eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów realizowanych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w podziale na pakiety



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 510039368-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów realizowanych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Pakiet 1, 2, 4, 5: jest realizowany w ramach projektu realizowane jest w ramach projektu " WUM AID Akademia Innowacyjnej Dydaktyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego", współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny, w programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z088/17-00. z dnia 18.06.2018 r. Pakietu 3: jest realizowane jest w ramach projektu - "Inkubator Innowacyjności+", Program Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Inkubator Innowacyjności+" realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. "Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach" w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) współfinansowanego ze środków Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie nr MNiSW/2017/DIR/71/II+ z dnia 17.03.2017 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659923-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5000296410-N-2018; 500299731-N-2018; 500301691-N-2018; 500303595-N-2018;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225720366, 225720373, e-mail aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks 225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów realizowanych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w podziale na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP/Z-075/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów realizowanych w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu Coachingu przygotowującego do poszerzenia usług do pracy w roli coacha. Pakiet 2: Usługa przeprowadzenia kursu z zakresu Design Thinking Pakiet 3: Usługa przeprowadzenia w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym szkolenia nt. Wycena własności intelektualnej - podstawowe informacje, metody, wskazówki Pakiet 4: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu "Zakładanie działalności gospodarczej, biznesplanu i ochrona własności intelektualnej" Pakiet 5: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu analizy statystycznej z wykorzystaniem programu Statistica. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej "Pakietami od 1 do 5" został określony w Opisach przedmiotu zamówienia, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - 2.5 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja zamówienia publicznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 2.1 - 2.5 do SIWZ), na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

I. Zważywszy, że przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi wymienione w Załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE, do których mają zastosowanie postanowienia działu III, rozdział 6 ustawy Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości mniejszej niż kwota określona w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy, niniejsze postępowanie jest prowadzone na postawie art. 138o, stosując odpowiednio art. 138m, art. 138n pkt 1, 138k, 138q, 138r ustawy oraz innych przepisów ustawy przywołanych poniżej w SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu analizy statystycznej z wykorzystaniem programu Statistica.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34100.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bio-Stat Sudio Badań i Analiz Biostatycznych Dariusz Świetlik
Email wykonawcy: statystyka@bio-stat.pl
Adres pocztowy: ul. Kielnieńska 109
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.