eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › NAJEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO I BACK-UP Z MOŻLIWOŚCIĄ WYKONYWANIA RETYKULOCYTÓW I PŁYNÓW Z JAM CIAŁA WRAZ Z DOSTARCZENIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 1) ORAZ NAJEM ANALIZTORA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA ROZMAZÓW KRWI I SZPIKU KOSTNEGO WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-15

Ogłoszenie nr 510050454-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: NAJEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO I BACK-UP Z MOŻLIWOŚCIĄ WYKONYWANIA RETYKULOCYTÓW I PŁYNÓW Z JAM CIAŁA WRAZ Z DOSTARCZENIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 1) ORAZ NAJEM ANALIZTORA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA ROZMAZÓW KRWI I SZPIKU KOSTNEGO WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513876-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031544-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAJEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO I BACK-UP Z MOŻLIWOŚCIĄ WYKONYWANIA RETYKULOCYTÓW I PŁYNÓW Z JAM CIAŁA WRAZ Z DOSTARCZENIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 1) ORAZ NAJEM ANALIZTORA DO AUTOMATYCZNEGO BARWIENIA ROZMAZÓW KRWI I SZPIKU KOSTNEGO WRAZ Z DOSTARCZANIEM ODCZYNNIKÓW (Pakiet nr 2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest najem analizatora głównego i back-up z możliwością wykonywania retykulocytów i płynów z jam ciała wraz z dostarczaniem odczynników (pakiet nr 1) oraz najem analizatora do automatycznego barwienia rozmazów krwi i szpiku kostnego wraz z dostarczaniem odczynników (apkiet nr 2) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A i 1B do niniejszej specyfikacji. 2. Oferty nie zawierającego pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 4 miesiące od daty dostarczenia, b) okres gwarancji analizatora głównego i back -up z możliwością wykonywania retykulocytów i płynów z jam ciała (pakiet nr 1) oraz analizatora do barwienia rozmazów krwi i szpiku kostnego (pakiet nr 2) nie krótszy niż 36 miesiące od daty dostarczenia, c) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie - os. Złotej Jesieni 1, Kraków w ilości i czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu oraz interpretację wyników badań. d) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w pkt 4 c) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność na Dziennik Podawczy, w terminie 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego asortymentu w ramach wartości zawartej umowy. 7. Pozostałe warunki zamówienia określają projekty umów, stanowiące załącznik nr 3A oraz 3B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 684948.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYSMEX Polska Sp. z o.o.l
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. jerozolimskie 176
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 744400.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 744400.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 744400.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48786.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYSMEX Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 176
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49788.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49788.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49788.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.