eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.:"Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 510045960-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.:"Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa IX Infrastruktura publiczna . Działanie 9.3. Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510597-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026846-N-2020; 540027405-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 81168551000000, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.:"Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2020.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) dla projektu pn. "Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne", w zakresie.: a) świadczenia usług związanych z zarządzeniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu", w tym m.in.: , a.1) zweryfikowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dostarczonej przez Zamawiającego na realizację w/w zadania objętego projektem wykonawczym pn. "Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego na cele edukacyjne i rekreacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu i miejscami postojowymi przy Przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne", wraz z przedłożeniem pisemnego sprawozdania z przeprowadzonej weryfikacji w/w dokumentacji pod względem kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację odpowiednio do wymagań Zamawiającego, wskazaniem ewentualnych błędów w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacją wpływu stwierdzonych błędów na przyszłą realizację robót budowlanych i zaproponowaniem konkretnych zmian (rozwiązań), w szczególności z uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazującego opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny; a.2) przygotowania kompletnej dokumentacji przetargowej (m.in. SIWZ, projektu umowy, formularzy ofertowych) do wyłonienia Wykonawcy na realizację robót budowalnych objętych zadaniem inwestycyjnym pn. "Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu" zgodnie z w.w. dokumentacją projektową; a.3.) uczestniczenia w procesie wyboru Wykonawcy robót poprzez wskazanie swych przedstawicieli do udziału w Komisji Przetargowej ; a.4) formułowania projektów odpowiedzi na pytania kierowane przez potencjalnych Wykonawców, formułowania projektów alternatywnych zapisów SIWZ-ów w przypadku konieczności dokonania w nich modyfikacji, weryfikacji przedstawionych przez Wykonawców dokumentów oraz udział w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi wspólnie z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego doradztwo prawne w zakresie PZP w przypadku skorzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej - jeśli wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, odwołania itp. będą dotyczyły aspektów merytorycznych (technicznych); a.5) pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz prowadzeniem niezbędnych działań związanych z prawidłową realizacją umowy z Wykonawcą w celu wykonania zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań określonych w Umowie oraz prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego z Wykonawcą robót. Inżynier będzie działał zgodnie z rolą, jaką przypisano mu w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Rzeczpospolitej Polskiej; a.6) zapewnienia spójności realizacji zadania inwestycyjnego z wnioskiem aplikacyjnym, Studium Wykonalności, umową o dofinansowanie. b) wypełnianie we współpracy z Zamawiającym obowiązków sprawozdawczych, przygotowywanie wniosków o wypłatę zaliczek, wniosków o płatność, wszelkich innych dokumentów wynikających z wytycznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, w zakresie wszystkich zadań inwestycyjnych objętych projektem, przy czym w zakresie dostaw objętych zadaniem inwestycyjnym pn. "Wyposażenie przebudowanego i rozbudowanego obiektu przedszkola Miejskiego w Wolinie" oraz zadaniem inwestycyjnym pn. Wyposażenie placu wokół przebudowanego i rozbudowanego przedszkola Miejskiego w Wolinie", realizowanych bez udziału Inżyniera Kontraktu, na podstawie zamówień przeprowadzonych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem dokumentów dostaw przekazywanych przez Zamawiającego, c) przeprowadzanie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, nadzór inwestorski we wszystkich wymaganych branżach i dokonywanie odbioru robót związanych z usunięciem wad lub usterek we wszystkich branżach w ramach umowy o wykonanie Robót budowlanych, egzekwowanie od Wykonawcy Robót budowlanych usunięcia wad lub usterek w wyznaczonym terminie, sporządzanie protokołów przeglądów i protokołów odbioru robót z usunięcia wad lub usterek, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wad lub usterek w przypadku odmowy ich usunięcia przez Wykonawcę Robót budowlanych w okresie rękojmi - zgodnie z Dokumentem Gwarancji stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy. Usługi Zespołu Inżyniera Kontraktu wykonywane będą na podstawie umowy pomiędzy Zamawiającym - Gminą Wolin, a Wykonawcą , zwanej dalej "Inżynier Kontraktu". Przez użyte w niniejszej SIWZ określenie "Inżyniera Kontraktu" rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie: ? z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 ze zm.), ? z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843), ? z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz dostawcami wyposażenia, ? z Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.), jak również: ? umową o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020, ? warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, ? przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej. d) Wykonawca musi udzielić minimum 60 miesięcznej rękojmi za wady na świadczone przez siebie usługi, licząc od dnia sporządzenia Raportu końcowego realizacji robót budowlanych. 