eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12

Ogłoszenie nr 510046942-N-2019 z dnia 12-03-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku: Zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508862-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61031784500000, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 678 400, e-mail sekretariat@wspritsplock.pl, faks 242 678 415.
Adres strony internetowej (url): www.wspritsplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZPiZI.3813/01/D/19.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: zakup i dostawa pełnego asortymentu fabrycznie nowych części zamiennych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części i dopuszcza składanie ofert częściowych poniżej skrócony opis: Część I - zakup części zamiennych do pojazdu marki MERCEDES zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 7 do siwz. Część II - zakup części zamiennych do pojazdu marki FIAT DUCATO zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 8 do siwz. Część III - zakup części zamiennych do pojazdu marki VOLKSWAGEN zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 9 do siwz. Część IV - zakup akumulatorów i wyposażenia elektrycznego do ambulansów sanitarnych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 10 do siwz. Część V - zakup opon do ambulansów sanitarnych zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 11 do ziwz. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane części zamienne były oryginalne lub o porównywalnej, jakości - przez części zamienne do pojazdów samochodowych, rozumie się towary do zainstalowania w/lub na pojeździe samochodowym, w celu zastąpienia komponentów tego pojazdu, oraz substancje, które są konieczne do funkcjonowania pojazdu samochodowego, takie jak środki smarne i płyny eksploatacyjne, z wyłączeniem paliw. 5. Zamawiający uznawać będzie, jako oryginalne części wyprodukowane przez wiodących na rynku europejskim dostawców na pierwszy montaż zgodnie z opisem: Oryginalne części zamienne (O, Q) - części produkowane przez producenta pojazdów danej marki, a także części o tej samej jakości, co elementy zastosowane w montażu pojazdu silnikowego oraz które są produkowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji, dostarczonymi przez producenta tych pojazdów w odniesieniu do produkcji elementów lub części zapasowych danego pojazdu silnikowego. Obejmuje to części zamienne, które są produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co elementy zastosowane przy montażu pojazdu. Ponadto, przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości, co części stosowane do montażu tych pojazdów. Części zamienne o porównywalnej jakości (PC, PT, PJ) - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Inne części zamienne (P, Z, ZJ) - wszystkie pozostałe części, tj. części zamienne, którym nie przysługuje ani status "części oryginalnych", ani status "części o porównywalnej jakości". 6. Dostawca gwarantuje, iż części zamienne do samochodów będące przedmiotem zamówienia spełniają parametry techniczne i jakościowe określone Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. 7. Dostawca gwarantuje wymianę części zamiennej w przypadku zastosowania przez producenta pojazdu w procesie produkcji innego typu części niż przedstawione w ofercie. 8. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 9. Dostawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atesty lub certyfikaty dostarczanych części, o ile takie są wymagane przez obowiązujące prawo. 10. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający nw. wymagania: a. Przedmiot zamówienia powinien być: ? zapakowany w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu min. nr katalogowy części, model pojazdu, nazwa części w języku polskim, ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania; ? dostarczony przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi. ? Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, jeżeli opakowania nie będą zawierały informacji, o których mowa powyżej. b. Dostawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego zgodnie ze złożoną ofertą. Sukcesywne dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia zgodnie z zadeklarowanym terminem w ofercie, licząc od chwili złożonego zamówienia faksem, e-mailem lub na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. c. Dostawca zobowiązuje się jednorazowo dostarczyć, rozładować i przekazać przez przedstawiciela Dostawcy we wskazane miejsce przez Zamawiającego części zamienne do pojazdów sanitarnych i służbowych własnym transportem i na własny koszt wraz z fakturą VAT. d. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, dokonane przez uprawnionego pracownik Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności. e. Dostawa winna być dokonana po przekazaniu do Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem, na numer lub adres wskazany w umowie, informacji o dacie i godzinie planowanej dostawy. f. Jako termin dostawy (realizacji umowy) zostanie uznana data podpisania przyjęcia towaru bez zastrzeżeń. g. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar transportem własnym lub przez usługi kurierskie na swój koszt do siedziby Stacji Obsługi Pojazdów w Płocku ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5 (od poniedziałku do piątku) w godz. 07:00 do 14:20 po godz. 14:20 części będzie można zostawić w portierni u Ochrony Obiektu. 11. Zamawiający w formie pisemnej ma prawo jednostronnie zmienić ilość danego asortymentu na inny asortyment objęty niniejszą umową, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ogólnej ceny określonej w umowie. 12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych wymienionych w załączniku nr 10. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu. 14. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34351100-3


Dodatkowe kody CPV: 31430000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdu marki MERCEDES

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64744.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTER CARS S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powsińska 64
Kod pocztowy: 02-903
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79635.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73777.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90563.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdu marki FIAT DUCATO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9526.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: INTER CARS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powsińska 64
Kod pocztowy: 03-903
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11717.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10073.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15675.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdu marki VOLKSWAGEN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67288.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: INTER CARS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powsińska 64
Kod pocztowy: 02-903
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82764.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81429.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95675.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup akumulatorów i wyposażenia elektrycznego do ambulansów sanitarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6549.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: ARMAPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chwaszczyńska 190B
Kod pocztowy: 81-571
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8055.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 805531
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8648.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup opon do ambulansów sanitarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9605.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: MOTO-JACK, Jacek Januszczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 2/14 Nacpolsk
Kod pocztowy: 09-162
Miejscowość: Naruszewo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11814.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11814.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15435.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.