eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Wycinka 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki w ramach zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 510040415-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Wycinka 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki w ramach zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509306-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540025311-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wycinka 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki w ramach zadania pn. "Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince 146 szt. drzew oraz 71 szt. krzewów na terenie miasta Ryki. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wycinkę drzew i krzewów bez karczowania na terenie: a) Parku koło ul. Warszawskiej - dz. 4626 , 4629/7, 4629/8, 4267, b) Skweru k/kościoła przy ul. Warszawskiej dz. 4317,4319, c) Skweru koło ul Szkolna/Objazdowa/Poniatowskiego dz. 3587; 2) Pocięcie pni i konarów na kloce opałowe, składowanie w metrach przestrzennych pozyskanego drzewa na terenie wycinki tj. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) Wywóz usuniętej zieleni; 4) Wywóz drzew na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km od miejsca wycinki, a następnie oczyszczenie terenu po przeprowadzonej wycince i karczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Decyzja IN.5146.180.3.2017 Lubelskiego Woj. konserwatora Zabytków zgoda na usunięcie i postanowienie IN.5146.16.1.2017 o pomyłce - wycięcie 103 szt. drzew (decyzja obejmuje 116 szt. do wycięcia - 2 szt., scena - 11szt., plac zabaw), - Decyzja IN.5146.16.2.2017 Lubelskiego Woj. konserwatora Zabytków zgoda na usunięcie 4 szt. drzew, - Decyzja GK .6131.4.2017 - wycięcie 4 szt. drzew (decyzja obejmuje 6 szt. do wycięcia, w tym 2 szt. scena o obw. 91 i 71 cm), - Decyzja IN.5146.180.3.2017 ujętych jest poz. 70 (należy pomniejszyć o 8 szt. krzewów z uwagi, że leżą w obrębie terenu placu zabaw), - Decyzja GK .613 1.5.2017 zgoda na wycięcie poz. 41 szt. drzew (cm i m2) na terenie skweru - zgodnie z opracowaniem jest 29 szt. drzew i 9 szt. grup krzewów. 4. Zamawiający informuje, że łączna ilość drzew do wycinki objętych przedmiotem zamówienia wynosi 146 sztuk oraz łączna szacunkowa ilość krzewów do wycinki objętych przedmiotem zamówienia wynosi około 71 szt. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia karpin wyciętych drzew i usunięcia korzeni krzewów. 6. Ścięte drzewa stanowią własność Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19985.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "S-BUD" Maciej Sarnecki
Email wykonawcy: s.bud@op.pl
Adres pocztowy: ul. Żwirki i Wigury 49, 21-040 Świdnik
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24581.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24581.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.