eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn"Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice" - 8 obiektów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-10

Ogłoszenie nr 510043563-N-2020 z dnia 10-03-2020 r.

Miasto Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice" - 8 obiektów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626471-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, e-mail bzp@katowice.eu, faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn: "Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice" - 8 obiektów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.131.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na wykonaniu usług mających na celu zrealizowanie i rozliczenie Inwestycji (obiektów, o których mowa poniżej), zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym rozdziałem 3. Prawa budowlanego (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) dla "inspektora nadzoru inwestorskiego", "koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego" w zakresie sprawowania usług dotyczących pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad następującymi obiektami: - Projekt nr I: Termomodernizacja Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Techników 7, -Projekt nr II: Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Świdnickiej 35 a, Termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Głogowskiej 23 , Termomodernizacja Domu Dziecka "STANICA" przy ul. Plebiscytowej 46, - Projekt nr IV Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 85 przy ul. Kwiatkowskiego 20, Termomodernizacja V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Jankego 65, Termomodernizacja Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Techników 11, Projekt nr VII Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 12 przy ul. Ligockiej 3 2) Zakres rzeczowy inwestycji, na której Inżynier Kontraktu będzie pełnił funkcję składa się z czterech Projektów (I, II, IV, VII), natomiast każdy Projekt obejmuje kilka obiektów użyteczności publicznej dla których zostały przewidziane prace termomodernizacyjne opisane w pkt. 10.2.1) SIWZ. 3) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji, w szczególności do: a) zapoznania się z zasadami finansowania Inwestycji oraz planem wydatków jakie Zamawiający planuje ponieść w danym roku budżetowym, b) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacjami projektowymi dotyczącymi termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (załącznik do SIWZ), c) weryfikowania, sprawdzania wszelkich kosztorysów, przedmiarów i wycen na etapie realizacji robót budowlanych, w tym także zatwierdzania ich "za zgodność zakresu rzeczowego i ilości", d) weryfikowania, sprawdzania projektów zamiennych lub dodatkowych opracowywanych oraz przekazywanie ostatecznych wersji Wykonawcy robót budowlanych, e) szczegółowa weryfikacja kosztów przekazania wszelkich odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości na których będą składane odpady, f) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznej, Programów Funkcjonalno - Użytkowych, zapytań ofertowych, projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych - w świetle Prawa zamówień publicznych i procedur wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego - do udzielenia zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy robót którym Zamawiający powierzy wykonanie robót, usług lub dostaw niezbędnych do prawidłowego wykonania Inwestycji, g) udziału w pracach komisji przetargowych powołanych w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach eksperta ds. technicznych i ekonomicznych, w tym: - weryfikowania, sprawdzania ofert, dokumentów, kosztorysów ofertowych itp. - przygotowywanie odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów w trakcie trwania postępowania, które dotyczyć mogą przyjętych rozwiązań projektowych, technologii rozwiązań konstrukcyjno - materiałowych, ilości robót ujętych w przedmiarach robót oraz innych wynikających z dokumentacji projektowo - kosztorysowej lub specyfikacji technicznej (STWIORB), - udział w postępowaniach odwoławczych, h) przekazania wykonawcom robót budowlanych (za potwierdzeniem) papierowej formy dokumentacji projektowej, i) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, j) sprawdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę z zachowaniem Polskich Norm przenoszących umowy europejskie lub innych państw członkowskich, obowiązującego prawa i zasad wiedzy technicznej, k) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych , niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, l) dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy, książce obmiarów, ł) pełnienia nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy prawa, m) weryfikowania oraz akceptacji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót złożonego przez Wykonawcę (dalej HRF) i przedłożenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zapis stosuje się również do sporządzanych w trakcie realizacji Inwestycji wszelkich korekt HRF, sporządzanych przez Wykonawcę, w przypadku, gdy powstaną znaczące opóźnienia w realizacji robót w stosunku do zatwierdzonego HRF, n) nadzorowania prawidłowości realizacji inwestycji, w tym osiągania zakładanych wskaźników produktu, o) współdziałanie z Projektantem pełniącym nadzór autorski, w tym: wzywanie do nadzoru autorskiego, potwierdzanie kart nadzoru, dokonywanie weryfikacji wycen projektów dodatkowych lub zamiennych wykonywanych w ramach nadzoru autorskiego, przyjmowanie projektów lub dokumentów dla nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub zamiennych, które zostały wykonane w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ich wykonawcom robót do realizacji, po uprzednim ustaleniu warunków wykonania prac zamiennych lub dodatkowych, p) analizowania kosztów inwestycji w oparciu o HRF oraz sporządzanie