To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-04
Ogłoszenie nr 510040703-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Poznaniu: Powtórzenie podobnych robót budowlanych do umowy nr ZP.272.00045.2017 z dnia 27.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550002001-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63127678800000,
ul. ul. Jackowskiego
18,
60-509
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 410 500, e-mail
zp@powiat.poznan.pl, faks
618 480 556.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Powtórzenie podobnych robót budowlanych do umowy nr ZP.272.00045.2017 z dnia 27.12.2017 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.00004.2019, ZP.ZD-00088/19.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do prac będących przedmiotem umowy nr ZP.272.00045.2017 z dnia 27.12.2017 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego, obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I. 2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: 1) ponieważ inwestycja jest prowadzona w warunkach funkcjonującego Ośrodka, zagwarantował, iż roboty będą prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowej pracy Placówki; 2) udzielił 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancje producenta na zastosowane urządzenia i materiały; 4) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3. Zamówienie podstawowe jest realizowane w ramach projektu: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturalnego w ramach ZIT dla MOF Poznania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
608844.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ORLIKON Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
618237.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie prac budowlanych prowadzonych podczas realizacji umowy nr ZP.272.00045.2017 z dnia 27.12.2017 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego, obecnie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych im. Synów Pułku w Owińskach, pl. Przemysława 9 - etap I, zaistniała potrzeba udzielenia, zamówienia podobnego. Zadanie przewidziane do realizacji dotyczy powtórzenia podobnego rodzaju prac do robót będących przedmiotem zamówienia podstawowego i obejmuje swoim zakresem: rozbiórkę styropianu i montaż wełny mineralnej na dachu, wymianę blachy trapezowej i wzmocnienie istniejącej konstrukcji
stalowej, zabezpieczenie konstrukcji stalowej do stopnia R 30 odporności ogniowej, demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszonych wraz z instalacjami elektrycznymi i słaboprądowymi. W trakcie robót, w sali komputerowej, na parterze budynku, odkryto drewniany, zabytkowy strop. Odkryty strop może pochodzić z czasów XVI-wiecznej przebudowy klasztoru i jest elementem podnoszącym wartość zabytkową pocysterskiego zespołu klasztornego.
Zgodnie ze wskazaniem Powiatowego Konserwatora Zabytków, ze względu na jego wartości historyczne, artystyczne i naukowe, "konieczne jest przeprowadzenie pełnej konserwacji odkrytego obiektu wraz z wykonaniem zabiegów konstrukcyjno-inżynierskich, które w maksymalnym stopniu odciążą strop, pozbawiając go funkcji nośnych".
W ramach zamówienia podstawowego, w innych pomieszczeniach, były przeprowadzone podobne zabiegi konserwacji stropów drewnianych wraz z pracami konstrukcyjnymi mającymi na celu ich wzmocnienie i odciążenie. Ponadto, w ramach podjętych działań, związanych z dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, należy wykonać zabezpieczenie dachu nad niższą
dwukondygnacyjną częścią budynku, do odporności ogniowej RE 30. Po wykonaniu częściowej rozbiórki dachu, stwierdzono, że pod warstwą papy występuje łatwopalny styropian, a pod nim blacha trapezowa na konstrukcji z wiązarów stalowych. W celu osiągnięcia wymaganej odporności ogniowej dachu, konieczna stała się wymiana blachy stalowej i ocieplenia, wraz ze wzmocnieniem istniejącej konstrukcji stalowej i zabezpieczeniem jej do stopnia odporności ogniowej R 30. W celu zabezpieczenia konstrukcji stalowej do wymaganej odporności ogniowej, niezbędny jest demontaż
sufitów podwieszonych wraz z instalacjami elektrycznymi i słaboprądowymi w pomieszczeniach, oraz ich odtworzenie. W ramach zamówienia podstawowego, realizowane były również roboty obejmujące demontaże i wykonanie sufitów podwieszanych, instalacji elektrycznych, ocieplenia oraz zabezpieczenie p.poż. elementów konstrukcji. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został
dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.