eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN:"KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE" I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054751-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN:"KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE" I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519239-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI PAWILONU PN:"KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE" I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO WROCŁAW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/PN/U/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, przy użyciu własnych środków czystości i higieny oraz sprzętu specjalistycznego, usługi: ? utrzymania w czystości pawilonu pn: "Klimat, Zwierzęta, Ludzie", ? utrzymania czystości szklanego ogrodzenia przy wejściu głównym do ZOO Wrocław Sp. z o.o. ? utrzymania w czystości czterech toalet dla zwiedzających znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 WROCŁAW oraz innych czynności do ich prawidłowej eksploatacji TOALETA nr 1 (przy bramie głównej) Kubatura 297,30m3 Powierzchnia użytkowa 99,10 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek 30,65 m2 artbeton Pomieszczenie gospodarcze 6,62 m2 artbeton WC dla kobiet 20,37 m2 artbeton 6 kabin Umywalnia dla kobiet 12,16 m2 artbeton 6 umywalek WC dla mężczyzn 15,71 m2 artbeton 5 kabin, 4 pisuary Umywalnia dla mężczyzn 8,58 m2 artbeton 4 umywalki WC dla niepełnosprawnych 4,97 m2 artbeton 1 kabina, 1 umywalka, 1 przewijak dla dzieci TOALETA nr 2 (przy pawilonie drapieżnych) Kubatura 410,00 m3 Powierzchnia użytkowa 85,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek (x2) 23,8 m2 płytki ceramiczne 8 umywalek Pomieszczenie gospodarcze 8,2 m2 płytki ceramiczne WC dla kobiet 24,8 m2 płytki ceramiczne 8 kabin WC dla kobiet niepełnosprawnych 4,8 m2 płytki ceramiczne 1 kabina, 1 umywalka WC dla mężczyzn 18,4 m2 płytki ceramiczne 3 kabiny, 6 pisuarów WC dla mężczyzn niepełnosprawnych 4,8 m2 płytki ceramiczne 1 kabina, 1 umywalka Punkty przewijania niemowląt (x2) TOALETA nr 3 (w budynku terrarium) Kubatura 288,00 m3 Powierzchnia użytkowa 71,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Przedsionek (x2) 24,4 m2 płytki ceramiczne 4 umywalki Pomieszczenie gospodarcze 8,8 m2 płytki ceramiczne WC dla kobiet 16,4 m2 płytki ceramiczne 3 kabiny WC dla mężczyzn 21,4 m2 płytki ceramiczne 2 kabiny, 2 pisuary Punkt przewijania niemowląt TOALETA nr 4 (obiekt wolnostojący w pobliżu pawilonu Madagaskaru) Kubatura 516,00 m3 Powierzchnia użytkowa 110,00 m2 Zestawienie pomieszczeń Nazwa pomieszczenia powierzchnia rodzaj posadzki ilość urządzeń Podcień wejściowy (x2) 8,8 m2 płytki typu gres Pomieszczenie obsługi 9,9 m2 wykładzina dywanowa Pomieszczenie gospodarcze 4,7 m2 płytki typu gres Umywalnie (x2) 15,8 m2 płytki typu gres 8 umywalek WC dla kobiet 31,8 m2 płytki typu gres 10 kabin WC dla mężczyzn 31,8 m2 płytki typu gres 4 kabiny, 10 pisuarów WC dla kobiet niepełnosprawnych 7,2 m2 płytki typu gres 1 kabina, 1 umywalka WC dla mężczyzn niepełnosprawnych 7,2 m2 płytki typu gres 1 kabina, 1 umywalka Punkty przewijania niemowląt (x2) B. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić utrzymanie czystości powierzchni i obiektów wraz z ich wyposażeniem oraz na bieżąco informować Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu. Wykonawca w ramach umowy będzie wykonywał czynności powszechnie przyjęte dla tego typu usług w celu utrzymania powierzchni i obiektów w odpowiednim stanie higienicznym, estetycznym, sanitarnym, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: Pawilon: 1. codziennego przygotowania Pawilonu "Klimat, Zwierzęta, Ludzie" na przyjęcie zwiedzających poprzez: - odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg, - ścieranie kurzu z monitorów, - czyszczenie powierzchni szklanych, - utrzymanie czystości pozostałych elementów oraz ścian, - utrzymanie porządku przed wejściem do pawilonu 2. okresowej konserwacji podłogi, 3. monitorowania obiektu co dwie godziny i bieżącego usuwania szczególnych zabrudzeń jeżeli wystąpią, 4. zgłaszania Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń i awarii. Szklane ogrodzenie: 1. bieżącego "punktowego usuwania pojawiających się zabrudzeń, szczególnie pochodzenia organicznego, 2. jeden raz w miesiącu - obustronnego, dokładnego (ciśnieniowego) mycia powierzchni szklanych i ram ogrodzenia, Toalety: 1. utrzymania czystości i porządku zgodnie z wymogami higienicznymi i sanitarnymi w pomieszczeniach toalet, w tym czystości znajdującego się tam wyposażenia (armatury, urządzeń sanitarnych i urządzeń)a także realizowania w uzgodnieniu z ZOO zaleceń pokontrolnych Państwowego Inspektora Sanitarnego w zakresie powierzonych Wykonawcy usług, 2. stałego kontrolowania pomieszczeń i elementów wyposażenia oraz zgłaszania Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, 3. kontrolowania i zamykania w toalecie nr 4 dopływu wody w przypadku, gdy temperatura powietrza wynosi poniżej 0 stopni Celsjusza, 4. dbania o stan techniczny pomieszczeń i ich wyposażenia poprzez bieżące monitorowanie i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, w tym zgłaszanie konieczności dokonania napraw, konserwacji, remontów lub usunięcia awarii. 