To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510055473-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Diecezji Drohiczyńskiej: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Nadbużańskiego Ośrodka Edukacji w Broku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500973-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540002326-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
-----
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Diecezji Drohiczyńskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 71157234100000,
ul. Kościelna
10,
17-312
Drohiczyn, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 655-77-55, e-mail
ksm@ksm-drohiczyn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ksm-drohiczyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: kościelna osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Nadbużańskiego Ośrodka Edukacji w Broku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):nie dotyczy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku Nadbużańskiego Ośrodka Edukacji w Broku. Budynek ośrodka jest budynkiem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym z nieużytkowanym poddaszem. Parametry budynku - powierzchnia użytkowa (po podłodze) - 937,20 m2, - kubatura - 3.238,60 m3, - ilość kondygnacji nadziemnych - 2 - ilość kondygnacji podziemnych - 1 - wysokość: 9,78 m - przy wejściu głównym od poziomu terenu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Docieplenie ścian fundamentowych warstwą izolacji termicznej, 2) Remont opaski betonowej oraz istniejących utwardzeń wokół budynku, 3) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją warstwą izolacji termicznej, 4) Wymiana pokrycia dachowego, wzmocnienie więźby dachowej, 5) Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, 6) Docieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji termicznej i wykonanie elewacji, 7) Modernizacja nawierzchni schodów zewnętrznych, 8) Wymiana wewnętrznej instalacji c.o., 9) Wymiana źródła ciepła (kocioł na biomasę - pellet), 10) Wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, 11) Montaż instalacji fotowoltaicznej do wspomagania c.w.u. i oświetlenia - moc instalacji 12 kWp, 12) Montaż solarnej instalacji wspomagania c.w.u. UWAGA 1: W ramach zamówienia należy zainstalować skrzynki lęgowe dla ptaków: w tym 8 dla szpaków, 2 skrzynki półotwarte, 4 skrzynki lęgowe dla kawki oraz 4 skrzynki dla mazurka. Skrzynki lęgowe należy rozwiesić po zakończeniu prac związanych z termomodernizacją. Miejsce rozwieszenia skrzynek należy uzgodnić z Zamawiającym. Po rozpoczęciu prac (poza sezonem lęgowym) należy zabezpieczyć miejsca wlotowe szczeliny tak, aby uniemożliwić zajęcia siedlisk przez ptaki przed przyszłym sezonem lęgowym. UWAGA 2: Budynek ośrodka będzie funkcjonował w miesiącach: lipiec i sierpień 2019 r. W związku z powyższym, należy przewidzieć w tym okresie takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowania tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się w tym okresie bez zakłóceń. UWAGA 3: Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, której załączniki stanowią: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Do opisu przedmiotu zamówienia dołączone zostały również przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ. Wykonawca po zakończeniu robót winien osiągnąć efekt energetyczny dla budynku zakładany w audycie energetycznym, stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (Część III SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214000-0, 45320000-6, 45453000-7, 45310000-3, 45311200-2, 45315300-1, 45312310-3, 45314320-0, 45332200-5, 45331110-0, 45331100-7, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Nadbużańskiego Ośrodka Edukacji w Broku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1743390.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlano Remontowe Tomasz Powierza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1674891.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.