To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-18
Ogłoszenie nr 510051895-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego: Usługa wykonania przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507321-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 734 24 77, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.usk.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):USK/DZP/PN-403/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w wzorze umowy - stanowiącym Rozdział IV SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział IV SIWZ Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety: Numer pakietu Nazwa pakietu Pakiet nr 12 Wykonanie przeglądów okresowych lamp operacyjnych prod. Drager w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 19 Wykonanie przeglądów okresowych urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowej różnych producentów w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 20 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii prod DORC w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 21 Wykonanie przeglądów okresowych aparatu do fakoemulsyfikacji oraz lasera okulistycznego prod. Alcon w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 33 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów EEG prod. Elmiko w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 34 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów EEG prod. Nicolet Biomedica w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 35 Wykonanie przeglądów okresowych zestawu do badań izokinetycznych prod. Biodex Medical w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 36 Wykonanie przeglądów okresowych wstrzykiwaczy kontrastu prod. Liebel w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 37 Wykonanie przeglądów okresowych wstrzykiwaczy kontrastu prod. Bracco w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 42 Wykonanie przeglądów okresowych lasera do stymulacji Neurolas w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 43 Wykonanie przeglądów okresowych lasera holomowego w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 44 Wykonanie przeglądów okresowych laserów okulistycznych prod. ARC Laser w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 45 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego IRIDEX w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 46 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego SLT Solutis w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 47 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego YAG |Switch w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 48 Wykonanie przeglądów okresowych lasera terapeutycznego LT1000 w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 49 Wykonanie przeglądów okresowych lasera urologicznego OmniPulse w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 50 Wykonanie przeglądów okresowych lasera zielonego prod. Wolf w okresie 36 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 prawa zamówień publicznych, cena najkorzystniejszej ofer-ty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty: 6 494,40 zł Kwota którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 2 725,07 zł |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 33 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 prawa zamówień publicznych, cena najkorzystniejszej ofer-ty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty: 27 970,20 zł Kwota którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 13 985,10 zł |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 34 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 35 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 36 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 37 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33602.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrala Farmaceutyczna CEFARM SA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19372.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 42 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 43 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 44 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 prawa zamówień publicznych, cena najkorzystniejszej ofer-ty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty: 11 808,00 zł Kwota którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 8 856,00 zł |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 45 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 46 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 prawa zamówień publicznych, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty: 5 904,00 zł Kwota którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 3 990,00 zł |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 47 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 48 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 49 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 prawa zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na modernizacji i rozbudowie instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. M.Reja 11.
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- BZP.2712.4.2024.ECSPrzebudowa sieci zasilania w energię elektryczną dla Arboretum Wojsławice
- SZP/242-052/2024 Dostawa serwerów obliczeniowych w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
- Utrzymanie w ruchu aparatury, urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z dokumentacją techniczną i wymogami producenta oraz konserwacja i naprawa sieci instalacji gazów medycznych.
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.