eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przegląd, konserwacja oraz remont sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na obiektach administrowanych przez Zarząd Zlewni Katowice, Zarząd Zlewni Gliwice, Dyrekcję Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510031845-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach : Przegląd, konserwacja oraz remont sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na obiektach administrowanych przez Zarząd Zlewni Katowice, Zarząd Zlewni Gliwice, Dyrekcję Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636791-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 37 20 260, e-mail gliwice@wody.gov.pl, faks +48 (22) 37 20 295.
Adres strony internetowej (url): https://gliwice.wody.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przegląd, konserwacja oraz remont sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na obiektach administrowanych przez Zarząd Zlewni Katowice, Zarząd Zlewni Gliwice, Dyrekcję Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GL.ROZ.281.62.2019.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd, konserwację oraz remont sprzętu przeciwpożarowego przegląd i konserwację hydrantów wewnętrznych oraz zaworów hydrantowych, przegląd i konserwację węży hydrantowych (próba ciśnieniowa). Wskazane powyżej urządzenia/sprzęt przeciwpożarowy znajduje się na obiektach administrowanych przez Zarząd Zlewni Katowice, Zarząd Zlewni Gliwice oraz w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach. Szczegółowy wykaz lokalizacji wraz z podaniem ilości i rodzaju urządzeń/sprzętu przeciwpożarowego zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przez przegląd i konserwację sprzętu przeciwpożarowego (gaśnice, agregaty) rozumie się sprawdzenie: a) stanu ogólnego, czystości i kompletności; b) prawidłowości i czytelności napisów; c) terminów badań zgodnych z wymogami UDT; d) stanu powłoki lakierniczej, stanu elementów z tworzyw sztucznych na obecność pęknięć, odbarwień, odkształceń, sprawdzenie stanu urządzeń pod katem uszkodzeń i korozji; e) stanu uszczelnień i uszczelek. 3. Przez przegląd i konserwację hydrantów, zaworów hydrantowych oraz węży hydrantowych rozumie się sprawdzenie: a) ciśnienia i wydajności hydrantów, b) stanu węży hydrantowych oraz wykonanie próby ich szczelności, c) istnienia uszkodzeń mechanicznych. 4. Wykonanie przedmiotu umowy ma zapewnić poprawne działanie sprzętu przeciwpożarowego i będzie polegało na: a) przeglądzie i konserwacji gaśnic proszkowych, pianowych, śniegowych (wraz z próbą ciśnieniową UDT), badaniu ciśnienia i wydajności hydrantów, próbie szczelności - zgodnie z obowiązującymi normami i normatywami przewidzianymi dla zamawianych usług; b) remoncie gaśnic proszkowych, śniegowych i pianowych. 5. Szczegółowy zakres usługi wraz ze wskazaniem zakresu ilościowego urządzeń gaśniczych oraz ich lokalizacji został wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5947.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego FIRE SYSTEM Sp.j L.Wnuk, A. Kuźnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górnicza 10
Kod pocztowy: 44-325
Miejscowość: Mszana
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5042.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5042.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5042.12
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.