eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa odczynników dla Pracowni Cytogenetyki, Banku Komórek Krwiotwórczych i materiałów pomocniczych stosowanych w SPSK 1



Ogłoszenie z dnia 2020-02-27

Ogłoszenie nr 510035936-N-2020 z dnia 27-02-2020 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie: Dostawa odczynników dla Pracowni Cytogenetyki, Banku Komórek Krwiotwórczych i materiałów pomocniczych stosowanych w SPSK 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636833-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540282899-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28889200000000, ul. ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 253 000, e-mail zampub@spsk1.szn.pl, faks 914 253 001.
Adres strony internetowej (url): www.spsk1.szn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników dla Pracowni Cytogenetyki, Banku Komórek Krwiotwórczych i materiałów pomocniczych stosowanych w SPSK 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-261-77/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa odczynników dla Pracowni Cytogenetyki, Banku Komórek Krwiotwórczych i materiałów pomocniczych stosowanych w SPSK 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Worki kriogeniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60292.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TK BIOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KRÓLEWICZA JAKUBA 40A
Kod pocztowy: 02-956
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59425.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59425.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59425.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odczynnik DMSO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15312.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TK BIOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KRÓLEWICZA JAKUBA 40A
Kod pocztowy: 02-956
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16351.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16351.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16351.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sondy molekularne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Odczynnik GiemsaStain

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2820.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIGMA-ALDRICH SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SZELĄGOWSKA 30
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1710.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1710.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1710.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Odczynniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CYTOGEN - POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KS. STANISŁAWA SUCHOWOLCA 6
Kod pocztowy: 65-100
Miejscowość: ZGIERZ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17739.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17739.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17739.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Odczynnik AMCA Lambda, Kappa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Odczynnik Anty Human IgG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Podłoże RPMI, Colcemid, Wodorowęglan sodu, Surowica płodowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 8, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. - ZŁOŻONO 1 OFERTĘ OFERTA NR 1. CYTOGEN - POLSKA SP. Z O.O., UL. KS. STANISŁAWA SUCHOWOLCA 6, 65-100 ZGIERZ z ceną netto: 2 168,00 PLN, wartość brutto: 2 666,64 PLN Termin płatności: 60 DNI Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Płyn PBS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty nr 4 Wykonawcy FARMATOR SP. Z O.O., UL. PODCHORĄŻYCH 4, 87-100 TORUŃ przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 3 693,60 zł, a oferta wykonawcy jest wyższa o 3 434,40 zł. - ZŁOŻONO 3 OFERTY OFERTA NR 4. FARMATOR SP. Z O.O., UL. PODCHORĄŻYCH 4, 87-100 TORUŃ z ceną netto: 6 608,00 PLN poprawiono na 6 600,00 PLN, wartość brutto: 7 137,00 PLN poprawiono na 7 128,00 PLN - 37,89 PKT Termin płatności: 60 DNI - 40 PKT Łączna ilość punktów: 77,89 OFERTA NR 7. SIGMA-ALDRICH SP. Z O.O., UL. SZELĄGOWSKA 30, 61-626 POZNAŃ z ceną netto: 3 660,00 PLN, wartość brutto: 4 501,80 PLN - 60 PKT Termin płatności: 60 DNI - 40 PKT Łączna ilość punktów: 100 PO ANALIZIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW NA WEZWANIE W TRYBIE ART. 26 UST. 2 USTAWY PZP OFERTA ODRZUCONA NA PODSTAWIE ART. 89 UST 1 PKT 2 USTAWY PZP OFERTA NR 1. CYTOGEN - POLSKA SP. Z O.O., UL. KS. STANISŁAWA SUCHOWOLCA 6, 65-100 ZGIERZ z ceną netto: 1 680,00 PLN, wartość brutto: 2 066,40 PLN Termin płatności: 60 DNI OFERTA ODRZUCONA NA PODSTAWIE ART. 89 UST 1 PKT 2 USTAWY PZP

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Drobny sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4804.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SARSTEDT SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WARSZAWSKA 25, BLIZNE ŁASZYŃSKIEGO
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: STARE BABICE
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6101.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6101.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6101.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Folia uszczelniająca

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Olejek imersyjny do mikroskopii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93. ust 1. pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (....). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.