eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › "Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna 2019-2021"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510044742-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Urząd Gminy w Stegnie: "Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna 2019-2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513434-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Stegnie, Krajowy numer identyfikacyjny 54264600000000, ul. ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 171, e-mail stan121@op.pl, faks 552 478 395.
Adres strony internetowej (url): www.stegna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna 2019-2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII-INW.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych (wraz z odchwaszczaniem chodników i pasów przykrawężnikowych) 1.1 Mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych należy przeprowadzić zgodnie z wykazem ulic ujętych w załączniku nr 7 do SWIZ, z uwzględnieniem częstotliwości ich oczyszczania wskazanej w tym załączniku. 1.2 Usługa zamiatania winna być wykonana w sposób nie utrudniający funkcjonowania ruchu kołowego oraz nie zakłócający ciszy nocnej. Odcinki ulic silnie obciążone ruchem kołowym należy oczyszczać w pierwszej kolejności do godziny 9:00. Pozostałe ulice należy oczyszczać w drugiej kolejności po godzinie 9:00. 1.3 W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania, należy ją pozamiatać ręcznie. 1.4 Ponieważ Zamawiający nie przewiduje opłaty za ręczne oczyszczanie nawierzchni, ewentualne koszty dodatkowe należy uwzględnić przy określaniu stawki za jej mechaniczne oczyszczanie. 1.5 Pojazdy Wykonawcy powinny poruszać się i manewrować w sposób umożliwiający ich wyprzedzanie i omijanie. W przypadku powodowania zatorów spowodowanych przemieszczaniem się pojazdu czyszczącego, kierujący powinien w miarę możliwości zjechać pojazdem na pobocze lub zatokę autobusową i umożliwić rozładowanie zatoru. Ocenę warunków ruchu i sposób zachowania pozostaje w gestii kierującego pojazdem czyszczącym. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest oczyścić całą nawierzchnię jezdni, chodnika i ścieżki rowerowej, wraz z występującymi zatokami postojowymi, w tym powierzchnię martwych pól, przejazdów pomiędzy jezdniami na drogach dwujezdniowych, nawierzchniami wysepek regulujących ruch pojazdów, wysepek wykonanych jako powierzchnie malowane lub z innego materiału niż jezdnia z wyłączeniem wysepek w formie zieleńców. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do utylizacji. 1.7 W przypadku realizacji usługi w warunkach niskiej wilgotności nawierzchni bezpośrednio przed oczyszczaniem należy nawierzchnię zrosić wodą w celu ograniczenia emisji pyłu w trakcie oczyszczania. 1.8 Prędkość jazdy zamiatarki powinna być dostosowana do stopnia zabrudzenia oczyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić należyte jej oczyszczenie. 1.9 Oprócz zanieczyszczeń luźnych Wykonawca usunie dowolnym sposobem (oprysk środkiem chwastobójczym, usunięcie ręczne lub mechaniczne) wszelkie inne zanieczyszczenia, jak np. wyrastającą trawę, chwasty, itp. 1.10 W przypadku oprysku środkiem chwastobójczym należy go przeprowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych, a w razie potrzeby powtórzyć. 1.11 W przypadku złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających oprysk środkiem chwastobójczym odchwaszczanie należy przeprowadzić ręcznie do ostatniego dnia danego cyklu wskazanego w harmonogramie. 1.12 Do obowiązku Wykonawcy należy usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni krat ściekowych w tym zalegających liści, oraz wszelkich odpadów znajdujących się na poboczach, wysepkach, trawnikach, oraz w obrębie pasa drogowego. 1.13 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić realizację usługi w sposób kompleksowy i na wysokim poziomie jakościowym. 1.14 Na oczyszczonej powierzchni nie może być śladów przejazdu w postaci niezebranych zanieczyszczeń. 1.15 Realizacja usług odbywać się będzie w oparciu o częstotliwości wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy pisemny harmonogram usług zgodny z częstotliwością wskazaną w załączniku nr 7 do SIWZ, określający terminy (daty kalendarzowe) wykonania usług. Szczegółowy harmonogram usług za okres do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy powinien być przedstawiony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, a za kolejne miesiące do końca miesiąca poprzedzającego. 1.16 W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie usługi, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuowania prac po ich ustąpieniu, nie później niż w następny dzień roboczy. 1.17 Rozpoczęcie i zakończenie prac Wykonawca zgłosi Zamawiającemu, nie później jednak niż 24 godziny przed rozpoczęciem i po zakończeniu usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90611000-3, 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79169.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green Deco sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szara 41/13
Kod pocztowy: 80-116
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85502.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85502.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148107.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.