To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 510054166-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.
Gmina i Miasto Szadek: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. "Bo nauka fajna jest!" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPLD.11.01.02/1/18/031 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 realizowany przez Gminę i Miasto Szadek
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511311-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540027778-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Szadek, Krajowy numer identyfikacyjny 73093446000000,
ul. ul. Warszawska
3,
98-240
Szadek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 215 004, e-mail
urzad@ugimszadek.pl, faks
438 215 773.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. "Bo nauka fajna jest!" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach i Szkoły Podstawowej w Krokocicach w związku z realizacją projektu nr RPLD.11.01.02/1/18/031 pt. "Bo nauka fajna jest!" realizowanego przez Gminę i Miasto Szadek współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przyrządy i urządzenia do obserwacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8696.75
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FH PRYMUS Violetta Bargielska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8545.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6219.51
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5682.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przyrządy do pomiarów wykonywania doświadczeń |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67738.21
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAdiTech sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny odczynniki chemiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego" Uzasadnienie: W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, iż występują w zakresie części 4 zamówienia rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale I SIWZ, a Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający, w SIWZ w zakresie części 4 zamówienia poz. 2 tabeli- statyw na probówki- określił zapotrzebowanie na 20 stuk, natomiast w formularzu ofertowym wskazane zostało 30 sztuk. W konsekwencji w złożonych ofertach wystąpiły rozbieżności, bowiem część Wykonawców uwzględniło w ofercie 20 sztuk, a pozostali Wykonawcy złożyli oferty na 30 sztuk. Mając na uwadze, iż Zamawiający nie może poprawić treści oferty w zakresie ilości sztuk oferowanego asortymentu (prowadziłoby to do niedozwolonej istotnej zmiany), oferty złożone w zakresie części 4 zamówienia są nieporównywalne. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż powyższe rozbieżności wynikają z omyłki Zamawiającego, co nie może skutkować dla Wykonawców negatywnymi konsekwencjami polegającymi na odrzuceniu ich ofert. Powyższe potwierdza ugruntowane orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej. W konsekwencji należy stwierdzić, iż w przedmiotowym postępowaniu doszło do naruszenia art. 7 pzp, poprzez brak zachowania zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania. Reasumując, nie jest możliwe udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy, wybranemu zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych. Biorąc pod uwagę wyżej przytoczone okoliczności, zasadne jest więc unieważnienie postępowania w zakresie części 4 zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż konieczność unieważnienia postępowania zachodzi również wtedy, gdy zachodzą przesłanki unieważnienia umowy na podstawie art. 146 ust. 6 Ustawy p. z. p. Niniejsze potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 9 lipca 2018 r., sygn. KIO 1235/18 zgodnie z którym "Zamawiający, unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 p. z. p. jest uprawniony do brania pod uwagę zarówno okoliczności, skutkujących unieważnieniem zawartej umowy wynikających z art. 146 ust. 1 p.z.p., jak i powinien brać pod uwagę okoliczności, związane z unieważnieniem umowy na podstawie art. 146 ust. 6 p.z.p." W okolicznościach niniejszego postępowania, gdzie miało miejsce naruszenie art. 7 Ustawy p. z. p., powyższe stanowi podstawę do unieważnienia umowy zgodnie z art. 146 ust. 6 Ustawy p. z. p. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 9 lipca 2018 r. sygn. KIO 1209/18, "Wpływ na wynik postępowania w rozumieniu art. 146 ust. 6 p. z. p. mają z pewnością przypadki istotnego naruszenia podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych określonych w art. 7 ust. 1 p.z.p." Unieważnienie postępowania w zakresie części 4 zamówienia było zatem konieczne oraz prawnie dopuszczalne. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Gra chemiczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
604.88
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
632.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.