eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI JEJ DYSTRYBUCJI DO CELÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ ZASILENIA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ MIELNIK W 2019 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-26

Ogłoszenie nr 510037042-N-2019 z dnia 26-02-2019 r.

Gmina Mielnik: KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI JEJ DYSTRYBUCJI DO CELÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ ZASILENIA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ MIELNIK W 2019 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661002-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 50659450000000, ul. ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 577 003, e-mail gmina@mielnik.com.pl, faks 856 577 121.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUGI JEJ DYSTRYBUCJI DO CELÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ ZASILENIA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ MIELNIK W 2019 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.2.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik w 2019 roku określona w art. 3 ust 30 ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755, ze zm.), tzn. obejmuje sprzedaż energii elektrycznej oraz jej przesyłania lub dystrybucji, świadczonych na podstawie umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej, wskazane w art. 5 ust. 3 tejże ustawy. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: 2.1. 27 punktów odbioru energii w taryfie C12b 2.2. 37 punktów odbioru energii w taryfie C11 2.3. 2 punkty odbioru energii w taryfie C21 2.4. 5 punktów odbioru energii w taryfie G12w 2.5. 1 punkt poboru energii w taryfie B21 2.6. 1 punkt poboru energii w taryfie G11 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Podane ilości zużycia energii elektrycznej są szacunkowe - prognozowane. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny jednostkowe. 4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi: 665 631 kWh, w tym: 4.1. w taryfie C12b: 290 556 kWh 4.1.1. w tym dzienna: 128 676 kWh 4.1.2. w tym nocna: 161 880 kWh 4.2. w taryfie C11: 209 676 kWh 4.3. w taryfie C21: czynna 100 536 kWh 4.3.1. (mnożna 30,000) 4.3.1.1. czynna: 63564 kWh 4.3.1.2. bierna pobrana: 3576 kWh 4.3.1.3. bierna oddana: 4560 kWh 4.3.2. (mnożna 20,000) 4.3.2.1. czynna: 36972 kWh 4.3.2.2. bierna pobrana: 13080 kWh 4.3.2.3. bierna oddana: 1596 kWh 4.4. w taryfie G11: 15 kWh 4.5. w taryfie B11: (mnożna 30,000) 4.5.1. czynna: 53 496 kWh 4.5.2. bierna pobrana: 47 784 kWh 4.5.3. bierna oddana: 12 4.6. w taryfie G12w: 11352 kWh 4.6.1. w tym dzienna: 6036 kWh 4.6.2. w tym nocna: 5316 kWh

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 65300000-6


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328249.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8 Marca 6
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 529828.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 529828.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529828.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.