To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510038345-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Polska Akademia Nauk: Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505096-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polska Akademia Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32571300000000,
ul. pl. Defilad
1,
00-901
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 182 62 32, e-mail
zp@pan.pl, faks
22 182 70 58.
Adres strony internetowej (url): www.pan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Polska Akademia Nauk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.261.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk (opatrzonych numerem ISSN lub numerem ISBN) zgodnie z Załącznikiem nr 9a i 9b do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. będzie sukcesywnie przekazywał do druku kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w Załączniku nr 9a i 9b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze zlecenia do druku i oprawy introligatorskiej do 25% łącznej wielkości nakładu zamówienia podstawowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - w trakcie realizowania zamówienia podstawowego. Prawo opcji obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy druku monografii naukowych w liczbie do 2600 stron czarno-białych, co stanowi około 14% zamówienia podstawowego, i do 136 stron kolorowych (CMYK), co stanowi około 12% zamówienia podstawowego. Za każdą stronę druku w kolorze czarno-białym i za każdą stronę druku w kolorze (CMYK) zgodnie z zestawieniem w załączniku 9c do SIWZ w ramach prawa opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego - cena jednostkowa za strony czarno-białe i za strony kolorowe (CMYK) podane dla prawa opcji. Prawo opcji obejmuje także uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy druku offsetowego w liczbie do 33 arkuszy drukarskich, co stanowi około 17% zamówienia podstawowego. Za każdy arkusz drukarski zgodnie z zestawieniem w załączniku 9c do SIWZ w ramach prawa opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego - cena jednostkowa za arkusz drukarski podanego dla prawa opcji. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji podczas trwania umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania w zakresie mniejszym niż maksymalny, określony w umowie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji w trakcie realizowania zamówienia podstawowego - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) obsługa maszyn wykorzystywanych do druku (czynności polegające na doborze formatu papieru, umieszczeniu formy drukarskiej, narządu, dobrania odpowiedniej farby drukarskiej do podłoża, pasowanie arkuszy (prawa-lewa), obsługa maszyny offsetowej, obsługa urządzeń pomiarowych wykorzystywanych przy kontroli druku, kontrola parametrów w trakcie procesu druku łącznie z wizualną kontrolą jakości gotowych arkuszy); b) obsługa maszyn cyfrowych (czynności polegające na doborze formatu papieru, pasowaniu arkuszy (prawa-lewa), przycinaniu plików do formatu oraz montażu bloków i okładek, kontrola parametrów w trakcie procesu druku łącznie z wizualną kontrolą jakości gotowych wydruków); c) czynności introligatorskie takie jak: ręczne prace introligatorskie, kompletowanie, obsługa falcerki, obsługa bigówki, foliowania okładek, obsługa sklejarek, wykonywanie czynności pomocniczych związanych z drukiem; d) czynności krajania takie jak: przycinanie zadrukowanych arkuszy (obsługa krajarek introligatorskich), przycinanie gotowych książek, czasopism do formatu, prace wykończeniowe, konfekcjonowanie, kompletowanie, pakowanie. 5. Zatrudnione co najmniej 4 osoby przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV: 79821000-5, 79853000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387161.08
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Wydawniczo-Poligraficzna "GIMPO" Mieczysław Pohl
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351127.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.