To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-05
Ogłoszenie nr 510041623-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.
Gmina Pobiedziska: Zarządzenie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550029046-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540029235-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
4,
62-010
Pobiedziska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 977 100, e-mail
zp@pobiedziska.pl, faks
618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzenie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2019.NB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są czynności zarządzania gminnym zasobem lokalowym - w rozumieniu art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1234 ze zm.), polegające na: podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie racjonalnej gospodarki gminnym zasobem lokalowym, a w szczególności: 1. właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej Zasobu; 2. bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zasobu; 3. właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu prawa energetycznego; 4. bieżącego administrowania Zasobem; 5. utrzymywania Zasobu w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem; 6. uzasadnionego inwestowania w Zasób, w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, oraz przepisów prawa miejscowego, w granicach udzielonych pełnomocnictw. Opis wg kodów CPV: ? 45000000-7 - Roboty budowlane ? 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych ? 70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy ? 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych ? 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne ? 70340000-6 - Usługi przydziału ? 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne ? 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem ? 79100000-5 - Usługi prawnicze ? 79211000-6 - Usługi księgowe ? 90600000-3 - Usługi sprzątania Usługa będzie realizowana od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5. Wymagania dotyczące: ? zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. czynności, o których mowa w ust. 1 oraz pozostałe czynności, wchodzące w skład obsługi administracyjno - biurowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) (Personel Wykonawcy). Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tych zobowiązań może nastąpić również poprzez zatrudnienie powyższych osób przez podwykonawców (Obowiązek zatrudnienia). ? kluczowych części zamówienia - Zamawiający zastrzega kluczowe części zamówienia tj. bieżące prowadzenie w systemie informatycznym rejestrów zawartych umów w zakresie lokali, wchodzących w skład Zasobu, zawieranie umów najmu lokali w imieniu Zamawiającego, wystawianie faktur w imieniu Zamawiającego, pobieranie należności czynszowych i odprowadzanie wpłaconych należności na rachunek Zamawiającego, sporządzanie zestawień wystawionych faktur, prowadzenie spraw związanych z naliczaniem należności w zakresie obsługi administracyjno - księgowej Zasobu, branie udziału w comiesięcznych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska właściwej do spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej, sporządzanie korekt powierzchni lokali w oparciu o inwentaryzację budynku lub na podstawie protokołów pomiaru, jeżeli takie dokumenty zostaną dostarczone przez Zamawiającego, przygotowanie planu remontów zgodnie z wieloletnim programem gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy i wybór wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy PZP, przygotowanie danych do projektu budżetu, dotyczących prognozowanych kosztów zarządzania zasobem lokalowym i kosztów jego remontu. rozliczanie opłat i czynszów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach oraz na terenach przyległych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz prawa miejscowego, w zakresie obowiązków, ciążących na właścicielu bądź zarządcy nieruchomości, ewidencjonowanie w systemie informatycznym kosztów i przychodów lokali mieszkalnych i użytkowych. II. Warunki uczestnictwa 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków uczestnictwa w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie precyzuje warunku. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie jednej umowy) polegającą na zarządzaniu i administrowaniu zasobem lokalowym. III. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5. 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 PZP, oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. 2. Na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70331000-0
Dodatkowe kody CPV: 50700000-2, 70300000-4, 70332000-7, 70340000-6, 71200000-0, 71500000-3, 79100000-5, 79211000-6, 90600000-3, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
942313.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAkład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
354166.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne : Art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018.1986 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający tj. Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska jest Zamawiającym w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktem założycielskim z dnia 24.09.2012 roku został powołany Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o. Został on wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000440307, tym samym otrzymał status osoby prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spółka stanowi w 100 % własność Gminy Pobiedziska, która ma pełną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanego Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Pobiedziska sprawującą kontrolę . W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.