eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Motycz › Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510045095-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Gmina Konopnica: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504788-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konopnica, Krajowy numer identyfikacyjny 43101967800000, ul. Kozubszczyzna -, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 031 081, e-mail sekretariat@konopnica.eu, faks 815 031 082.
Adres strony internetowej (url): www.konopnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych przez sezon zimowy 2018/2019 polegających na; a) odśnieżaniu dróg asfaltowych na szerokość nawierzchni bitumicznej, a w przypadku dróg o nawierzchni tłuczniowej lub gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc "mijanki" o długości co najmniej 150 mb b) usuwaniu śliskości na drogach asfaltowych poprzez posypanie mieszanką piaskowo-solną (40%), 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W zakres zamówienia wchodzą następujące części: CZĘŚĆ OBWÓD NR ILOŚĆ I. obwód Nr 3 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 48,7 km Motycz, Motycz Leśny, Motycz Józefin, Sporniak, II. obwód Nr 5 odśnieżanie i usuwanie śliskości 4,6 km droga gminna 112593 L (dawny ślad drogi wojewódzkiej 747) droga gminna 106954 L (od skrzyżowania 112593 L do nowego śladu drogi wojewódzkiej 747) III. odśnieżanie place publiczne 500 m2 ? plac targowy 3. Zasady odśnieżania dróg i usuwania śliskości: 1) Wymagania dla części I - II a) drogi muszą być odśnieżane od wczesnych godzin porannych, tak aby były przejezdne od godz. 500 do 700 oraz w ciągu dnia, aby gromadzące się na jezdni błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się, b) w przypadku wystąpienia opadów ciągłych musi być zachowana możliwość bezpiecznego poruszania się a prace powinny być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność dróg c) w akcji zimowego utrzymania na każdym obwodzie jednocześnie muszą brać udział dwa sprzęty służące do zimowego utrzymania a przy dużych opadach na żądanie Zamawiającego musi być uruchomiony trzeci sprzęt. 2) Dodatkowe wymagania dla części II (Obwód Nr 5). a) jezdnia jest odśnieżona i śliskość zimowa zlikwidowania na całej szerokości jezdni. b) zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekroczyć 6 godz. po ustaniu opadów c) zakładany czas zwalczania śliskości zimowej nie może przekroczyć 4 godz. od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość 3) Wymagania dla części Nr III (place publiczne) Odśnieżanie placu targowego - sposób usunięcia śniegu oraz termin uzgodniony z Zamawiającym. 4) Pojazdy do zimowego utrzymania dróg, w celu monitorowania pracy sprzętu zostaną wyposażone w urządzenia GPS, które Wykonawca na czas akcji zimowej otrzyma od Zamawiającego. Wykonawca zapewni w pojazdach przewidzianych do zimowego utrzymania dróg, gniazda zasilające o parametrach od 10 do 30 V w celu podłączenia urządzenia GPS. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z odśnieżania lub usuwania śliskości niektórych dróg gminnych i wewnętrznych l ub ich odcinków. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości dróg do zimowego utrzymania również tych nie ujętych na mapie dróg. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny jednostkowe zaoferowane w przetargu. 7) Mapa dróg objętych zamówieniem oraz specyfikacja techniczna stanowią załączniki do SIWZ . 4. Zamawiający stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp z uwagi na specyfikę wykonywania czynności związanych z wykonaniem zamówienia (wyrok KIO 2280/16) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Obwód Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141935.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDRYSZ Ryszard Znój;
Email wykonawcy: handrysz@wp.pl
Adres pocztowy: Zielona 18;
Kod pocztowy: 23-100
Miejscowość: Krzczonów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30730.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30730.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31595.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odwód nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13136.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI KOPARKO - ŁADOWARKĄ Janusz Stańczyk
Email wykonawcy: jasieks@vp.pl
Adres pocztowy: Marynin 171 d
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11953.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11953.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12297.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.