eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piecki › Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Piecki w 2020 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510051522-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Gmina Piecki: Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Piecki w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512276-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piecki, Krajowy numer identyfikacyjny 51074275800000, ul. ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 422 029, e-mail gmina@piecki.com.pl, faks 897 422 065.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piecki.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Piecki w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZK.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty w zakresie naprawy dróg gruntowych, określonym sprzętem drogowym na terenie gminy Piecki w 2020 roku. Zamówienie obejmuje: 1) Roboty w zakresie remontu, naprawy i konserwacji nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Piecki, w tym: a) Wyprofilowanie i uzupełnienie materiałem własnym Wykonawcy (zgodnie z pkt 3.2 ppkt 2) kolein, zagłębień i wybojów za pomocą równiarki drogowej samojezdnej, wyposażonej w lemiesz przedni i środkowy. Szacunkowa liczba robót tego rodzaju to 500 roboczo-godzin. b) Zagęszczanie nawierzchni wyprofilowanej walcem drogowym stalowym o nacisku minimum 8 t. Szacunkowa liczba robót tego rodzaju to 40 roboczo-godzin. Zakres i charakter pracy sprzętu każdorazowo określi Zamawiający. Wykonawca podstawi sprzęt w wyznaczonym miejscu w czasie maksymalnie 1/2/3 dni roboczych (w zależności jaki czas reakcji wskazał w ofercie) od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. Koszty transportu związane z dojazdem i powrotem sprzętu na trasie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie maksymalnie 1 dnia roboczego podstawi sprzęt zastępczy. 2) Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje materiał własny do naprawy nawierzchni dróg gruntowych, położonych na terenie gminy Piecki wg następujących ilości i rodzaju: a) kruszywo 0-31,5 mm mieszanka optymalna, minimum 50% łamane w ilości 830 t, b) kruszywo łamane - grys 6,3/12,8 mm w ilości 1200 t, c) kruszywo łamane - grys 12,8/31,5 mm w ilości 540 t, d) pospółka sortowana do 0-31,5 mm w ilości 750 t. Wyżej wymieniony materiał do naprawy nawierzchni drogowych powinien odpowiadać normie PN-EN-13242. Ilość oraz rodzaj wyżej wymienionego materiału, niezbędnego do bieżących potrzeb naprawy dróg każdorazowo określany będzie przez Zamawiającego. Wobec powyższego Wykonawca powinien dysponować co najmniej 3 wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 28 Mg. 3.3 Zamawiający informuje, że: 3.3.1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków materiałowych i sprzętowych określonych w pkt. 3.2 SIWZ. 3.3.2. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy miejsce składowania materiału do naprawy nawierzchni drogowych. 3.3.3. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i sprzętu. 3.3.4. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w pkt 3.2 3.3.5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 3.3.6. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w pkt 3.2 3.3.7. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: o wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i przepisami o ruchu drogowym, bhp, ppoż., o roboty należy realizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ; 3.3.8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.3.9. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania wymaganym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 3.3.10. Do obowiązków Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 3.3.11. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ilościowy ( za 1 roboczo-godzinę pracy sprzętu oraz za 1t wbudowanego materiału). 3.3.12. Rozliczenie należności za wykonanie robót dokonywane będzie w odstępach miesięcznych, na podstawie faktur, rachunków wraz z dołączonym protokołem, potwierdzającym wykonanie robót w ujęciu ilościowym z podziałem na rodzaj sprzętu, a także ze wskazaniem ilości i rodzaju wykorzystanego materiału, zatwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.3.13. Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu oraz wykonujące prace fizyczne- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp, 3.3.14. Wykonawca aby udokumentować zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wraz z fakturą oświadczenia swojego i Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. 3.3.15. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 3.3.16. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny - Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.17. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o kara umowna: 200,00zł za dopuszczenie do wykonywania prac określonych w pkt 3.3.13 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, o kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w złożeniu oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.3.14. o kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 44113700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 281178.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółka Jawna "ŻWIREK" Katarzyna Skwiot, Adam Skwiot
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brejdyny 68
Kod pocztowy: 11-710
Miejscowość: Piecki
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318151.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318151.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318151.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.