To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-05
Ogłoszenie nr 510041589-N-2019 z dnia 05-03-2019 r.
Gmina Pobiedziska: Utrzymanie gminnej zieleni i zadrzewień
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550029196-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540029253-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
4,
62-010
Pobiedziska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 977 100, e-mail
zp@pobiedziska.pl, faks
618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie gminnej zieleni i zadrzewień
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2019.NB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług pn. "Utrzymanie gminnej zieleni i zadrzewień", obejmujące: ? bieżącą pielęgnację drzew i krzewów stanowiących element zieleni urządzonej, zieleńców, skwerów, klombów, kwiatów i roślin posadzonych w donicach, usuwanie inwazyjnych gatunków roślin - z wyłączeniem Węzłów Przesiadkowych w Pobiedziskach, Pobiedziskach Letnisku i Biskupicach; ? wycinkę drzew i krzewów - z wyłączeniem wycinek realizowanych w ramach zadań inwestycyjnych Gminy Pobiedziska; ? projektowanie i dokonywanie nowych nasadzeń drzew, krzewów i kwiatów. Opis wg kodów CPV: ? 77300000-3 usługi ogrodnicze, ? 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, ? 90910000-9 usługi sprzątania, ? 98000000-3 inne usługi komunalne, socjalne i osobiste. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji. Umowa zostanie zawarta od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2019 roku. Wymagania dotyczące: ? Zamawiający będzie wymagał zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - usługi pielęgnacyjne, tj. koszenie trawników kosiarkami mechanicznymi, zbieranie skoszonej trawy bezpośrednio po skoszeniu, nawadnianie, usuwanie liści, wykonywanie oprysków chwastobójczych, pielenie, sadzenie, podlewanie, przycinanie i wycinanie drzew i krzewów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) ? Zamawiający zastrzega Kluczowe części zamówienia - tj. usługi pielęgnacyjne, tj. koszenie trawników kosiarkami mechanicznymi, zbieranie skoszonej trawy bezpośrednio po skoszeniu, nawadnianie, usuwanie liści, wykonywanie oprysków chwastobójczych, pielenie, sadzenie, podlewanie. II. Warunki uczestnictwa 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków uczestnictwa w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie precyzuje warunku. 2) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie jednej umowy) polegającą na pielęgnacji terenów zielonych na kwotę co najmniej 500.000 zł brutto. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj : ? co najmniej następującym sprzętem: ? nożyce do żywopłotu, ? kosiarki spalinowe - 3 szt., ? podkaszarki - 2 szt., ? piła do cięcia drzew - 2 szt., ? samochód min. 6 osobowy ze skrzynią ładunkową ? w zakresie osób: co najmniej 7 osobami: ? w tym będzie dysponował 1 osobą sprawującą nadzór merytoryczny nad realizacją zadania (osoba kierująca zespołem), posiadającą wykształcenie kierunkowe np.: ogrodnicze lub architektura krajobrazu, ? 4 osobami, posiadającymi doświadczenie w zakresie pielęgnacji zieleni, ? 2 osobami posiadającymi świadectwo uzyskania pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora piły mechanicznej do ścinki drzew, wydane na podstawie § 23 i § 26 ust.1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz posiadających ważne uprawnienia do pracy na wysokościach. III. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5. 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 PZP, oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. 2. Na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 Zamawiający wykluczy wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 90910000-9, 98000000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
740740.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
800000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne : Art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018.1986 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający tj. Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska jest Zamawiającym w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktem założycielskim z dnia 24.09.2012 roku został powołany Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. z o.o. Został on wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000440307, tym samym otrzymał status osoby prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spółka stanowi w 100 % własność Gminy Pobiedziska, która ma pełną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanego Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Pobiedziska sprawującą kontrolę . W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Roboty budowlane oraz nasadzenia zieleni związane z zadaniem pn:"Podgórski Tajemniczy Ogród (ogród społeczny)" wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w 2025r., w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic.
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Zakup i posadzenie drzew i krzewów na terenie działki o nr. ew. 84/12 obr. Jadwisin, gm. Serock, które stanowić będą pas zieleni izolacyjnej wokół boiska piłkarskiego w Jadwisinie.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.