eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-21

Ogłoszenie nr 510034019-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.: Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509162-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540019976-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23044331100000, ul. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 7411541 w. 39, e-mail sanikom@sanikom.com.pl, faks 757 411 541.
Adres strony internetowej (url): www.sanikom.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DRI/151/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. Zamówienie składa się z: 1) zamówienia podstawowego - wykonywanie pracy przez 4 osoby; 2) zamówienia opcjonalnego - wykonywanie pracy przez 4 osoby. Praca pracowników tymczasowych polegać będzie w szczególności na sortowaniu surowców wtórnych. W przypadku zamówienia opcjonalnego, przewiduje się również wykonywanie przez 2 osoby prac konserwacyjno- malarskich. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy w okresie 12 miesięcy (okres pracy pracowników tymczasowych) w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca skieruje zatrudnionych pracowników tymczasowych do wykonywania czynności w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 20 dni licząc od daty zawarcia niniejszej umowy. W przypadku zamówienia opcjonalnego zakłada się możliwość realizacji również w okresie 12 miesięcy. Przewiduje się wykonywanie pracy przez maksimum 8 osób (4 osoby - w ramach zamówienia podstawowego, maksimum 4 osoby - w sytuacji realizacji zamówienia opcjonalnego). Wymiar pracy jednego pracownika tymczasowego - do 12 godzin pracy dziennie. Szacunkowa, maksymalna liczba roboczogodzin w okresie realizacji umowy (łącznie zamówienie podstawowe i opcjonalne) - 25.984. a) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. b) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy minimum 20 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy przez pracowników tymczasowych. c) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Części IV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79600000-0


Dodatkowe kody CPV: 79610000-3, 79620000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 610842.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meeritt Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@meeritt.pl
Adres pocztowy: ul. Papieża Jana Pawła II nr 11A
Kod pocztowy: 58-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 752756.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 752756.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 752756.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.