eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 510045771-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510359-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.4.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania: ZADANIE 1 - Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. ZADANIE 2 - Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach". Wykaz asortymentowo - ilościowy zamawianych znaków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla Zadania 1 i Zadania 2 został określony w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik 6 do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Wykonawca określi telefony kontaktowe oraz adresy e-mail, a także inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3)Dostawy znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków w okresie obowiązywania umowy realizowane będą sukcesywnie i zamawiane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 4)Przy każdorazowym zamówieniu partii znaków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków zostanie sprecyzowany zakres rzeczowy dostawy. 5)Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić (telefonicznie lub drogą elektroniczną) bazę właściwego Obwodu Drogowego, do której dostawa jest kierowana, co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 6)Znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rury do montażu znaków należy dostarczyć w dni robocze w godz.8:00 - 14:00. Warunki dostawy i obowiązki Wykonawcy 1)Jeżeli Wykonawca dostarczy Zamawiającemu znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub rury do montażu znaków złej jakości, nieodpowiadającej szczegółowym specyfikacjom technicznym i obowiązującym przepisom, zasadom wiedzy technicznej oraz postanowieniom niniejszej umowy, stwierdzonej na podstawie wizualnej oceny, Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy na wadliwy towar. Wykonawca zabierze zareklamowany towar na własny koszt. 2)W przypadku reklamacji towaru, o której mowa w pkt. 1), dostarczonego w trybie normalnym, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe znaki, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub rury do montażu znaków wolne od wad w ilości zareklamowanej, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia reklamacji. 3)W przypadku reklamacji towaru, o której mowa w pkt. 1), dostarczonego w trybie pilnym, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe znaki, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i/lub rury do montażu znaków wolne od wad w ilości zareklamowanej, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia reklamacji. 4)Odbiór zamówienia potwierdzony zostanie dokumentem WZ po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym towaru przez przedstawiciela Zamawiającego. 5)Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie według cen przyjętych w ofercie Wykonawcy oraz ilości rzeczywiście dostarczonych znaków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków potwierdzonych przez osobę sprawującą nadzór nad dostawami ze strony Zamawiającego, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. 6)Rozliczanie za dostawy do właściwego Obwodu Drogowego dokonywane będzie po każdej zrealizowanej dostawie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur częściowych, zgodnie z dokumentami WZ potwierdzonymi przez osobę sprawującą nadzór nad dostawami ze strony Zamawiającego. 7)Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych. 8)Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia maksymalnego dla zakresu ustalonego w przetargu. Wynagrodzenie ostateczne ustala się na podstawie faktycznie wykonanych dostaw, według cen przyjętych w ofercie Wykonawcy. 9)Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w umowie, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 10)Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 11)Pozostałe wymagania i obowiązki Wykonawcy dla Zadania 1 i/lub Zadania 2 zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki nr 7.1. i 7.2. do SIWZ oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST), stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34996000-5, 34928110-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67325.65
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAWBUD-RAWICZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śląskiej 88 Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99633.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99633.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149985.39
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69304.41
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAWBUD - RAWICZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śląskiej 88 Masłowo
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98979.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98979.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149985.39
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.