eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › "Dostawa II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej - pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-16

Ogłoszenie nr 510051197-N-2019 z dnia 16-03-2019 r.

Powiat Zduńskowolski/Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach: "Dostawa II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej - pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"W pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606717-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zduńskowolski/Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000, ul. Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 825 14 91, e-mail marcin.kurzawa1@gmail.com, faks 43 825 14 90.
Adres strony internetowej (url): www.zsrcku.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa II-go wyposażenia dla pracowni gastronomicznej - pracowni obsługi gości oraz pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/ZO/EFS/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa II-go wyposażenia wraz z instalacją oprogramowań oraz przeszkoleniem z obsługi wyposażenia i oprogramowań dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, realizowana w ramach projektów "W pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00, w okresie czasu od dnia 1 czerwca 2018 r. do dnia 31 maja 2020 r., współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt elektroniczny w tym: kasę kelnerską, komputery, projektory multimedialne, ekrany projekcyjne, drukarki, plotery, tablice interaktywne i oprogramowania szczegółowo określone w załącznikach nr 1-2 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I - Sprzęt elektroniczny, Część II - Oprogramowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30213300-8, 30231310-3, 30232110-8, 30232140-7, 38652100-7, 38653400-1, 30195200-4, 48621000-7, 48316000-6, 48317000-3, 48991000-1, 48761000-0, 48190000-6, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I - SPRZĘT ELEKTRONICZNY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiący, iż "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie dotyczącym sprzętu elektronicznego przeznaczył kwotę 177.600,00 zł. Szacunkowa wartość zamówienia w zakresie dotyczących sprzętu elektronicznego, została przez Zamawiającego ustalona w oparciu o obowiązujące ceny rynkowe, poprzez ich wszechstronne rozeznanie oraz porównanie. W ramach prowadzonego postępowania wpłynęła jedna oferta pochodzącą od PHU "BMS" Sp. j. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, NIP 581-11-72-950 na kwotę 197.621,24 zł. Różnica między ceną oferty, a kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia wynosi 20.021,24 zł. Po analizie środków pozostających w jego dyspozycji, Zamawiający stwierdza, że nie może sfinansować zamówienia wedle złożonej oferty. Zamówienie realizowane jest bowiem ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków własnych Zamawiającego. Wysokość tych środków jest z góry określona. Zamawiający nie posiada przy tym własnych środków pozwalających mu na dodatkowy wydatek 20.021,24 zł na zakup sprzętu elektronicznego. Budżet Zamawiającego ustalony został z góry w listopadzie 2017 r. Nie przewidziano w nim dodatkowych środków, wykraczających ponad kwotę 177.600,00 zł na sfinansowanie zakupu sprzętu elektronicznego realizowanego w ramach niniejszego postępowania. Poza tym Zamawiający jest w konieczności ponieść nieprzewidziane dotąd koszty m.in. zakupu pelletu o kwotę niespełna 60.000,00 zł wyższą, niż pierwotnie planowaną, co samo w sobie znacząco ogranicza jego możliwości wydatkowe. Środki, którymi dysponuje Zamawiający przeznaczone są na realizację z góry określonych zadań, które dotyczą dwóch projektów, tj.: w pole z GPS-em" nr projektu RPLD.11.03.01-10-0027/17-00 oraz "A nuż widelec ..." nr projektu RPLD.11.03.01-10-0021/17-00. Po analizie wydatków, jakie Zamawiający poniesie w związku z innymi dostawami i usługami, które dotyczą tego postępowania, jak i wcześniej rozstrzygniętych postępowań o numerach 1/ZO/EFS/2018 (roboty remontowe) i 2/ZO/EFS/2018 (wyposażenie pracowni dydaktycznych: meble, urządzania i narzędzia warsztatowe, artykuły gastronomiczne, materiały dydaktyczne, modele anatomiczne, nawigacja satelitarna i telematyka, mechatronika oraz przyrządy pomiarowe), oraz przyszłych postępowań dotyczących m.in. usług szkoleniowych, Zamawiający stwierdza, że nie istnieje faktyczna oraz prawna możliwość, aby Zamawiający dokonał takich przesunięć środków finansowych między projektami, aby wygospodarować dodatkowo kwotę 20.021,24 zł na sprzęt elektroniczny. Stąd zaistniały podstawy faktyczne, a co za tym idzie podstawy prawne do unieważnienia niniejszego postępowania. Nadmienić przy tym trzeba, że Oferent, który złożył ofertę na dostawę sprzętu elektronicznego na wezwanie Zamawiającego, mimo złożonych w wyznaczonym terminie referencji, nie złożył wymaganego również w pkt VII ppkt 4 lit a SIWZ wykazu dostaw, co samo w sobie winno dyskwalifikować tą ofertę.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr II A - oprogramowanie do planowania, rozliczania i oceny żywienia - dla zawodu TŻiUG - stanowisko dydaktyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części nr II A - oprogramowanie do planowania, rozliczania i oceny żywienia - dla zawodu TŻiUG - stanowisko dydaktyczne, wobec braku ofert zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr II B - oprogramowanie do planowania i rozliczania produkcji gastronomicznej oraz usług gastronomicznych - dla zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21006.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FOODSOFT.PL Sp. z o.o. zs. w Łodzi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25837.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25837.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25837.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr II C - oprogramowanie do analizy map pól

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5904.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5904.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część nr II D - komputerowe programy nawozowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17840.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21943.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21943.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21943.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część nr II E - komputerowe programy do zarządzania stadem bydła, trzody chlewnej i drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22113.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Informatyczne Łukasz Mroczko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27199.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27199.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27199.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część nr II F - oprogramowanie do nauki jazdy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16910.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Systemy Rolnicze Sp. z o.o. zs. w Ligota Wielka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.