To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-12
Ogłoszenie nr 510046958-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505396-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIR.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej 2.1. Wynajem środków transportu wraz z kierowcą posiadającym odpowiednie kwalifikacje: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton - Część 1 zamówienia. 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton (2 szt.) - Część 2 zamówienia. 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton (2 szt.) - Część 3 zamówienia. 4)Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton - Część 4 zamówienia, do prac podczas remontu dróg gminnych oraz bieżących prac na terenie Gminy Ryki w 2019r. 2.2. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie. Do rozliczenia czasu pracy, liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu, w miejscach wskazanych przez zamawiającego (bez dojazdu do miejsca pracy i z powrotem). Zamawiający zleci telefonicznie (i potwierdzi faksem lub mailem), przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Rykach, usługę na dwa dni przed terminem jej wykonania. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia oraz zakończenia prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz potwierdzić niezwłocznie wykonanie tych prac. Jeżeli w trakcie wykonywanych prac, pracownik Urzędu stwierdzi niedostateczną jakość prowadzonych robót, to zlecone roboty mogą być przerwane, a ilość godzin przepracowanych na zakwestionowanym odcinku drogi nie będzie ujęta do zapłaty. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w czasie wykonywania prac obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu i bhp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdy sprzęt oddzielnie. Wykonawca może złożyć oferty na jedną, kilka lub na wszystkie części. 3 Szacunkowa ilość godzin: 1) Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton - szacowana liczba godzin - 150h 2) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton - szacowana liczba godzin - 400h 3) Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton - szacowana liczba godzin - 300h 4) Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton - szacowana liczba godzin - 40h. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby godzin wskazanych powyżej - do maksymalnie 40%.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV: 77111000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności do 10 ton. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15990.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 8-10 ton (2 szt.). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo, Jacek Jeżo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29028.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wysypu o ładowności 10-20 ton (2 szt.). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18300.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo, Jacek Jeżo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22509.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 20-30 ton. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3480.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo Handlowe S.C. Robert Jeżo, Jacek Jeżo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4280.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYKI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana pokrycia dachowego na budynku dawnego internatu Zespołu Szkół w Sobieszynie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1420L od km 0+000 do km 6+299,73 w miejscowościach Kłoczew, Jagodne, Gózd
więcej: przetargi RYKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.