Ogłoszenie z dnia 2019-02-26
Ogłoszenie nr 510037114-N-2019 z dnia 26-02-2019 r.
Gmina Miasto Ozorków: Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej - Hala Sportowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640421-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000000,
ul. ul. Wigury
1,
95-035
Ozorków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 7103100, 7103142, e-mail
sekretariat@umozorkow.pl, faks
427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej - Hala Sportowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WE.271.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: o modernizację wewnętrznego systemu ogrzewania, o modernizację systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, o wymianę konstrukcji dachu wraz z montażem izolacji termicznej, o wprowadzenie systemu wentylacji mechanicznej z rekuperacją, o docieplenie ścian zewnętrznych, o modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego, o montaż instalacji fotowoltaicznej, Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy rzeczowe (zadanie Nr 1 i zadanie Nr 2) : W ramach zadania Nr 1 "zaprojektuj" - należy opracować dokumentację budowlaną (projekt budowlany i wykonawczy) i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Wartość zadania nr 1 nie może przekraczać 3% wartości całego zamierzenia inwestycyjnego. W ramach zadania Nr 2 "wybuduj" - należy wykonać roboty budowlane i montażowe na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz gdy będzie to konieczne uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 71000000-8, 71300000-1, 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1068250
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Rem - Dom Leszek Głuszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1407269.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.