Ogłoszenie z dnia 2020-02-21
Ogłoszenie nr 510032509-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach: Dostawa i montaż sprzętu medycznego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1. pn. "Poprawa wydajności i skuteczności usług medycznych w zakresie opieki nad matką i dzieckiem poprzez wyposażenie SP ZOZ w Głubczycach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1.pn. "Poprawa wydajności i skuteczności usług medycznych w zakresie opieki nad matką i dzieckiem poprzez wyposażenie SP ZOZ w Głubczycach" - Umowa nr RPOP.10.01.01-16-0032/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629611-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540266167-N-2019; 540271438-N-2019; 540273097-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 31157900000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
26,
48-100
Głubczyce, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 801 170, e-mail
spzoz.gl.st@op.pl, faks
774 801 171.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpitalglubczyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu medycznego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1. pn. "Poprawa wydajności i skuteczności usług medycznych w zakresie opieki nad matką i dzieckiem poprzez wyposażenie SP ZOZ w Głubczycach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN / 16 / XI / 19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1 - 2.7 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 - Dostawa sprzętu medycznego - wg załączników nr 2.1.1 - 2.1.7 do SIWZ; część nr 2 - Dostawa kardiomonitora oraz kardiomonitora dla noworodków z funkcją RR - wg załączników nr 2.2.1 - 2.2.2 do SIWZ; część nr 3 - Dostawa KTG oraz aparatów KTG (2 szt.) z wielostanowiskowym systemem nadzoru położniczego - wg załączników nr 2.3.1 - 2.3.2 do SIWZ; część nr 4 - Dostawa diatermii - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 - Dostawa bilirubinometru, inkubatora oraz aparatu do fototerapii - wg załączników nr 2.5.1 - 2.5.3 do SIWZ; część nr 6 - Dostawa mebli medycznych wykonanych na wymiar - wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 - Dostawa mobilnego urządzenia KTG z funkcją badania telemedycznego wraz z dostępem do platformy IT umożliwiającej ocenę oraz podgląd zapisów badań - wg załącznika nr 2.7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33121500-9, 33123210-3, 33123230-9, 33152000-0, 33161000-6, 33172100-7, 33192000-2, 33194100-7, 33194110-0, 33195000-3, 38434000-6, 85121231-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wymagany termin wykonania zamówienia: a) części nr 1-5; 7: do 42 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy: dostawa, montaż/uruchomienie i przeszkolenie personelu Zamawiającego b) część nr 7 - świadczenie usługi opisywania badań KTG: 60 miesięcy od daty zawarcia umowy. c) część nr 6: do 42 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy: dostawa, montaż.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152578.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS Medical Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kardiomonitora oraz kardiomonitora dla noworodków z funkcją RR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Viridian Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27324.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa KTG oraz aparatów KTG (2 szt.) z wielostanowiskowym systemem nadzoru położniczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183938.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medicom Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa diatermii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47909.47
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Elżbieta Rokita prowadząca działalność w formie spółki pn. "APPARATUS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Marek Rokita prowadzący działalność w formie spółki pn. "APPARATUS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39685.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa bilirubinometru, inkubatora oraz aparatu do fototerapii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141637.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126036.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa mebli medycznych wykonanych na wymiar |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51950.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Damian Białoskórski prowadzący działalność gospodarczą pn. "MEBLE BIAŁOSKÓRSKI Damian BIAŁOSKÓRSKI"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa mobilnego urządzenia KTG z funkcją badania telemedycznego wraz z dostępem do platformy IT umożliwiającej ocenę oraz podgląd zapisów badań |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medyczne Centrum Telemonitoringu Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa zawarta 27.01.2020r. na dostawę mobilnego urządzenia KTG wraz z dostępem do platformy IT umożliwiającej ocenę oraz podgląd zapisów badań na wartość 187 920,00 zł brutto. Umowa zawarta 10.02.2020r. na opisywanie badań KTG na wartość 12 000,00 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach"
- Usługi rolnicze
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego oraz jednostek podległych
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym
- Dostawa odczynników dla Pracowni Koagulologii Laboratorium Centralnego wraz z dzierżawą systemu do badań koagulologicznych dla UCK.
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DO PODAŻY LEKÓW
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.