Ogłoszenie nr 510031987-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.
Gmina Przechlewo: "Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659499-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500309581-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przechlewo, Krajowy numer identyfikacyjny 77097969000000,
ul. Człuchowska
26,
77-320
Przechlewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598334301, e-mail
programy.pomocowe@przechlewo.pl, faks
598334631.
Adres strony internetowej (url): http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Adres profilu nabywcy: www.przechlewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej nr 222017G i 222006G na os. Północ w Przechlewie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRP.ZP.271.1.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków technicznych i eksploatacyjnych dróg na odcinkach 0,958 km poprzez budowę drogi gminnej oraz budowę kanalizacji deszczowej na os. Północ w Przechlewie - drogi gminnej nr 222017G i 222006G, zlokalizowanej w miejscowości Przechlewo na działkach nr 901, 889, 877, 857, 851, 842, 827, 1287, 689/2, obręb Przechlewo 0010. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektową zgodnie z Decyzją nr 357/09 z dnia 05.11.2009r., Nr BiK-7351-357/09 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę oraz Decyzją z dnia 30.12.2010r. nr BiK 7351-357.1/09/10 i Decyzją nr 357.3.09.2015 Znak: BiK.6740.357.3.09.2015 z dnia 07.10.2015r. CHARAKTERYSTCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Branża drogowa: I. Trasa A-A - jezdnia z MMB długości 117,5m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, II. Trasa B-B - jezdnia z MMB długości 260,71m i szer. 5,0m, - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, III. Trasa C-C - jezdnia z MMB długości 140m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, IV. Trasa D-D jezdnia z MMB długości 440m i szer. 5,0m - chodniki z kostki betonowej gr. 6cm, jednostronny o szerokości 2m, - zjazdy z kostki betonowej gr. 8cm, Branża deszczowa: I. Odcinek D12 (istniejąca)-D 39 (bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=124,0m, II. Odcinek D14(istniejąca)-D44(bez studni) - PCV 315mm kl. SN8 długość L=97,5m, III. Odcinek D 40- D41 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=48,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=12,0m, ? wypusty deszczowe - 4szt., IV. Odcinek D 44- D 46 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=70,5m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=15,5m, ? wypusty deszczowe - 4szt., V. Odcinek D18 (istniejąca)-D54 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=116m, - PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., VI. Odcinek D48-D53 - PCV 315mm kl. SN8 długość L=109,0m, - PCV 250mm kl. SN8 długość L=95,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=7,5m, ? wypusty deszczowe - 5szt., VII. Odcinek D23 (istniejąca)-D24 - PCV 250mm kl. SN8 długość L=67,0m, ? PCV 160mm kl. SN8 długość L=4,5m, ? wypusty deszczowe - 2szt., 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, b) opracować projekt organizacji ruchu (oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym) i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego, c) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, d) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty budowlany po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; e) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; f) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; g) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; i) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: ? ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego, ? Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, ? okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, ? przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. 7. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców na ich własną odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej umowy Wykonawcy przeprowadza samodzielnie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu przedsięwzięcia ponosi Wykonawca. 8. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. W projektach budowlanych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm , technicznych systemów odniesienia oraz nazw własnych dodaje się zdanie "dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45231300-8, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1050240.60
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POL - DRÓG Drwasko Pomorskie S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1381388.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZECHLEWO
- Wykonanie termomodernizacji oraz nowej elewacji budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przechlewie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie - obręb Rudawa
więcej: przetargi PRZECHLEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gminy Gniewoszów
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wągry
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.