eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-11

Ogłoszenie nr 510045874-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501844-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540009748-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00029009600000, ul. pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3689584, e-mail dzp@dco.com.pl, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
Adres strony internetowej (url): www.dco.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/02/19/IEL/JHP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ "Arkusz Asortymentowo- ilościowo- cenowy". Asortyment musi być : a) fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieprefabrykowany. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobów, w których pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony (regenerowany), b) nieużywany, nieuszkodzony, pełnowartościowy, c) muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowanie jednostkowe, z opisem jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności, d) wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, e) w przypadku oznaczenia przy nazwie tonera "Oryginał", zawartego w Arkuszu Asortymentowo-Cenowym, dostarczony towar musi być wyprodukowany przez producenta danego modelu urządzenia, posiadający oryginalne opakowanie oraz oznakowania (logotypy, hologramy, itp.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 01

NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199876
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Raf-Tech Rafał Jarosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gimnazjalnej 10 lok 8a
Kod pocztowy: 55-011
Miejscowość: Siechnice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200283
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193437
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227110
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.