eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › (2)Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-18

Ogłoszenie nr 510049074-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: (2)Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Część I do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Un ię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 2020 Część II "Usługi społeczne na start II" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 2020Część III Modelarze na start wsparcie społeczności lokalnych" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ram ach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510353-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (url): https://opsgliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

(2)Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.321.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I 1. Monitor typu LED IPS, matryca o przekątnej min. 23,0" (max 24") 16:9 o rozdzielczości nie mniejszej niż 1920x1080, jasność min. 250 cd/m2, 16,7 mln kolorów, czas reakcji nie większy niż 5ms, kąt widzenia w poziomie / w pionie nie mniejszy niż 175 stopni, złącza co najmniej 1xHDMI, 1xDVI, 1xVGA, kolor czarny4 szt.5 2. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4: z tonerem, max. koszt tonera (wkład oryginalny) 4,3gr/str. A4 (pokrycie 5%) - na podstawie cen rynkowych, max. koszt tonera (zamiennik) 1,4gr/str. A4 (pokrycie 5%) - na podstawie cen rynkowych, technologia druku laserowa monochromatyczna, format A4, rozdzielczość druku 300dpi, 600dpi, 1200dpi, czas nagrzewania do 17 sekund, szybkość drukowania min. 35 stron A4/min, czas wydruku pierwszej strony do 6,5 sekund, automatyczny druk dwustronny, 2 podajniki w standardzie, podajnik dokumentów umożliwiający dwustronne skanowanie, pojemność podajników na papier min. 350 arkuszy, Prędkość skanowania min. 40 obrazów (300 dpi, A4, mono, jednostronnie), 23 obrazy (300 dpi, A4, kolor, jednostronnie), 32 obrazy (300 dpi, A4, mono, dwustronnie), 16 obrazów (300 dpi, A4, kolor, dwustronnie) na minutę. Standardowe języki drukarki: PCL6 (5c/XL), KPDL 3 (kompatybilne z PostScript), zużycie energii elektrycznej nie więcej niż: kopiowanie/drukowanie: 662 W; tryb gotowości: 22 W; tryb uśpienia: 1 W, obsługiwane systemy min. Windows 7/8/10, USB 2.0 (Hi-Speed), 2 USB Host Interfaces, Gigabit Ethernet (10/100/1000BaseT), waga max. 19,5 kg, dołączony kabel USB 1,8m. szt. 1 3. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2019 PL, brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów). Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami: o pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku polskim, o możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty, o prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX, w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office 2010 o zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie, pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów). o możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 8,8.1,10. o zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel, Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. szt.5 4. Komputer 1. Kompaktowa i wielofunkcyjna obudowa Mini-Tower, format płyty głównej mATX (suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 810 mm) z możliwością pracy w pozycji poziomej i pionowej. Sloty zewnętrzne: 1x 5,25" Sloty wewnętrzne: 1x 3,5"/ 1x 2,5" Porty I/O z przodu: 2x USB3.0 (USB3.1 Gen 1), Mic-in, Audio-out (AZALIA / HD-Audio) Zasilacz SFX o mocy min. 300W (o co najmniej 85% sprawności) z aktywnym filtrem PFC. 2. Procesor czterordzeniowy (4 wątkowy), dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości minimum 3,6 GHz z możliwością przyśpieszenia do 4,00GHz, pamięć podręczna minimum 6 MB, obsługujący dwukanałowo pamięci co najmniej DDR4, o TPD nie większym niż 65W. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik minimum: 7750 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net), lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testu wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne (porównywane) zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z ich wynikami, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 3. Pamięć RAM minimum 8 GB. Minimum 1 wolny slot pamięci. Możliwość rozbudowy do minimum 32 GB. Płyta musi umożliwiać pracę pamięci w trybie dwukanałowym. 4. Płyta główna wyposażona w co najmniej: 3 porty: serial ATA III, 1 port Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 & SATA3), co najmniej 2 złącza rozszerzeń (mogą być niskoprofilowe): (1x PCI Express 2.0 x4, 1x PCI Express 3.0 x16). Złącza powinny umożliwiać montowanie kart rozszerzeń bez konieczności użycia narzędzi. 5. Karta graficzna zgodna z technologią (DirectX 12), pamięć video minimum 256 MB (karta nie musi posiadać niezależnej pamięci video jest dopuszczalne jej współdzielenie). 6. Dysk twardy SSD M.2 PCI-e o pojemności minimum 250 GB, prędkość odczytu min. 3000 MB/s, prędkość zapisu min. 1000 MB/s, kod wielkości 2280 (22 x 80). 7. Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną. 8. Karta sieciowa zintegrowana GigabitEthernet PCI 10/100/1000 (RJ-45), PXE, Wake on LAN. 9. Klawiatura ze złączem USB układzie US. 10. Mysz optyczna ze złączem USB, 3 przyciskowa z przewijaniem. 11. Porty co najmniej: a). audio (słuchawki + mikrofon na przednim panelu obudowy), b). 4 x USB 3.0, c). klawiatury i myszy (PS/2), d). 1xDVI, 1xD-Sub e). 1x LAN RJ45. 