stosownych raportów określonych we wzorze umowy, r) sprawdzania dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, w szczególności faktur s) weryfikowania zakresu robót wykonywanych przy pomocy Podwykonawców oraz określania nazw podwykonawców biorących udział w wykonywaniu robót w okresie rozliczeniowym, poprzez potwierdzanie stosownych zapisów w protokołach odbioru robót wykonawcy, sporządzonych wg narzuconych przez Zamawiającego wzorów, t) inicjowania wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji przez przygotowanie stosownych dokumentów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego, u) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych na etapie wykonawstwa, w) weryfikowania materiałów przygotowanych przez wykonawcę do odbioru końcowego robót lub usług oraz - po sprawdzeniu ich kompletności - przeprowadzenie odbioru końcowego każdego budynku użyteczności publicznej osobno, y) uzyskiwania, po zakończeniu procesu inwestycyjnego, wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp., aa) rozliczenia końcowego każdej budowy zrealizowanej w ramach inwestycji (każdego budynku osobno), w tym przygotowanie niezbędnych materiałów i danych (zakres rzeczowy i finansowy) do rozliczenia majątku trwałego wytworzonego w ramach tej budowy, bb) przekazania wraz z Zamawiającym, gotowego obiektu do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania cc) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, dd) zawiadamiania Zamawiającego o konieczności naliczenia wykonawcom kar umownych, ee) archiwizowania wszelkiej korespondencji i dokumentacji wynikającej z realizacji inwestycji, z podziałem na akta sprawy, które prowadzone będą osobno dla każdego budynku oraz przekazanie całości dokumentacji Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu i rozliczeniu końcowym, robót danego budynku (danej sprawy) lub gdy dojdzie do rozwiązania bądź odstąpienia od umowy. Archiwizowaniu podlegają w szczególności: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu, protokoły odbioru robót częściowych i końcowych, wyniki badań kontrolnych, decyzje, uzgodnienia i inne pisma w sprawie, ff) zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania inwestycji oraz przygotowanie - na żądanie Zamawiającego - procedur i dokumentów niezbędnych do zlecenia tych robót lub usług, gg) w przypadku gdy jedna ze Stron odstąpi od umowy lub Zamawiający rozwiąże umowę, wówczas Inżynier Kontraktu w zależności od charakteru zaprzestania realizacji: - dokona stosownych wpisów w dzienniku budowy, - przeprowadzi nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy, - sporządzi szczegółową inwentaryzację wykonanych usług i robót w postaci raportu z przebiegu zakończenia prac zawierającego co najmniej stan zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych prac, usług lub robót, hh) podejmowania decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, zgodnie z zapisem umowy, ii) koordynowania, prowadzenia bieżących uzgodnień z projektantami oraz wykonawcami robót, jj) nadzorowania terminowości realizacji inwestycji w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego HRF, kk) zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji zadania inwestycyjnego wraz z uzasadnieniem faktycznym oraz określeniem ewentualnych opóźnień, ll) udział w przekazaniu zakończonej inwestycji Podmiotowi, któremu Zamawiający powierzył monitoring i eksploatację zrealizowanych w ramach inwestycji obiektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, łł) wykonanie czynności niewymienionych w niniejszym ustępie, które winny być wykonane gdyż mają wpływ na realizację inwestycji, a ich brak spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie inwestycji i które mieszczą się w ogólnym charakterze usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, mm) pełnienie nadzoru w zakresie ornitologicznym, nn) powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia (ew. wznowienia) robót z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie, oo) protokolarnego przekazania lub udostępniania całości lub części terenu budowy wykonawcom robót w terminie ustalonym przez Zamawiającego w umowie o roboty budowlane wraz z określeniem zasad prowadzenia prac przez wykonawców na terenie budowy, pp) wykonywania wszelkich kontrolnych badań laboratoryjnych, polowych i obiektowych, ekspertyz, ocen oraz operatów geodezyjnych potwierdzających należyte wykonanie robót przez wykonawcę, przy czym ilość badań kontrolnych do wykonania przez IK nie może być mniejsza niż 10% badań wymaganych przez specyfikację przetargową na wykonanie robót budowlanych, rr) sporządzania opinii z zakresu zamówień publicznych oraz opinii prawnych niezbędnych do podejmowania decyzji dotyczących realizacji inwestycji. UWAGI: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu odbywać się będzie w sposób kompleksowy, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad robotami budowlanymi. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: - przekazywania wszystkich dokumentów w języku polskim, - rozliczenia inwestycji. 