eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18

Ogłoszenie nr 510049340-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.

Urząd Miasta Skierniewice: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507334-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540023619-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 00052430600000, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ogłoszenie nr 540023619-N-2020 z dnia 10-02-2020 r. Skierniewice: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 507334-N-2020 Data: 30/01/2020 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 00052430600000, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151. Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: II. Punkt: II.4) W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) zwaną dalej "ustawą" lub ,,ustawą pzp". 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2020 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 96-100 Skierniewice, ul. Konopnickiej 5, działka nr ewid.: 352/1, obręb geodezyjny 10 9.1. Wspólny słownik kodów CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45000000-7 Roboty budowlane 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314310-7 Układanie kabli 9.2 Zakres robót 1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z PFU. Prace niezbędne dla kompletnego wykonania umowy, a nie objęte SIWZ, PFU nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. 2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. 3. Odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. 4. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Realizacja zadania inwestycyjnego odbywać się będzie na terenie szkolnym - czynny obiekt. Wszelkie prace mające wpływ na jej funkcjonowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie opracowanej dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń niezbędnych do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego na terenie przyszkolnym Szkoły Podstawowej przy ul. Konopnickiej 5 w Skierniewicach - działka nr 352/1. 2. Orientacyjny zakres inwestycji. 2.1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych (Etap II) związanych z budową oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego oraz wprowadzenie przewodów wizyjnych i zasilających do kamer monitoringu wizyjnego (montaż kamer w etapie późniejszym) 2.2. Etap I zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać: 1) mapy do celów projektowych, 2) uzyskanie warunków technicznych do projektowania, 3) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia boiska wielofunkcyjnego - sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 4) informację BIOZ - 5 egz. - w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, 5) przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej , 6) kalkulacja cenowa - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 7) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz w wersji elektronicznej. 8) uzyskanie wszelkich pozytywnych uzgodnień opracowanej dokumentacji oraz uzyskanie niezbędnej dokumentacji do otrzymania zgody na budowę oraz prowadzenia prac wykonawczych i późniejszej eksploatacji urządzeń. W/w opracowania winny być wykonane w formie drukowanej i elektronicznej w programach ogólnodostępnych (na nośniku cyfrowym). Wykonaną dokumentację projektową należy przekazać do siedziby Zamawiającego. 2.3. Etap II zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzgodnionej zgodnie z wymogami technicznymi oraz pozostałą dokumentacją zgromadzoną w Etapie I. Wprowadzenie przewodów wizyjnych i zasilających do kamer monitoringu wizyjnego (montaż kamer w etapie późniejszym) Wykonawca zapewnia także pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą. Inwentaryzację powykonawczą Wykonawca sporządzi w 3 egz. (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego) . Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, celem zapoznania się ze specyfiką miejsca prowadzenia robót, które podlegają zamówieniu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót instalacji elektrycznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót instalacji elektrycznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA: - Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy; - Przez termin "zakończenie całości robót" rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. - Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: * Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl * Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj., nr RZP.271.13.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; * odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; * Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; * obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. W ogłoszeniu powinno być: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) zwaną dalej "ustawą" lub ,,ustawą pzp". 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2020 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 96-100 Skierniewice, ul. Konopnickiej 5, działka nr ewid.: 352/1, obręb geodezyjny 10 9.1. Wspólny słownik kodów CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45000000-7 Roboty budowlane 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314310-7 Układanie kabli 9.2 Zakres robót 1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z PFU. Prace niezbędne dla kompletnego wykonania umowy, a nie objęte SIWZ, PFU nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. 2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. 3. Odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. 4. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Realizacja zadania inwestycyjnego odbywać się będzie na terenie szkolnym - czynny obiekt. Wszelkie prace mające wpływ na jej funkcjonowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie opracowanej dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń niezbędnych do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego na terenie przyszkolnym Szkoły Podstawowej przy ul. Konopnickiej 5 w Skierniewicach - działka nr 352/1. 2. Orientacyjny zakres inwestycji. 2.1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów i obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie dokumentacji w niezbędnym zakresie, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, zezwoleń (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych (Etap II) związanych z budową oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego oraz wprowadzenie przewodów wizyjnych i zasilających do kamer monitoringu wizyjnego (montaż kamer w etapie późniejszym) 2.2. Etap I zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji, która powinna zawierać: 1) mapy do celów projektowych, 2) uzyskanie warunków technicznych do projektowania, 3) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oświetlenia boiska wielofunkcyjnego - sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 4) informację BIOZ - 5 egz. - w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, 5) przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej , 6) kalkulacja cenowa - 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej 7) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz w wersji elektronicznej. 8) uzyskanie wszelkich pozytywnych uzgodnień opracowanej dokumentacji oraz uzyskanie niezbędnej dokumentacji do otrzymania zgody na budowę oraz prowadzenia prac wykonawczych i późniejszej eksploatacji urządzeń. W/w opracowania winny być wykonane w formie drukowanej i elektronicznej w programach ogólnodostępnych (na nośniku cyfrowym). Wykonaną dokumentację projektową należy przekazać do siedziby Zamawiającego. 2.3. Etap II zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzgodnionej zgodnie z wymogami technicznymi oraz pozostałą dokumentacją zgromadzoną w Etapie I. Wykonawca zapewnia także pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą. Inwentaryzację powykonawczą Wykonawca sporządzi w 3 egz. (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego). Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, celem zapoznania się ze specyfiką miejsca prowadzenia robót, które podlegają zamówieniu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót instalacji elektrycznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - wykopów ręcznych, - robót instalacji elektrycznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA: - Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy; - Przez termin "zakończenie całości robót" rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. - Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: * Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl * Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Oświetlenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Konopnickiej w Skierniewicach" realizowanego w procedurze zaprojektuj i wybuduj., nr RZP.271.13.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; * odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; * Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; * obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71323100-9, 45316100-6, 45000000-7, 45311200-2, 45311000-0, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60823.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MR INSTAL Makowski Sp. j.
Email wykonawcy: robert@mrinstal.pl
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 51 lok. 1
Kod pocztowy: 94-234
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69796.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69796.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.