eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wykonanie przebudowy odwodnienia placu wraz z odtworzeniem nawierzchni Bazy Sprzętu Zmechanizowanego BCT Sp. z o.o. przy ul. Kontenerowej w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510031857-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: wykonanie przebudowy odwodnienia placu wraz z odtworzeniem nawierzchni Bazy Sprzętu Zmechanizowanego BCT Sp. z o.o. przy ul. Kontenerowej w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582836-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000, ul. ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6274036, e-mail przetargi@port.gdynia.pl, faks 58 6274578.
Adres strony internetowej (url): www.port.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Port Morski

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie przebudowy odwodnienia placu wraz z odtworzeniem nawierzchni Bazy Sprzętu Zmechanizowanego BCT Sp. z o.o. przy ul. Kontenerowej w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZNU -227/SIWZ- 24/ AP/ZTU/260/BD/11/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie przebudowy odwodnienia placu i wymiany nawierzchni w zakresie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ zgodnie z ww. projektem budowlanym o szczegółowości projektu wykonawczego opracowanego przez Drogową Pracownię Projektową " RONDO", w tym, m.in: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz pozostałych elementów zgodnie z projektem, b) wykonanie nawierzchni / placów z betonu cementowego, c) wykonanie opasek z kostki betonowej, d) wykonanie trawników, e) zabezpieczenie kabli energetycznych i teletechnicznych za pomocą rur osłonowych dwudzielnych pod projektowanymi nawierzchniami drogowymi, f) demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej (rury i studnie) zaznaczonych na planie sytuacyjnym i przeznaczonych do usunięcia, g) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wg projektu, h) wymianę włazów na istniejących studniach rewizyjnych nie podlegających likwidacji na włazy klasy E-600, i) zabezpieczenie istniejącego ciepłociągu płytami wg projektu. 2) wykonanie wymiany istniejącej kanalizacji sanitarnej po jej trasie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wymianie podlega 143,5 mb kanalizacji sanitarnej dn 150 wykonanej z rur kamionkowych oraz 5 studni rewizyjnych. Do wymiany należy zastosować rury i kształtki z PVC-U o rdzeniu litym wg PN-EN 1401 o sztywności obwodowej SN 16 SDR 34 SLW 60 z gumową uszczelką wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z polipropylenu, olejoodporną. Szczelność połączenia min 2,5 bara. Studnie rewizyjne wykonać jako betonowe wg PN-EN 1917. 3) renowację bezwykopową polegająca na wyłożeniu rękawem istniejącego kolektora sanitarnego z rur żeliwnych dn 150 na długości 92,5 m zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 4) wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji zamówienia, w tym ich etapowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7000000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rotterdamska 7
Kod pocztowy: 81-337
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7041750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7041750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15375000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.