2. Charakterystyka zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu": 1) Zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa i rozbudowa przedszkola Miejskiego w Wolinie wraz z zagospodarowaniem terenu":, dotyczy budynku Przedszkola Miejskiego , zlokalizowanego na działkach nr 32/2 i 33/2 , obręb nr 2 w mieście Wolin. 2) Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego wraz z budową kanalizacji deszczowej, hydrantu naziemnego i zagospodarowaniem terenu obejmującym przeniesienie istniejącej osłony śmietnikowej, wytyczenie nowych miejsc postojowych, oraz dostosowaniem wejścia głównego w istniejącym budynku przedszkola dla osób niepełnosprawnych. Istniejący budynek przedszkola zlokalizowany jest na działkach 33/2 i 32/2. Rozbudowywany budynek projektowany jest na działce 33/2, infrastruktura techniczna na działkach 33,2, 33/8 i 214/1. Budowa planowana jest jako jedno zamierzenie inwestycyjne, nie przewiduje się etapowania robót. 3) Przedmiotowy budynek jest budynkiem użyteczności publicznej. Istniejący budynek przedszkola to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony. Dobudowywana część to budynek jednokondygnacyjny parterowy, stanowiący kontynuację budynku istniejącego. Zachowuje dotychczasowy układ komunikacji w obiekcie. Z korytarza dostać się możemy do trzech nowych sal zajęć - każda z własnym węzłem sanitarnym i pomieszczeniem gospodarczym. Dodatkowo zaprojektowano toaletę dla niepełnosprawnych, szatnię oraz salę terapeutyczną. Główne wejście do budynku (z części istniejącej) zostało zachowane. Ułatwiono dostęp osobom niepełnosprawnym do budynku poprzez prefabrykowaną rampę. DANE LICZBOWE BUDYNKU Kubatura obiektu - 4 789.92 m3 w tym: Kubatura części rozbudowanej - 1 176.00 m3 Kubatura części istniejącej - 3 613.92 m3 Powierzchnia zabudowy - 1 305.39 m2 w tym: Powierzchnia zabudowy części rozbudowanej - 349.17 m2 Projektowane miejsce gromadzenia odpadów - 6.00 m2 Powierzchnia zabudowy części istniejącej - 950,22 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 1 369.15 m2, w tym: - Powierzchnia użytkowa części rozbudowanej - 299,38 m 3 .- Powierzchnia użytkowa części istniejącej - 1 069,77 m 2 - Wysokość do najwyższej krawędzi dachu - 4,69 m - Szerokość elewacji od ul. Świętosławy - 42,90 m - Ilość kondygnacji - 1 ( część istniejąca częściowo 2) 4) Zakres robót budowlanych zgodnie z Dokumentacją projektową na zadaniu inwestycyjnym : SSTB. 1.00 ROBOTYPRZYGOTOWAWCZE SST B.1.01 Roboty rozbiórkowe SST B.1.02 Roboty ziemne SST B.2.00 ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM KONSTRUKCJI OBIEKTU SST B.2.01 Podłoża i podkłady SST B.2.02 Konstrukcje żelbetowe SST B.2.03 Prefabrykaty SST B.2.04 Roboty murowe SST B.2.05 Hydroizolacje SST B.2.06 Izolacje termiczne i akustyczne SST B.2.07 Pokrycia dachowe SST B.2.08 Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe SST B.2.09 Elewacja SST B.2.10 Rusztowania SSTB.3.00 ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKOŃCZENIEM OBIEKTU SST B.3.01 Tynki wewnętrzne SST B.3.02 Okładziny ścienne SST B.3.03 Wykładziny podłogowe SST B.3.04 Sufity podwieszane SST B.3.05 Powłoki malarskie SST B.3.06 Stolarka i ślusarka SST B.4.00 ZAGOSPODAROWANIE TERENU SST B.4.01 Nawierzchnie utwardzone SST B.4.02 Zieleń SST- S02 INSTALACJE WEWNĘTRZNE Wodociągowa Kanalizacja sanitarna Centralne ogrzewanie Wentylacja mechaniczna SST -SO1 KANALIZACJA DESZCZOWA INSTALACJA WODOCIĄGOWA HYDRANTOWA SST INSTALACJE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 5) Szczegółowy zakres robót nad którym będzie sprawowany nadzór Inżyniera Kontraktu został określony w: w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ pt.: "Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego na cele edukacyjne i rekreacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu i miejscami postojowymi przy Przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne", opracowanej w 2019 r. roku przez "STUDIO AG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą ul. Mariana Langiewicza 28/U2, 70-263 Szczecin, w skład której wchodzi : 1) Projekt Architektoniczno - Budowlany, 2) Architektura, 3) Konstrukcja, 4) Instalacje sanitarne. 5) Instalacje elektryczne 6) STWiORB - Instalacje wewnętrzne: - wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - centralne ogrzewanie, - wentylacja mechaniczna. 7) STWiORB - Instalacje elektryczne. 6) Podstawę prawną i techniczną wykonania robót budowlanych stanowi Decyzja nr 93/2019, z dnia 25 lutego 2019 r. o pozwoleniu na budowę. 3. Podstawę prawną wykonania czynności IK stanowią: ? Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186, ze zm), ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 poz. 1422 ze zm.), ? Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843) ), ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.), ? Inne decyzje i uzgodnienia wydane w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego oraz inne ustalenia wg. wskazań Zamawiającego. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy określa TOM II SIWZ - Istotne Dla Stron Postanowienia Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Najda Consulting Sp. z o.o.. Sp. k.
Email wykonawcy: office@najdaconsulting.pl
Adres pocztowy: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1/23,
Kod pocztowy: 71-004
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335790.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.