To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-15
Ogłoszenie nr 510030626-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego: Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia socjalno-bytowego w postaci wyposażenia gospodarczego w ramach projektu pn.: "Podniesienie skuteczności i efektywności usług medycznych świadczonych w Klinice Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku SPSK nr 1 we Wrocławiu poprzez modernizację jej infrastruktury"
cz.1 sprzęt medyczny - lodówka na leki ; cz.2 wyposażenie gospodarcze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pod nazwą "Podniesienie skuteczności i efektywności usług medycznych świadczonych w Klinice Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku SPSK nr 1 we Wrocławiu poprzez modernizację jej infrastruktury" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501746-N-2018-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540008248-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 734 24 77, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.usk.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZDROWIE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia socjalno-bytowego w postaci wyposażenia gospodarczego w ramach projektu pn.: "Podniesienie skuteczności i efektywności usług medycznych świadczonych w Klinice Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku SPSK nr 1 we Wrocławiu poprzez modernizację jej infrastruktury" cz.1 sprzęt medyczny - lodówka na leki ; cz.2 wyposażenie gospodarcze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UE/USK/DZP/PN-397/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZ 1 OPZ_ 10 szuflad z systemem organizacyjnym i opisowym Programator temperatury z termostatem elektronicznym i cyfrowym termometrem, Rejestrator temperatury - moduł rejestrujący temperaturę wewnątrz chłodziarki w zadanych odstępach czasu wraz z oprogramowaniem pozwalającym na przesyłanie danych do komputera PC (Windows, interfejs RS232, złącze DB9), Sygnalizacja uszkodzenia czujnika temperatury i przejście w tryb awaryjny, Alarm dźwiękowy w przypadku przekroczenia temp. granicznych (minimalnej lub maksymalnej) w komorze chłodniczej, możliwość podłączenia do instalacji alarmowej aptek Sygnalizacja przekroczenia temperatury agregatu - zabezpieczenie przed uszkodzeniem, Podtrzymanie pracy rejestratora temperatury i alarmu w przypadku zaniku napięcia, Wymuszony obieg powietrza powodujący równomierny rozkład temperatur wewnątrz chłodziarki, Automatyczne odszranianie, energooszczędny agregat chłodniczy Rejestracja czasu trwania przerw w zasilaniu, Rejestracja temperatury podczas braku zasilania Świadectwo kwalifikacji (mapowania) chłodziarki Okres gwarancji min. 24 miesiące Sprzęt fabrycznie nowy - wymagany rok produkcji: 2018 Wraz z przekazaniem sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty związane z urządzeniem w min. dwóch egzemplarzach, w tym m. in. instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, skróconą wersję instrukcji obsługi i BHP w formie zalaminowanej (jeżeli Wykonawca posiada), karty gwarancyjne, paszport techniczny, wykaz punktów serwisowych oraz wykaz dostawców części zamiennych zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) - jeżeli dotyczy, kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE (jeżeli dotyczy), Deklarację Zgodności - wystawioną przez producenta, kopię zgłoszenia/powiadomienia dokonania zgłoszenia/powiadomienia o wyrobie do Prezesa Urzędu na podstawie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy) oraz harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych wraz ze szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami producenta, w tym wykaz części serwisowych zalecanych przez Producenta sprzętu do wymiany podczas przeglądu okresowego, instrukcji serwisowej Zamawiający jako instrukcję serwisową rozumie jako instrukcję dla dostarczanego urządzenia w zakresie: a. transportu, instalacji, dezinstalacji, dekontaminacji, kalibracji, napraw, przeglądów b. wykazu toolsów serwisowych, przyrządów pomiarowych, które są wymagane do wykonania napraw i przeglądów technicznych c. schematów, rysunków technicznych, mechanizmów i podzespołów, z których składa się urządzenie, w tym schematy elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne d. wykazów elementów, z których, z których składa się urządzenie, w tym schematy elektryczne, pneumatyczne, hydrauliczne e. wykazów elementów, z których składa się urządzenie wraz z numerami katalogowymi CZ 2 OPZ - SPRZĘT GOSPODARCZY Pakiet 1 -DOZOWNIKI NA RĘCZNIKI PAPIEROWE; Pakiet 2 -KOSZE NA ODPADY; Pakiet 3 -STELAŻ NA ODPADY Pakiet 4 -SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE Pakiet 5 -WÓZKI Pakiet 6 -WYPOSAŻENIE ŁAZIENKOWE
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: sprzęt medyczny - lodówka na leki ; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A-Biotech m.Zemanek- Zboch Sp. j.Ul. Strzegomska 260A/4, 54-432 Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: cz.2 wyposażenie gospodarcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa implantów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
- Oklejenie połaci dachu szklanego w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina Dzierżoniów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Psychiatrycznego
- Zakup ambulansu medycznego typu C wraz z noszami dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
- Dostawa dwóch urządzeń do automatycznego, bezpośredniego rozdziału krwi podczas jednego procesu z osprzętem potrzebnym do prawidłowego przebiegu tego procesu
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.