To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-22
Ogłoszenie nr 510055523-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.
Gmina Staszów: "Przebudowa 3 boisk na boiska wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Staszowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510498-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000,
ul. Opatowska
31,
28-200
Staszów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
158 642 014, e-mail
bzp@staszow.pl, faks
158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa 3 boisk na boiska wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Staszowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.3.1.2019.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech boisk na boiska wielofunkcyjne zlokalizowane przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Staszowie. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę boiska wielofunkcyjnego z wydzieleniem boiska do piłki ręcznej o wym. 20 x 40 m oraz dwóch boisk do koszykówki o wym. 28 x 15 m z nawierzchnią poliuretanową i wyposażeniem, 2) remont boiska do piłki siatkowej o wym. 18,00 x 9,00 m i badmintona o wym. 13,40 x 6,10 m z nawierzchnią poliuretanową i wyposażeniem, 3) remont boiska do piłki siatkowej z nawierzchnią asfaltową o wym. 18,00 x 9,00 m wraz z wyposażeniem, 4) remont bieżni lekkoatletycznej 4-torowej prostej o długości 80,00 m z nawierzchnią poliuretanową, 5) remont skoczni w dal o długości 31,91 m z nawierzchnią poliuretanową, 6) remont stanowiska do rzutu kulą o nawierzchni z żużla, 7) wykonanie piłkochwytów przy boiskach, 8) wykonanie miejsc postojowych, dojazdów, utwardzenia terenu oraz remont schodów wewnętrznych, 9) przebudowę przyłącza wodociągowego, 10)wykonanie odwodnienia liniowego i odprowadzenie wód do studni chłonnej, 11)zakup i montaż ławek z oparciem, zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia). Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również: 1) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 2) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.msit.gov.pl), w zakładce "Infrastruktura". 3) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska - Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami, tj.: 1) projekt budowlany - zgłoszenie budowy, 2) przedmiar robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. 2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. 3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1016800.04
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "RAD-BUD" Wiesław Radziejowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
797040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 60 miesięcy, Najkrótszy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy, Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- Remonty cząstkowe i przebudowa nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Luboń w roku 2024.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19".
- Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.