12. System operacyjny Windows 10 pro, lub równoważny zapewniający: zgodność z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, możliwość uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego, możliwość centralnego zarządzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomocą usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze strukturą zarządzania opartą na serwerze domenowym Windows 2008, obsługę wszystkich podzespołów komputera, umożliwiający logowanie się do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z określeniem praw logującego się użytkownika, zapewniający (natywnie) możliwość połączenia usługą Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególności: MS Office, przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego należy zapewnić odpowiednie szkolenia dla użytkowników i administratorów. szt.5 Część II 1. Laptop o przekątnej ekranu 15,6", typ ekranu matowy (LED), procesor 2 rdzenie min. 2,3 GHz, min. 3MB cache, min. 3500 pkt wg https://www.cpubenchmark.net, min. pamięć RAM DDR4 8 GB, dysk SSD M.2 min. 256 GB, możliwość montażu dysku SATA, rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, moduł Bluetooth, rodzaje wejść / wyjść USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., USB 2.0 - 1 szt., HDMI - 1 szt., czytnik kart pamięci - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt., bateria 3-komorowa min. 3500 mAh Li-Ion, wymiary max. 380x260x20 mm (szerokość x głębokość x wysokość), waga max. 1,99 kg, wydzielona klawiatura numeryczna, wielodotykowy touchpad, możliwość zabezpieczenia linką, + zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit wraz z licencją, pozwalający na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego/aktywacyjnego lub rejestracji/aktywacji poprzez Internet czy telefon. Lub równoważny zapewniający: zgodność z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, możliwość uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego, możliwość centralnego zarządzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomocą usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze strukturą zarządzania opartą na serwerze domenowym Windows 2008, obsługę wszystkich podzespołów komputera, umożliwiający logowanie się do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z określeniem praw logującego się użytkownika, zapewniający (natywnie) możliwość połączenia usługą Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególności: MS Office. W przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego należy zapewnić odpowiednie szkolenia dla użytkownika. szt.1 2. Drukarka do zdjęć, technologia druku: termosublimacyjna kolorowa; obsługiwane formaty nośników 148 x 100 mm, maksymalna rozdzielczość druku 300 x 300 dpi; interfejsy: USB, Wi-Fi; wyświetlacz wbudowany; kaseta na papier w formacie karty; wymiary max. 185x140x65 mm (szerokość x głębokość x wysokość), waga max. 0,9 kg + zestaw materiałów eksploatacyjnych (papier 10x15cm, 260g+folia barwiąca) do wydruku min. 500 szt. zdjęć szt.1 3. Projektor Technologia wyświetlania DLP; rozdzielczość natywna 1920 x 1080 (FHD); format obrazu 4:3, 16:9; jasność min. 3400 lm; kontrast 16 000:1; wielkość rzutowanego obrazu 33" - 388"; minimalna odległość projekcji 1 m; żywotność lampy 5 000 h (tryb normalny), moc lampy 200-205 W; Złącza wejścia / wyjścia: wejście audio - 1 szt;, wyjście audio - 1 szt.; Composite video (RCA) - 1 szt. HDMI - 1 szt. VGA in (D-sub) - 1 szt. USB 2.0 (zasilanie) - 1 szt. RS-232 - 1 szt. AC in (wejście zasilania) - 1 szt. Głośniki: Tak Wymiary: wysokość max. 102 mm, szerokość max. 315 mm, głębokość max. 214 mm, waga max 2,65 kg Dołączone akcesoria: pilot, kabel VGA, kabel zasilający, baterie do pilota (AAA) - 2 szt., instrukcja obsługi szt.1 Część III 1. Laptop o przekątnej ekranu 15,6", typ ekranu matowy (LED), procesor 2 rdzenie min. 2,5 GHz, min. 3MB cache, min. 4500 pkt wg https://www.cpubenchmark.net, min. pamięć RAM DDR4 12 GB, dysk SSD M.2 min. 480 GB, możliwość montażu dysku SATA, rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, moduł Bluetooth, rodzaje wejść / wyjść USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt., HDMI - 1 szt., czytnik kart pamięci - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt., bateria 2-komorowa min. 3900 mAh Li-Ion, wymiary max. 380x255x24 mm (szerokość x głębokość x wysokość), waga max. 1,9 kg, wydzielona klawiatura numeryczna, wielodotykowy touchpad, możliwość zabezpieczenia linką, + zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro PL 64 bit wraz z licencją, pozwalający na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego/aktywacyjnego lub rejestracji/aktywacji poprzez Internet czy telefon. Lub równoważny zapewniający: zgodność z interfejsem API systemu minimum Windows 7 Pro, możliwość uruchamiania oprogramowania przeznaczonego do pracy na platformie Windows 32 bitowego bez dodatkowego oprogramowania pośredniczącego, możliwość centralnego zarządzania systemem operacyjnym bez dodatkowego oprogramowania za pomocą usług katalogowych opartych na protokole LDAP kompatybilnych ze strukturą zarządzania opartą na serwerze domenowym Windows 2008, obsługę wszystkich podzespołów komputera, umożliwiający logowanie się do domeny Active Directory opartej o serwery Windows z określeniem praw logującego się użytkownika, zapewniający (natywnie) możliwość połączenia usługą Microsoft pulpit zdalny oraz uruchamiania programów w szczególności: MS Office. W przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego należy zapewnić odpowiednie szkolenia dla użytkownika. Szt.2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Nowa jakość pomocy społecznej wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowanego przez Un ię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 2020

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert wpłynęły oferty przewyższające zabezpieczoną kwotę na realizację zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Usługi społeczne na start II" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3970.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH -SP. J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4883.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4883.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13007.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach do realizacji projektu "Modelarze na start - wsparcie społeczności lokalnych" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3954.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH -SP. J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SPÓŁDZIELCZA 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4863.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4863.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11603.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone w oparciu o art 39-46 pzp - przetarg nieograniczony. Oferta uznana za najkorzystniejszą spełniającą warunki zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.