4) W celu należytego wykonania czynności związanych z prowadzeniem i realizacja inwestycji Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: a) zorganizowania, wyposażenia i utrzymania Biura Inżyniera Kontraktu na terenie Katowic oraz zaopatrzenia go w niezbędne sprzęty, materiały i urządzenia, b) zatrudnienia i opłacenia personelu Inżyniera Kontraktu, a także zapewnienia personelowi zakwaterowania i zwrotu kosztów podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz kosztów podróży lokalnych i delegacji, c) zapewnienia obsługi biurowo - administracyjnej, obsługi laboratoryjnej i geodezyjnej, obsługi prawnej, obsługi kosztorysowej oraz obsługi językowej (tłumacza), d) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego (HRF), który zostanie sporządzony przez Wykonawcę według wytycznych zawartych w umowie o roboty budowlane, Zatwierdzony przez Zamawiającego HRF będzie integralną częścią niniejszej umowy. e) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia aktualizacji HRF w sytuacji, gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem robót, a opóźnienie wystąpiło z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada, f) opracowania i przedłożenia do zatwierdzenia Harmonogramu Realizacji Prac (HRP) Inżyniera Kontraktu, osobno dla każdego Obiektu, zgodnie z wytycznymi opisanymi w § 3 ust. 5 pkt 2) umowy, w szczególności zawierający poszczególne okresy sprawozdawcze RAPORTÓW g) składania Zamawiającemu (Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Katowice ul. Warszawska 4 ,40-006 Katowice - sekretariat, pok. 364) pisemnych Raportów, w terminach określonych w umowie: a) RAPORT OKRESOWY z postępu prac, odrębnie dla każdego Obiektu obejmujący okres sprawozdawczy według HRP, który będzie zawierał informacje na temat rzeczowego i finansowego zaawansowania robót, ilości zatrudnionych pracowników, określenia podwykonawców i dalszych podwykonawców i ilości ich pracowników (jeśli dotyczy), a także rozliczenie finansowe usług Inżyniera Kontraktu wg HRP, o którym mowa w umowie. Wzór raportu stanowi załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli w trakcie wykonania umowy treść raportu okaże się niewystarczająca, Zamawiający zaktualizuje raport, który stanie się wiążący z chwilą powiadomienia. Zmiana raportu nie stanowi zmiany umowy. b) RAPORT NA DZIEŃ ROZWIĄZANIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY Z WYKONAWCĄ lub niniejszej umowy zawierający rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy oraz informacje dotyczące robót i usług wykonanych i nierozliczonych, a także określenie kwot na dzień odstąpienia (rozwiązania) umowy. Brak raportów wstrzymuje wypłatę należnej części wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu do czasu ich przedstawienia. Wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia nie jest naruszeniem warunków umowy przez Zamawiającego, h) oznakowania wszelkich faktur Wykonawców w terminie określonym w umowie z naniesieniem stosownej adnotacji na dokumencie oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności oraz przekazanie zaakceptowanych faktur do Wykonawcy w celu ich złożenia Zamawiającemu. Wszystkie faktury dotyczące wydatkowania środków pieniężnych winny być oznaczone pieczątką o treści: " Realizacja wydatku jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych Zastosowano tryb ............................................................art............... PZP Nr ZP................................................................. Sprawdzono pod względem merytorycznym, legalności i gospodarności, dnia.................. podpis Kierownika Zespołu IK............................................................................" i) sprawdzania i potwierdzania przez branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru (zatwierdzanie za zgodność zakresu rzeczowego i ilości) wraz z zatwierdzeniem kosztorysów różnicowych, powykonawczych oraz przekazanie wszystkich dokumentów do Zamawiającego, j) powiadamiania Zamawiającego na piśmie o planowanych odbiorach, k) bieżącego weryfikowania każdej dokumentacji projektowej wchodzącej w skład inwestycji pod względem formalno - technicznym, l) weryfikowania, sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, kosztorysów powykonawczych robót, kosztorysów robót zamiennych lub dodatkowych, m) sprawdzania, czy akceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy robót wykonali prace w okresie rozliczeniowym, odnotowanie w protokole odbioru robót sporządzanym przez Wykonawcę, tych podwykonawców, którzy uczestniczyli w wykonywaniu robót w tym okresie, n) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych, o) akceptowania kart nadzoru autorskiego lub weryfikowania i akceptowania wyceny prac projektorowych związanych z wykonaniem w ramach nadzoru autorskiego projektów zamiennych, p) przekazywania niezbędnych informacji do przygotowania wniosków o dofinansowanie lub płatność oraz sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji udzielającej dofinansowanie, r) sprawdzania, czy Wykonawca prawidłowo prowadzi gospodarkę odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji Inwestycji, w szczególności weryfikowania procesu przekazania odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składowane odpady. 5) Ograniczenie zakresu uprawnień i obowiązków Inżyniera Kontraktu Pomimo uprawnień i obowiązków Inżynier Kontraktu nie będzie miał m.in. prawa do: a) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych przez Zamawiającego umów, b) zwolnienia Wykonawców robót budowlanych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, c) ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom nie tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, d) polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez zgody Zamawiającego, e) podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz kodeksem Cywilnym. 6) Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) formularz cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ) dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ) 7) Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej pracę kancelaryjno-administracyjną, do wykonania czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tej osoby: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71530000-2, 71540000-5, 71541000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303359.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Infomark Marek Ciućka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 5
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254166.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254166.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 556624.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.