eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dostawa materiałów i usługi w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-11

Ogłoszenie nr 510045848-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.

Miasto i Gmina Kańczuga: Dostawa materiałów i usługi w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512832-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Kańczuga, Krajowy numer identyfikacyjny 65090060200000, ul. ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 423 142, e-mail sekretariat@kanczuga.pl, faks 166 426 630.
Adres strony internetowej (url): www.kanczuga.pl
Adres profilu nabywcy: www.kanczuga.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów i usługi w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.3.2019.WS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dostaw i usług w zakresie budownictwa drogowego na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga. Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na wszystkie razem. Część 1 - Dostawa kruszywa drogowego Zamówienie obejmuję sprzedaż oraz dostawę kruszywa kamiennego według specyfikacji: - Kruszywo łamane frakcji 0 - 31,5 mm - 225 ton, - Kruszywo łamane frakcji 0 - 63 mm - 400 ton, Część 2 - Rozwiezienie kruszywa na wskazane miejsce Zamówienie polega na załadunku, transporcie i wyładunku wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem kruszywa we wskazane miejsce pojazdami o maksymalnej ładowności 5t, transport na odległość do 5 km w jednym kierunku z punktów składowania kruszywa - ilość 625 ton.Dokładna lokalizacja miejsc docelowych zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. W przypadku dostaw kruszywa pojazdami nie przekraczającymi 5t ładowności istnieje możliwość bezpośredniej dostawy w miejsca docelowe. Przy doborze sprzętu do rozwiezienia kruszywa należy uwzględnić możliwość przejazdu drogami lokalnymi w zwartej zabudowie szerokości 2,5 m. Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym transport materiału na drogi lokalne o nachyleniu ponad 30 stopni. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy zagęszczenia rozplantowanego kruszywa sprzętem do wykonania tego typu prac o wadze min. 100 kg Część 3 - Dostawa płyt drogowych oraz ich ułożenie na ulicy Klonowej i Jarzębinowej w Kańczudze w celu wykonania tymczasowej nawierzchni drogowej. Zamówienie obejmuje dostawę do miejscowości Kańczuga płyt drogowych betonowych zbrojonych - stan nowe, nieużywane o wymiarach 100x300x15 cm wraz z usługą ułożenia nawierzchni drogowej na ul. Klonowej i Jarzębinowej w Kańczudze. Zamawiający zapewnia możliwość składowania płyt w przypadku konieczności przeładowania w odległości do 2 km w jednym kierunku do miejsca wykonania nawierzchni. Przy kalkulacji należy również uwzględnić potrzebę miejscowego profilowania lub korytowania drogi i innych prac towarzyszących w celu ułożenia nawierzchni - dwóch pasów jezdnych szerokości 1,0 m, tj. szerokości całkowitej około 3,0 m: 1,0 m płyta + około 1,0 m pas nieutwardzony + 1,0 m płyta, zaleca się w celu skalkulowania wszelkich kosztów dokonanie wizji w terenie. Za kalkulację ceny odpowiada Wykonawca, błędne skalkulowanie nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia. Wymagane parametry techniczne płyt drogowych: - wymiary płyty dł. 300 cm x szer. 100 cm x gr. 15 cm - beton klasy C25/30 (B30) - podwójne zbrojenie: stal klasy A-IIIN oraz A-I (minimalne zbrojenie 30 kg/płyta pręty #8 żebrowane) - przyjęty nacisk tylnego koła pojazdu obciążonego P = 50 kN - płyty wibrowane

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 14210000-6, 14212300-3, 44171000-9, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kruszywa drogowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38109.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. REBAKO Waldemar Skoczylas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Raki 18
Kod pocztowy: 37-110
Miejscowość: Żołynia
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36948
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36948
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49968.75
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozwiezienie kruszywa na wskazane miejsce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14227.64
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo - Handlowe Stanisław Szubart
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Husów 418
Kod pocztowy: 37-121
Miejscowość: Husów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15375
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15375
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76875
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa płyt drogowych oraz ich ułożenie na ulicy Klonowej i Jarzębinowej w Kańczudze w celu wykonania tymczasowej nawierzchni drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93902.44
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGOWIEC Krzysztan Marcin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Węgierska 1
Kod pocztowy: 37-560
Miejscowość: Pruchnik
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123090
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123090
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 230340
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.