To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510054526-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: Zakup, dostawa i uruchomienie aparatury medycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt nr POIS.09.02.00-00-0089/17 pn. "Poprawa funkcjonowania ponadregionalnego wysokospecjalistycznego ośrodka medycznego poprzez zakup wyposażenia dla Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510043-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540025679-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00028885700000,
ul. ul. 28 Czerwca 1956 r.
135/147,
61-545
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48618310142, e-mail
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl, faks
+48618310107.
Adres strony internetowej (url): www.orsk.ump.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i uruchomienie aparatury medycznej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP/DTG/04/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie aparatury medycznej i obejmuje: Część nr 1 - akcesoria do elektrochirurgii, Część nr 2 - głowice do aparatu USG, Część nr 3 - system oświetlenia czołowego. 2. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2018 r gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, dostarczony na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy wraz z dokumentacją w języku polskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o wymaganych ilościach i parametrach techniczno-użytkowych, został określony w załącznikach nr 2 do SIWZ stanowiącymi jej integralną część, 4. Zamawiający w załączniku nr 2 SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, rok produkcji oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 5. Termin udzielonej gwarancji przez Wykonawcę: - nie krótszy niż 12 miesięcy (dla części nr 1) - nie krótszy niż 24 miesiące (dla części nr 2 i 3) od daty podpisania protokołu odbioru bez uwag, 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji zaoferowanego sprzętu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33161000-6, 33112200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostaw akcesoriów do elektrochirurgii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67295.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72678.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa głowic do aparatu USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57222.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: System oświetlenia czołowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej "Ustawą", Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie unieważnienia: w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone ponieważ, treść tych ofert nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Reasumując powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu tym, odrzucono następujące oferty: 1) Agencja Naukowo-Techniczna SYMICO Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 54a/2, 53-333 Wrocław Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z treścią Załącznika nr 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymagał w kolumnie 3 wskazania "nazwy handlowej, modelu oraz producenta oferowanego urządzenia". Wykonawca w kolumnie 4 określił tylko nazwę handlową oraz producenta. Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp wyjaśnienie złożonej oferty przez Wykonawcę jest niedopuszczalne w tym zakresie, ponieważ będzie sprowadzało się to do zmiany treści oferty, co zgodnie z ustawą Pzp jest niedopuszczalne. Reasumując powyższe Zamawiający odrzuca ofertę jako nieodpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2) MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z rozdziałem VI ust. 4b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żądał przedłożenia: a) ulotek lub katalogów lub opisów przedmiotu zamówienia lub dokumentacje techniczne lub instrukcje obsługi w języku polskim - potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski); b) dokumentu stwierdzającego dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania określony w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) - Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 Ustawy w dniu 21 lutego 2019 roku wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do uzupełnienia wymaganych dokumentów, które to jednoznacznie będą potwierdzać, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego. Z uwagi, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów nie uzupełnił ich, Zamawiający w dniu 27 lutego 2019 roku, na podstawie art. 26 ust. 3 wezwał ponownie do ich uzupełnienia. W toku badania i oceny uzupełnionych przez Wykonawcę dokumentów Zamawiający stwierdził, iż nie potwierdzają one wymagań określonych przez Zamawiającego. W dostarczonej karcie katalogowej brak potwierdzenia parametrów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2c do SIWZ. Dotyczy to parametrów określonych w pozycji 4 - 17. Zważywszy na powyższe Zamawiający odrzuca ofertę jako nieodpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana nawierzchni jezdni na ul. W. Reymonta w Poznaniu, na odcinku od ul. S. Wyspiańskiego do ronda J. Nowaka-Jeziorańskiego - jezdnia zachodnia
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Wykonanie oznakowania poziomego (materiałami i sprzętem wykonawcy) wybranych ciągów dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie.
- Wykonanie projektu i instalacji drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 306 (ul. Błonie) z drogą powiatową nr 2501P ( ul. Kościańską) w Stęszewie, km 49+085
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2- etap II
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Zakup 50 sztuk koncentratorów tlenu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze.
- "Dostawa implantów naczyniowych wraz z dzierżawą pompy na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.