eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › "Wykonywanie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym zlokalizowanym w budynku JRG PSP Trzcianka."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 510038211-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka: "Wykonywanie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym zlokalizowanym w budynku JRG PSP Trzcianka."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511609-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka, Krajowy numer identyfikacyjny 57006449300000, ul. ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 163 240, e-mail tomasz.witkowski@pila.lasy.gov.pl, faks 672 163 240.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_trzcianka/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowośći prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonywanie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym zlokalizowanym w budynku JRG PSP Trzcianka."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1) Pełnienie dyżuru przy monitorach w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (ZPAD) w okresie trwania akcji bezpośredniej pomiędzy 1 marca a 31 października na rzecz Nadleśnictwa Trzcianka i Nadleśnictwa Krzyż. Pełnienie dyżuru będzie odbywać się w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo -Dyspozycyjnym Nadleśnictwa, w siedzibie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Trzcianka, ul. Broniewskiego 13. Dyżur pełniony będzie w zależności od ustalonego stopnia zagrożenia pożarowego. 2) Utrzymanie w gotowości od I stopnia zagrożenia pożarowego samochodu patrolowo-gaśniczego z napędem na 4 koła oraz z zestawem wysokociśnieniowym i zbiornikiem na wodę o pojemności nie mniej niż 400 l oraz utrzymanie w gotowości do wyjazdu ciągnika z podczepionym pługiem - od II stopnia zagrożenia pożarowego na rzecz Nadleśnictwa Trzcianka. 3) Wykonawca pełniący dyżury będzie zobowiązany do uczestniczenia w akcji gaśniczej ( tj. ustalenia lokalizacji dymu lub pożaru, gaszenie pożarów, oborywanie pożarzysk) na terenie całego Nadleśnictwa Trzcianka. 4) Dyżur samochodu patrolowo-gaśniczego oraz ciągnika z pługiem leśnym pełniony będzie w okresie akcji bezpośredniej pomiędzy 1 marca, a 31 października w miejscu odległym nie więcej niż 5 km od siedziby ZPAD zapewniającym dobrą łączność telefonią komórkową oraz radiową. 5) W razie wezwania do wyjazdu samochodu patrolowo-gaśniczego lub ciągnika z pługiem kierowca zobowiązany jest podjąć akcję w czasie do 1 min od chwili otrzymania zgłoszenia. 6) Szczegółowy zakres prac znajduje się w "Instrukcji obserwatora przeciwpożarowego punktu obserwacyjnego" - stanowiący załącznik nr 1.1 ,Opisie Technologii Prac - stanowiący załącznik nr 1.2. oraz w projekcie umowie - załącznik nr 5 do SIWZ 1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na Pełnieniu dyżurów w punkcie ZPAD. 2) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposobu udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 1, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 3) Wykonawca będzie wykonywał zamówienie z uwzględnieniem wszelkich wymogów prawa, dotyczących w szczególności bezpieczeństwa pożarowego, ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zasad obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a uregulowanych m.in. w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. Nr 161, poz.1141), b) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego obszarów lasów (Dz.U. Nr 58, poz.405 z późn. zm). c) Instrukcji ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych z 21 listopada 2011r. d) Ustawie z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jedn. Dz.U. 2009r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.) e) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010 r. Nr 109, poz.719) 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy -zgodnie z zapisami umowy i rozdziału XVIII.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakałd Ogólnobudowlany Rafał Antkowiak
Email wykonawcy: antkowiak_rafal@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 27 stycznia 9/16 64-980 Trzcianka
Kod pocztowy: 64-980
Miejscowość: Trzcianka
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214272
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214272
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214272
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.