To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 510045095-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Gmina Konopnica: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504788-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Konopnica, Krajowy numer identyfikacyjny 43101967800000,
ul. Kozubszczyzna
-,
21-030
Motycz, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 031 081, e-mail
sekretariat@konopnica.eu, faks
815 031 082.
Adres strony internetowej (url): www.konopnica.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPP.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych przez sezon zimowy 2018/2019 polegających na; a) odśnieżaniu dróg asfaltowych na szerokość nawierzchni bitumicznej, a w przypadku dróg o nawierzchni tłuczniowej lub gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc "mijanki" o długości co najmniej 150 mb b) usuwaniu śliskości na drogach asfaltowych poprzez posypanie mieszanką piaskowo-solną (40%), 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W zakres zamówienia wchodzą następujące części: CZĘŚĆ OBWÓD NR ILOŚĆ I. obwód Nr 3 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 48,7 km Motycz, Motycz Leśny, Motycz Józefin, Sporniak, II. obwód Nr 5 odśnieżanie i usuwanie śliskości 4,6 km droga gminna 112593 L (dawny ślad drogi wojewódzkiej 747) droga gminna 106954 L (od skrzyżowania 112593 L do nowego śladu drogi wojewódzkiej 747) III. odśnieżanie place publiczne 500 m2 ? plac targowy 3. Zasady odśnieżania dróg i usuwania śliskości: 1) Wymagania dla części I - II a) drogi muszą być odśnieżane od wczesnych godzin porannych, tak aby były przejezdne od godz. 500 do 700 oraz w ciągu dnia, aby gromadzące się na jezdni błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się, b) w przypadku wystąpienia opadów ciągłych musi być zachowana możliwość bezpiecznego poruszania się a prace powinny być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność dróg c) w akcji zimowego utrzymania na każdym obwodzie jednocześnie muszą brać udział dwa sprzęty służące do zimowego utrzymania a przy dużych opadach na żądanie Zamawiającego musi być uruchomiony trzeci sprzęt. 2) Dodatkowe wymagania dla części II (Obwód Nr 5). a) jezdnia jest odśnieżona i śliskość zimowa zlikwidowania na całej szerokości jezdni. b) zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekroczyć 6 godz. po ustaniu opadów c) zakładany czas zwalczania śliskości zimowej nie może przekroczyć 4 godz. od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość 3) Wymagania dla części Nr III (place publiczne) Odśnieżanie placu targowego - sposób usunięcia śniegu oraz termin uzgodniony z Zamawiającym. 4) Pojazdy do zimowego utrzymania dróg, w celu monitorowania pracy sprzętu zostaną wyposażone w urządzenia GPS, które Wykonawca na czas akcji zimowej otrzyma od Zamawiającego. Wykonawca zapewni w pojazdach przewidzianych do zimowego utrzymania dróg, gniazda zasilające o parametrach od 10 do 30 V w celu podłączenia urządzenia GPS. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z odśnieżania lub usuwania śliskości niektórych dróg gminnych i wewnętrznych l ub ich odcinków. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości dróg do zimowego utrzymania również tych nie ujętych na mapie dróg. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny jednostkowe zaoferowane w przetargu. 7) Mapa dróg objętych zamówieniem oraz specyfikacja techniczna stanowią załączniki do SIWZ . 4. Zamawiający stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp z uwagi na specyfikę wykonywania czynności związanych z wykonaniem zamówienia (wyrok KIO 2280/16) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obwód Nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141935.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HANDRYSZ Ryszard Znój;
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30730.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odwód nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13136.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI KOPARKO - ŁADOWARKĄ Janusz Stańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11953.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.