Ogłoszenie nr 510036069-N-2020 z dnia 27-02-2020 r.
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, DRUKÓW I TONERÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639178-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29795100000000,
ul. Dietla
5,
34-700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 677 469, e-mail
zp@scru.pl, faks
182 677 469.
Adres strony internetowej (url): www.scru.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH, DRUKÓW I TONERÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG-5-PN/21-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, druków i tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Formularz asortymentowo - cenowy"). W zakresie pozycji dotyczących tonerów Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych. Dopuszcza się składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Pozostały opis przedmiotu zamówienia stanowi asortyment, który zgodny jest z potrzebami szpitala. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy"). Zaoferowany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzach asortymentowo - cenowych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty. Umowa została zawarta w terminie zgodnym z ustawą Pzp. Ceny podane w pkt IV.6) są cenami brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 22000000-0, 31440000-2, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20708.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stanisław Szczerba prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Universe Stanisław Szczerba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21731.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy jaj kurzych świeżych
- Usługa wykonywania bada laboratoryjnych
- Dostawa materiałów zużywalnych, odczynników serologicznych oraz odczynników do gazometrii wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.