eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052617-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515237-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów biurowych szczegółowo opisanych w formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego - załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Szczegółowe warunki realizacji dostaw określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie zamówień częściowych przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej w ilościach i asortymencie w nich wymienionych. Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 3 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia częściowego. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w ww. dokumentach nazw własnych oznacza to, że zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o równoważnych parametrach technicznych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej specyfikacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy zamawiający ustala następujące warunki udziału podwykonawcy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca nie może zmienić podwykonawcy bez pisemnej zgody zamawiającego. W tym celu, wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu pisemny wniosek wraz z określeniem nazwy podwykonawcy części zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy. Do wniosku wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3 poniżej. 2) W każdym wypadku korzystania z usług podwykonawcy, wykonawca nałoży na niego obowiązek przestrzegania zasad i reguł określonych w umowie, którą zawarł z zamawiającym, w zakresie w jakim odnosić się one będą do zakresu czynności podwykonawcy, pozostając jednocześnie podmiotem odpowiedzialnym za działania i zaniechania swojego podwykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania podwykonawcy jak za działania lub zaniechania własne. 3) Wykonawca i podwykonawca zobowiązani są do przedłożenia zamawiającemu w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy z zamawiającym, ale przed przystąpieniem do wykonywania czynności związanych z przedmiotem umowy, projektu umowy o podwykonawstwo oraz pisemnej zgody podwykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy przedłożonym zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, a także do projektu jej zmiany w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia projektu umowy lub projektu jej zmiany zamawiającemu. Ponadto zamawiającemu przysługuje, w terminie zakreślonym w zdaniu poprzedzającym, prawo wniesienia sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i do jej zmian. Niezgłoszenie przez zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu do projektu umowy o podwykonawstwo lub do jej zmian w terminach wyżej wskazanych oznacza ich akceptację. 4) Wykonawca i podwykonawca zobowiązani będą przedłożyć zamawiającemu odpowiednio uwierzytelnione kserokopie umów o podwykonawstwo, a także ewentualnych aneksów do umów w terminie do 7 dni od daty ich zawarcia. W przypadku zmian w treści zawartej i zaakceptowanej przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo postanowienia ust. 3 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio. Warunki dodatkowe 1. Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, a także zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie jedynie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ustawy oraz umowie, której wzór stanowi załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sposób kontaktu z zamawiającym w czasie realizacji przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca ma obowiązek podać w ofercie wykaz osób odpowiedzialnych za kontakt z zamawiającym, w tym osób ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym wykonawcy jako uprawnionych do reprezentacji wraz z ich danymi teleadresowymi (numer tel. komórkowego, adres poczty elektronicznej oraz numer faksu). Tylko korespondencja podpisana przez te osoby ma charakter wiążący. 2. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie adres poczty elektronicznej, na który będzie przesyłana korespondencja od zamawiającego. Przesłanie korespondencji w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią. Przesłanie korespondencji faksem uważa się za skuteczne z chwilą od kiedy wykonawca mógł się zapoznać z jej treścią. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawność łączy internetowych, adresów mail, numeru faks, na które będą przesyłane wiadomości, a także bieżący odbiór wiadomości. 3. W przypadku korespondencji przesyłanej przez wykonawcę ma być ona dostarczana na dziennik podawczy zamawiającego, w jego siedzibie przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie oraz każdorazowo natychmiastowo przesyłana pocztą elektroniczną na adres: dg@mops.krakow.pl lub do@mops.krakow.pl Ze strony zamawiającego osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcą jest: Pan Robert Kowalski adres e-mail: robert.kowalski@mops.krakow.pl. tel. 12 61654 61.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78048.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Golikówka 7
Kod pocztowy: 30-723
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95686.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95322.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95686.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.