eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510031765-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Gmina Kruszwica: Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500799-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540007347-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: 14212200-2 Kruszywo 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 01.12.2020r. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych. 2) Zamówienie będzie realizowane w taki sposób, że dostawa: - kruszywa z gruzu betonowo - ceglanego o frakcji 0-63 mm, - kamienia wapiennego o frakcji 0 - 31,5mm polegać będzie na mechanicznym uzupełnieniu ubytków nawierzchni za pomocą koparko ładowarki i równiarki samojezdnej, a następnie zagęszczeniu walcem drogowym samojezdnym o masie min. 15 ton, rozścielenie i wyrównanie kruszywa zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 3) Rozliczenie dostaw nastąpi każdorazowo po wykonaniu zakresu prac wskazanego w zleceniu w oparciu o cenę jednostkową wykorzystanych materiałów. Na cenę jednostkową składają się wszelkie koszty pośrednie m.in. takie jak: cena materiału, pracy ludzi i sprzętu, zysk Wykonawcy. 4) Gruz betonowo - ceglany oraz kamień wapienny nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz zanieczyszczeń obcych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (np. elementy stalowe, metale, szkło, odpady komunalne, gazobeton). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości dostarczanego kruszywa. 6) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego załączania do protokołu obioru oraz faktury VAT protokołów ważenia wskazujących faktyczną ilość kruszywa. Ponadto Wykonawca umożliwi udział przedstawicieli Zamawiającego przy ważeniu kontrolnym. 7) Wykonawca dołączy do umowy Zamawiającemu świadectwo legalizujące wagę, na której ważone będzie kruszywo. 8) Ubytki nawierzchni należy uzupełniać kruszywem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w sposób umożliwiający zachowania trwałości wykonanych prac. Kruszywo powinno zostać zagęszczone w sposób mechaniczny. Nie jest dopuszczalne pozostawienie miejsca wykonanych prac w stanie zagrażającym bezpieczeństwu. 9) Maksymalne jednorazowe zapotrzebowanie (zlecenie) na kruszywo Zamawiający ustala w szacunkowej ilości ok 600 ton, natomiast minimalna ilość zlecenia ok 20 ton co zapewni odpowiednią organizację i ciągłość prowadzonych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 293750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INOPLANT Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. komandytowa
Email wykonawcy: inoplant@wp.pl
Adres pocztowy: Sójkowo 9
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 642675.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.