Ogłoszenie z dnia 2019-02-15
Ogłoszenie nr 510030658-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.
Urząd Miasta: Budowa budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Reginalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej-projekt realizowany poza formułą ZIT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoj Regionalnego w ramach Osi 9 Reginalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej-projekt realizowany poza formułą ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659622-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500305148-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000000,
ul. ul. Podgórna
22,
65-424
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0684564100,4564406 do 08, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks
068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 Reginalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej-projekt realizowany poza formułą ZIT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.118.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych (etap I) polegających na budowie budynku warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 "Budowlanka" w Zielonej Górze, zlokalizowanym przy ul. Botanicznej 50 na działce nr ew. 119/2, obręb 28. Działka częściowo zabudowana przez budynki Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 "Budowlanka" oraz obiekty sportowe (boisko, bieżnia). 2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę hali warsztatowej (hala stalowa) wraz z zapleczem sanitarnym, która po zakończeniu i odbiorze końcowym, jako wynik wykonania całości robót w zakresie budownictwa samoistnie spełniać będzie funkcję gospodarczą i techniczną. Inwestycja budowlana realizowana będzie częściowo na istniejącym asfaltowym boisku sportowym, które będzie rozebrane. Powierzchnia zabudowy budynku nowo wybudowanego wynosi ok. 824,46 m², powierzchnia użytkowa wszystkich pomieszczeń w budynku ok. 786,78 m² oraz kubatura ok. 3666,55 m³. Teren na którym realizowany będzie przedmiot umowy nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3. W ramach przedmiotu umowy (etapu I) do wykonawcy należy w szczególności wykonanie: a) prac rozbiórkowych i przygotowawczych terenu pod budowę - po wykonaniu wykopu, jeżeli warunki gruntowe okażą się inne od projektowanych należy wezwać projektanta w celu określenia stanu rzeczywistego warunków gruntowo-wodnych pod projektowanymi fundamentami, b) fundamentowanie budynku - w części jako stopy fundamentowe ze ścianą podwalinową, w części jako wylewane ciągłe ławy, c) wzniesienia konstrukcji obiektu oraz wykonanie wszystkich elementów wykończeniowych, w szczególności: posadzek, elewacji wraz z ociepleniem ścian płytami styropianowymi, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, założenie stolarki okiennej i drzwiowej, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, itd., d) izolacji pionowych i poziomych przeciwwilgociowych z mas bitumicznych i folii ochronnej kubełkowej, e) montaż obróbek blacharskich: opierzeń, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz montaż urządzeń dachowych, f) robót instalacyjnych elektrycznych, w tym: wykonanie instalacji zasilających obiekt; montaż skrzynek, rozdzielnic i tablic elektrycznych; instalacji oświetleniowej; instalacji odgromowej; instalacji sygnalizacji włamania SSWiN; instalacji sieci LAN oraz zasilania urządzeń i instalacji siłowej, g) instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej, w tym: instalacji centralnego ogrzewania; wody zimnej i ciepłej; wentylacyjnej oraz p.poż., h) wykonanie przyłącza EC, zgodnie z warunkami przyłączeniowymi i umową z Elektrociepłownią Zielona Góra - pismo z dnia 24.07.2017 r. TWI/KW-234/WP-42/2017 wraz ze zmianami z dnia 28.12.2017 r., i) wycinki 10 drzew, zgodnie z warunkami określonymi w decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 29.12.2017 r. znak sprawy: DW.II.7120.1.165.2017 wraz ze zmianami w zakresie terminu wycinki - decyzja zmieniająca z dnia 20 sierpnia 2018 r. znak sprawy j.w. UWAGA: drewno z wycinki powyżej średnicy 12cm zostanie protokolarnie przyjęte na rzecz Miasta Zielona Góra, które wykonawca zobowiązuje się pociąć na odcinki o długości 1 m, i ułożyć w stosy (lipa osobno; klony i akacja razem) w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. Pozostałe gałęzie cieńsze niż średnica 12cm i powstałe z nich odpady, wykonawca zobowiązuje się własnym staraniem i na swój koszt wywieść na miejskie wysypisko śmieci do m. Raculka. Drewno, które nie zostanie sprzedane przez Miasto Zielona Góra do upływu terminu odbioru końcowego robót budowlanych, wykonawca własnym staraniem i na koszt przewiezie i złoży w stosy do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, przy ul. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze, j) zagospodarowania terenu, w tym wykonanie: przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej; nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz założenie trawników i nowych nasadzeń drzew w ilości - 15 szt. (dąb, klon lub lipa o obwodach pnia min. 18 cm każde, mierzone na wys. 100 cm - zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Lubuskiego, zwanego dalej MWL), oraz niezwłoczne powiadomienie go na piśmie o dokonaniu nasadzeń, k) prac porządkowych, w tym wywozu i utylizacji gruzu, l) wszelkich prób, badań, pomiarów i odbiorów niezbędnych dla realizacji kompleksowego przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.6. SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ. Uwaga: Zakres robót budowlanych obejmuje wyłącznie wykonanie I etapu wynikającego z dokumentacji projektowej wraz z zagospodarowaniem terenu. 6. Zamawiający załączył w celach informacyjnych/pomocniczych kosztorysy ofertowe. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zakresu i ilości wykonania robót budowlanych w zakresie przedmiotu umowy. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, do złożenia zamawiającemu wypełnionych kosztorysów ofertowych. Kosztorysy będą służyły do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji zamawiającego z wykonania tej części przedmiotu umowy. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi na okres min. 36 miesięcy od dnia licząc od dnia odbioru końcowego - z wyłączeniem zastosowanych urządzeń, na które wymagana jest gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres minimum 24 miesiące oraz urządzonej zieleni, na którą wymagana jest gwarancja jakości i rękojmia za wady na okres minimum 12 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmia za wady dla robót (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi za wady) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 8. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu: a) robót ogólnobudowlanych inwestycyjnych związanych z budową oraz montażem obiektu budowlanego, tj. warsztatów szkolnych, b) robót wykończeniowych, c) robót instalacyjnych: elektrycznych i sanitarnych, d) robót inżynieryjnych w zakresie wykonania sieci i przyłączy oraz terenu zieleni, e) operowaniu sprzętem i maszynami, które będą wykonywać czynności polegające na ich obsłudze, - o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 7 wzoru umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45100000-8, 45223500-1, 45223210-1, 45260000-7, 45262500-6, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45320000-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2153289.84
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partnerbud - Projekt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2420640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1A.
- Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach woj. admin. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Usługa odbioru i transportu odcieków odpompowywanych ze zbiornika bezodpływowego (szamba) z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i przekazania ich do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków w Łężycy.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowa organizacja konferencji.
- Przebudowa drogi woj. nr 138 na odc. Wałowice - Chlebowo
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.