eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie robót budowlanych na potrzeby Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk ul. Newelska 6 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510033572-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk: wykonanie robót budowlanych na potrzeby Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk ul. Newelska 6 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie będzie w części sfinansowane ze środków Unii Europejskiej, projekt Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych OZwRCIN, POPC.02.03.01-00-0029/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641751-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 68643400000000, ul. ul. Newelska 6 , 01-447 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. , e-mail przetargi@ibspan.waw.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ibspan.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut PAN

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych na potrzeby Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk ul. Newelska 6 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F1-208-09/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a. Część 1: adaptacja pomieszczeń na potrzeby zespołu ds. Digitalizacji zasobów bibliotecznych oraz czytelni służącej do udostępniania zbiorów (branża: budowlana, elektryczna) b. Część 2: adaptacja pomieszczeń na potrzeby zespołu ds. Digitalizacji zasobów bibliotecznych oraz czytelni służącej do udostępniania zbiorów (branża: klimatyzacyjna) c. Część 3: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: budowlana, elektryczna, wentylacyjna) d. Część 4: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: SAP) e. Część 5: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: kontrola dostępu) f. Część 6: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: usuwanie azbestu) g. Część 7: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: klimatyzacja)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45453000-7, 45432000-4, 45442100-8, 45450000-6, 42961100-1, 39717200-3, 45262660-5, 31625200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: adaptacja pomieszczeń na potrzeby zespołu ds. Digitalizacji zasobów bibliotecznych oraz czytelni służącej do udostępniania zbiorów (branża: budowlana, elektryczna)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78808.37
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Małgorzata Pliszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Olszewka 21A
Kod pocztowy: 07-402
Miejscowość: Lelis
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78808.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78808.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78808.37
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie będzie w części sfinansowane ze środków Unii Europejskiej, projekt Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych OZwRCIN, POPC.02.03.01-00-0029/17-00


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: b. Część 2: adaptacja pomieszczeń na potrzeby zespołu ds. Digitalizacji zasobów bibliotecznych oraz czytelni służącej do udostępniania zbiorów (branża: klimatyzacyjna)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

brak ofert

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: budowlana, elektryczna, wentylacyjna)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 418646.23
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Małgorzata Pliszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Olszewka 21A
Kod pocztowy: 07-402
Miejscowość: Lelis
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418646.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418646.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418646.23
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: SAP)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

brak ofert

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: kontrola dostępu)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13414.63
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektroniczne Systemy Dozoru Włodzimierz Matlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szańcowa 50
Kod pocztowy: 01-458
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13414.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13414.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13414.63
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: usuwanie azbestu)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

brak nieodrzuconych ofert

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7: modernizacja toalet od strony ul. Newelskiej (branża: klimatyzacja)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

brak ofert

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.