To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 510035970-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508142-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540021816-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Parkowa
2,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 836 301, e-mail
zamowienia@um.bytom.pl, faks
322 836 344.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bytom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PA.271.1.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie) fabrycznie nowych, oryginalnych lub produktów równoważnych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych (w opakowaniu tekturowym), nie noszących śladów otwierania ani uszkodzeń materiałów eksploatacyjnych do drukarek, określonych w załączniku nr 4 do siwz. 2. Wykonawca w ramach realizacji nin. zamówienia zobowiązany będzie również do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ich utylizacji. 3. Miejscem dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbioru materiałów zużytych będzie pomieszczenie w budynku Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Smolenia 35 pokój nr 126 I piętro (w budynku brak windy). 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry, za wyjątkiem poz. 47, 57 i 99 załącznika nr 4 do siwz. Przez produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (wykonany z elementów, które nie są bezprawnym odwzorowaniem elementów tonerów/atramentów/taśm oryginalnych producentów drukarek, lub z pełno-wartościowych komponentów z odzysku nie noszących śladów uszkodzenia), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (odpowiednio wydajność, pojemność, objętość, trwałość, chip elektroniczny) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. Zaoferowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. pozwalać na wykorzystywanie wszystkich możliwości technicznych urządzenia oferowanych przez producenta oraz pełne monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu (jeśli urządzenie taką funkcję posiada). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, muszą spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe. 6. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta drukarki. 7. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 8. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów nie spełnia parametrów towaru oryginalnego, Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy , wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (zgłoszenie dokonane zostanie - wg wyboru Zamawiającego - pisemnie, fax-em lub drogą elektroniczną). 9. W przypadku usterki wywołanej przez zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązany zostanie do pokrycia kosztów serwisowania (naprawy) urządzenia drukującego, a w przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia, wymiany sprzętu na nowy, co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną lub przesłaną drogą elektroniczną bądź fax-em opinię serwisu drukarek, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę serwisową nt. przyczyn jej uszkodzenia. Wymiana sprzętu na nowy winna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia powiadomienia Wykonawcy o konieczności jego zakupu, dokonanego - wg wyboru Zamawiającego - pismem, fax-em lub drogą elektroniczną. W przypadku bezskutecznego upływu powyższego terminu nowy sprzęt zostanie zakupiony przez Zamawiającego, a Wykonawca zostanie obciążony jego kosztami. Powyższe zapisy odnoszą się również do urządzeń drukujących objętych gwarancją producenta, bądź gwarancją serwisową. 10. Materiały eksploatacyjne winny być umieszczone w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu tekturowym) producenta materiałów eksploatacyjnych opatrzonym etykietką zawierającą numer katalogowy, termin przydatności i listę kompatybilności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta materiałów eksploatacyjnych). 11. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznego okresu gwarancji na materiały eksploatacyjne liczone od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych winien wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu dożywotnią gwarancję na jakość druku materiałów eksploatacyjnych. 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi na wykonaną dostawę materiałów eksploatacyjnych, liczoną od dnia zakończenia realizacji umowy. Przepisy Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio. 15. Termin przydatności winien być podany na opakowaniu przez producenta lub wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić, poprzez złożenie (na wezwanie Zamawiającego) opisu oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (wykonawca winien wskazać symbol katalogowy producenta materiału eksploatacyjnego do danego typu drukarki). Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 17. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin dostawy jednostkowej do siedziby Zamawiającego wynoszący maksymalnie 7 dni roboczych (vide: § 7 ust. 3 postanowień umownych). 18. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz sposób jego realizacji określono w postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 3 do siwz. 19. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące wkłady drukujące 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105665.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO OFFICE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98970.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania "Modernizacja systemów zabezpieczeń ppoż. i systemu antywłamaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu"
- Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części
- "Dostawa rur wraz z osprzętem dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II", Ruch "Pokój II".
- Dostawa blach i kształtowników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I: Dostawa blach Część II: Dostawa kształtowników stalowych
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: "Dostępny DPS dla Dorosłych"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
- Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.