eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymiana elementów czerpni powietrza, ułożenie kostki z polbruku oraz wymiana i betonowanie schodów wejściowych do budynku Komendy Powiatowej Policji w Braniewie przy ul. Moniuszki 11a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510032916-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymiana elementów czerpni powietrza, ułożenie kostki z polbruku oraz wymiana i betonowanie schodów wejściowych do budynku Komendy Powiatowej Policji w Braniewie przy ul. Moniuszki 11a

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. ul. Partyzantów 42529, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5225200, 5225760, e-mail zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks 895 225 205.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymiana elementów czerpni powietrza, ułożenie kostki z polbruku oraz wymiana i betonowanie schodów wejściowych do budynku Komendy Powiatowej Policji w Braniewie przy ul. Moniuszki 11a

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SIN-WRU-111/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej odsłoniętych w trakcie drenażu fundamentów budynku KPP w Braniewie, a następnie ich zakrycie i uporządkowanie terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych Zakłąd Eksploatacji Systemów Melioracyjnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 18A
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych Zakład Eksploatacji Systemów Melioracyjnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 18A
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250000
Waluta: 250000

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1a ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie drenażu opaskowego w celu zabezpieczenia przed naporem wód opadowych budynku Komendy Powiatowej Policji w Braniewie przy ul. Moniuszki 11 a (obręb 8, działka nr 7/66)- Ogłoszenie o zamówieniu nr 554112-N-2018 z dnia 2018-05-07 r. Zamówienie na wykonanie drenażu opaskowego budynku udzielone zostało Rejonowemu Związkowi Spółek Wodnych Zakład Eksploatacji Systemów Melioracyjnych z Braniewa, ul. Przemysłowa 18A (Ogłoszenie nr 500142376-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.) W budynku KPP w Braniewie występowało okresowe zalewanie piwnic w porach intensywnych opadów deszczu. Przedostawanie się nagromadzonej wody opadowej do piwnic przez ściany i posadzki mogło świadczyć dodatkowo o nieszczelności izolacji pionowych i poziomych posadzek i ścian, co było możliwe do ustalenia po wykonaniu wykopów liniowych przy wszystkich ścianach zewnętrznych części podpiwniczonej budynku. Naprawa istniejących lub wykonanie nowych izolacji ścian i posadzek nie było przedmiotem zamówienia podstawowego, ale konieczność ich wykonania ujawniła się w trakcie realizacji tego zamówienia. Taką ewentualność Zamawiający przewidywał w ogłoszeniu o zamówieniu, ale nie był w stanie na tym etapie tego stwierdzić dokładnie, ani wyszacować, ponieważ było to możliwe dopiero po odsłonięciu całych ław fundamentowych budynku (izolacje istniały, ale nie spełniały swoich funkcji - woda przeciekała). Po odsłonięciu fundamentów w czasie wykonywania drenażu opaskowego ustalono dokładny zakres prac izolacyjnych i wyszacowano ich wartość. Udzielenie zamówienia na te roboty nowemu wykonawcy spowodowałoby dodatkowe, nieuzasadnione problemy techniczne, ponieważ wykopy realizowałby jeden wykonawca, a równolegle prace w nich inny. Utrudnienia miałyby miejsce nie tylko w trakcie realizacji robót, ale też dochodzenia praw z tytułu gwarancji i rękojmi, ponieważ np. niewłaściwe zakrywanie wykopów przy fundamentach mogłoby spowodować uszkodzenia w wykonanej izolacji itp. Zamawiający przewidział, że takie roboty mogą wystąpić, ale nie był w stanie ich wcześniej opisać i wycenić. Natomiast w trakcie wykonywania drenażu opaskowego nie byłoby racjonalnym udzielanie zamówienia na wykonanie izolacji fundamentów i posadzek budynku nowemu wykonawcy. Stąd też zaistniały przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.