5. przeciwdziałania powiększaniu szkód w przypadku awarii poprzez niezwłoczne poinformowanie o ich wystąpieniu Zamawiającego oraz zamknięcie dopływu wody lub podjęcia innych odpowiednich do zdarzenia czynności. 6. bieżącego zaopatrzenie toalet w środki higieny i ich bieżące uzupełniania (papier toaletowy, mydło w płynie w dozownikach, preparaty do dezynfekcji itp.). 7. informowania Zamawiającego o osobach, które spowodowały szkody lub przyczyniły się do powstania szkód w mieniu stanowiącym pomieszczenia lub ich wyposażenie, o ile Wykonawca jest w posiadaniu takich informacji, a także współpracy z odpowiednimi jednostkami w celu ustalenia sprawców szkód; 8. mycia, dezynfekcji i osuszania armatury niklowej i chromowanej, 9. mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych oraz niedopuszczania do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze, mycia i dezynfekcji innych urządzeń stanowiących wyposażenie toalet, 10. mycia ścian i podłóg z glazury, drzwi wraz z ościeżnicami, 11. mycia luster oraz okien wraz z ramami, 12. wymiany worków na odpady w koszach i pojemnikach sanitarnych, wynoszenia nieczystości stałych w miejsce składowania odpadów uzgodnione z Zamawiającym, 13. pobierania za pokwitowaniem kluczy do toalet od ochrony obiektu oraz ich otwierania przed otwarciem ogrodu zoologicznego dla zwiedzających, 14. zabezpieczenia i zamykania toalet po zamknięciu ogrodu zoologicznego dla zwiedzających i zdawania za pokwitowaniem kluczy do toalet do ochrony obiektu, w ramach zabezpieczenia toalet Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do zamknięcia okien, zgaszenia świateł, zakręcenia punków czerpania wody. 15. prowadzenia monitoringu (grafiku dziennego) obsługi poprzez wpisywanie się na listy w poszczególnych toaletach przy otwarciu i zamknięciu toalety oraz w czasie, gdy toaleta jest czynna, z częstotliwością co najmniej co 1 godzinę. Toalety winny być czynne w godzinach zwiedzania ZOO, to jest: * w okresie od 01 kwietnia do 30 września od 09:00 do 18:00 (w weekendy i święta do 19:00) * w okresie od 01 października do 31 października od 09:00 do 17:00 * w okresie od 01 listopada do 28/29 lutego od 09:00 do 16:00 * w okresie od 01 marca do 31 marca od 09:00 do 17:00 Toaleta nr 1 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin zakończenia zwiedzania podanych powyżej oraz w piątki, soboty i niedziele w okresie od 01 kwietnia do 30 września do godziny 20.00 Toaleta nr 2 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin zakończenia zwiedzania podanych w punkcie powyżej Toaleta nr 4 w okresie od 01 listopada do 28/29 lutego będzie nieczynna. Dopuszcza się wydłużenie ww. godzin na podstawie decyzji Zamawiającego podejmowanej na bieżąco Toalety udostępniane są zwiedzającym nieodpłatnie przez Zamawiającego. Wykonawca nie może przyjmować żadnych opłat, ani podejmować jakichkolwiek działań, które zmierzałyby do pobierania jakichkolwiek należności od zwiedzających. Prognozowana liczba zwiedzających (przy założeniu dużego zróżnicowania dziennego): * w okresie od 01 kwietnia do 30 czerwca 600.000 osób * w okresie od 01 lipca do 30 września 650.000 osób * w okresie od 01 października do 31 grudnia 200.000 osób * w okresie od 01 stycznia do 31 marca 150.000 osób Podane powyżej liczby są wyłącznie orientacyjnymi liczbami prognozowanymi. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną, wodę i wywóz śmieci. Stan powierzchni i pomieszczeń objętych umową na dzień rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług zostanie określony w protokołach sporządzonych na dzień rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług przez Wykonawcę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie środki i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Częstotliwość wykonywania czynności o ile nie jest określona powyżej lub w zasadniczej treści umowy powinna zapewniać stałe utrzymanie czystości powierzchni i pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w okresie obowiązywania umowy. C. Wykonawca we własnym zakresie prowadzić będzie sprawy zatrudnienia osób do obsługi toalet, z zastrzeżeniem aby przynajmniej jedna osoba obsługiwała nie więcej niż dwie toalety. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) tj. które wykonują wszystkie czynności wynikające z niniejszej umowy z wyłączeniem koordynatora, Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 616243.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU JUSTPOL Justyna KRAWCZYK
Email wykonawcy: Kaiman1957@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 125/23
Kod pocztowy: 50-307
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479431.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479431.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 724363.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.