eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlane polegające na porządkowaniu gospodarki kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie zlewni potoku Mikośka, etap II - część pierwsza zadania II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051708-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Roboty budowlane polegające na porządkowaniu gospodarki kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie zlewni potoku Mikośka, etap II - część pierwsza zadania II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501157-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 65061400000000, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (url): http://bip.erzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na porządkowaniu gospodarki kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie zlewni potoku Mikośka, etap II - część pierwsza zadania II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CZ-D.271.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w ramach zadania "Porządkowanie gospodarki kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie zlewni potoku Mikośka, etap II - część pierwsza zadania II". Planowana inwestycja obejmuje przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami do budynków w trzech lokalizacjach w rejonie ul. Zygmuntowskiej: 1) przy ulicy Fircowskiego, w zakresie realizacji inwestycji znajduje się budowa i przebudowa: - kolektorów kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur z PVC-U o średnicach 160x4,7mm, 200x5,9mm i 315x9,2mm, 400x11,7mm, o łącznej długości ok. 146 m, - studzienek rewizyjnych przelotowych i połączeniowych z tworzywa sztucznego o średnicy 600mm, - studzienek rewizyjnych przelotowych i połączeniowych z betonu o średnicy 600mm, 1000 mm oraz 1200 mm, - likwidacja odcinków wyłączonych z eksploatacji. 2) przy ulicy Zygmuntowskiej - na parkingu przy budynku Diecezji Rzeszowskiej, w zakresie realizacji inwestycji znajduje się: - budowa i przebudowa kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz kanalizacji deszczowej z rur z PVC o średnicach Dn250mm, Dn200mm i Dn160mm, o długości ok 68 m, - budowa i przebudowa studzienek rewizyjnych przelotowych i połączeniowych z tworzywa sztucznego o średnicy Dn 425 mm oraz betonowych, - budowa odcinka kanalizacji tłocznej z rur PE 100RC o średnicy 63 mm, o długości ok. 27 m, - budowa pompowni przydomowej ścieków wraz z zasilaniem elektrycznym, - likwidacja odcinków kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do kanalizacji deszczowej, - likwidacja odcinków kanalizacji deszczowej odprowadzającej ścieki do kanalizacji sanitarnej. 3) przy ulicy Zygmuntowskiej 5, w zakresie realizacji inwestycji znajduje się: - likwidacja kolektora kanalizacji deszczowej biegnącego pod budynkiem przy ul. Zygmuntowskiej 5, który łączy się (pod budynkiem) z kanalizacja sanitarną, - przebudowa istniejącej studni oraz wpustu znajdujących się w podwórku kamienicy., - budowa i przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur z tworzyw sztucznych PVC-U ze ścianką litą SN8 SDR34 o średnicy 160x4,7, 200x5,9 o długości ok. 31 m. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - zapewnienie obsługi geodezyjnej, - wykonanie kamerowania kanałów, - zapewnienie nadzoru archeologicznego, który musi być prowadzony przez uprawnionego archeologa po uzyskaniu pozwolenia konserwatorskiego, - opracowanie oraz uzgodnienie we własnym zakresie "projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót", - uzyskanie zezwolenia na zajecie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz ponoszenia kosztów z tego tytułu, - uzyskanie zezwolenie na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym i ponoszenia kosztów z tego tytułu do dnia odbioru przedmiotu umowy, - roboty towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - na czas budowy należy zabezpieczyć teren robót, a po skończonej budowie należy przywrócić do stanu poprzedniej użyteczności, - odtworzenie pasa drogowego zgodnie z warunkami zawartymi w Decyzji Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie, oraz projektem wykonawczym odtworzenia pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ, Projekcie Budowlanym, Projekcie Wykonawczym, STWiORB oraz we wzorze umowy. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, w celu przybliżenia technologii wykonania robót i należy go rozpatrywać z całością dokumentacji projektowej. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny, ponieważ wskazane w przedmiarze wielkości robót budowlanych są orientacyjne, i mają poinformować Wykonawcę wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 1) Dokumentacja projektowa, przedmiary robót (jako materiał pomocniczy do wyceny), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępna w oddzielnych plikach). Wykreślone pozycje przedmiaru robót nie podlegają wycenie. 2) wzór umowy wraz z załącznikami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45111000-8, 45233000-9, 45233150-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 562324.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno-Budowlany LISBUD Paweł Lisowski
Email wykonawcy: lisbud_plisowski@wp.pl
Adres pocztowy: Pstrągowa 340
Kod pocztowy: 38-121
Miejscowość: Pstrągowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 548500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 548500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 694920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.