Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 510044700-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660612-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 15543300000000,
ul. ul. św. Andrzeja Boboli
,
02-525
Warszawa, woj.
warszawskie, państwo
Polska, tel.
0-22 234-85-89, e-mail
j.igielski@mchtr.pw.edu.pl, faks
0-22 849-99-36.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MCHTR.261.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30237200-1, 32342412-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputer AiO - Liczba: 2 sztuki. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputer AiO - Liczba: 1 sztuka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1100
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1047.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCOMP K Krzysztof Ćwiklak vel Ćwikliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Głośniki komputerowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
885
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.