eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Remont części budynku dla potrzeb szkoły - stołówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510032499-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Rymaniu : Remont części budynku dla potrzeb szkoły - stołówka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502060-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Rymaniu , Krajowy numer identyfikacyjny 33135438000000, ul. ul. Szkolna 2, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-94 35 83 220, e-mail rymangm@interia.pl, faks 0-94 35 83 220.
Adres strony internetowej (url): www.sp.spryman.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont części budynku dla potrzeb szkoły - stołówka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo - adaptacyjnych pomieszczeń nieużytkowanej stołówki w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rymaniu. Zakres robót budowlanych obejmuje : 1) roboty rozbiórkowe : ? demontaż istniejącego wyposażenia i urządzeń, ? demontaż instalacji wentylacji mechanicznej, ? rozbiórka posadzek i okładzin ściennych, ? demontaż istniejących drzwi i ościeżnic, ? demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej, ? rozbiórka kilku ścian działowych, ? odbicia tynków wewnętrznych na ścianach i filarach, 2) roboty ogólnobudowlane i montażowe : ? wykonanie kilku nowych ścianek działowych i montaż ścianki ruchomej, ? zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i w ścianach, ? wykonanie nowych instalacji : * elektrycznej: zasilania wewnętrznego w pomieszczeniach, instalację siłową pod urządzenia technologiczne kuchni, instalację zasilania wentylacji, instalację oświetleniową, * wod. - kan. : kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji, wodociągowej przeciwpożarowej, * wentylacji mechanicznej, ? wyrównanie nierówności, ułożenie nowych tynków, okładzin ścian, ? wyrównanie powierzchni pod posadzki i wykonanie nowych posadzek i wykładzin rulonowych, ? montaż nowych drzwi wewnętrznych z ościeżnicami i drzwi wahadłowych aluminiowych, ? wykonanie nowego okna podawczego, ? wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek kamionkowych, ? montaż urządzeń sanitarnych w sanitariatach i pomieszczeniach kuchni, ? montaż nowego oświetlenia, 3) roboty malarskie : ? przygotowanie podłoża ścian i sufitów pod malowanie farbami, ? dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Istniejąca sala konsumpcyjna o powierzchni ok. 112 m² w części została już zaadaptowana na przedszkole. Do remontu pozostała powierzchnia ok. 36 m².

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262520-2, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 501897.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH POL-MAR. Marek Niedźwiedzki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Młyńska 3
Kod pocztowy: 73-150
Miejscowość: Łobez
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750042.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750042.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750042.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.