eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-18

Ogłoszenie nr 510029605-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504757-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w m. Radom, Grójec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych" użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Radomiu zlokalizowanych w m. Radom, Grójec oraz Sochaczew i Borzęcin w 2020 r. 1. W ramach przeglądów i konserwacji klimatyzatorów i agregatów chłodniczych WYKONAWCA zobowiązany jest do: Kontroli szczelności urządzeń dla których wymagane jest posiadanie "Karty urządzenia" zgodnie z obowiązującymi przepisami i bezwzględnego przestrzegania wymaganych terminów. Sporządzenia protokołu z kontroli szczelności i przekazania go właściwemu dla danego Kompleksu personelowi SOŚ, wraz z wpisem do "Karty urządzenia". wykonywania przeglądów okresowych i gwarancyjnych; wykonywania konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, utrzymując urządzenia w stanie technicznym zapewniającym ich sprawną, bezpieczną i bezawaryjną eksploatację; sprawdzenia bezpieczeństwa ruchu urządzeń i instalacji sterowniczej; sprawdzenia obudowy zewnętrznej urządzeń; sprawdzenia przewodów, armatury i izolacji pod względem uszkodzeń mechanicznych; sprawdzenia szczelności układów odprowadzania skroplin; sprawdzenia szczelności połączeń układów chłodzących; sprawdzenia stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym (kontrola szczelności) i dopełnienia jeżeli jest to konieczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami; sprawdzenia, ew. czyszczenia lameli skraplaczy oraz parowników; odgrzybiania jednostek; sprawdzenia filtrów; sprawdzenia i regulacji działania urządzeń sterujących; sprawdzenia stanu instalacji elektrycznej urządzeń; dokonywania niezbędnych pomiarów pracy urządzeń; wykonywania i przekazywania ZAMAWIAJĄCEMU protokołów z wykonanych pomiarów, oceny stanu technicznego itp.. 2. W ramach przeglądów i konserwacji układów wentylacji WYKONAWCA zobowiązany jest do: wykonywania przeglądów okresowych i gwarancyjnych; kontroli parametrów pracy central wentylacyjnych; kontroli parametrów pracy i czystości instalacji okapów kuchennych; sprawdzenia stanu i ewentualnej wymiany filtrów powietrza; sprawdzenia i kalibracji czujnika stanu filtrów; sprawdzenia stanu pasków klinowych, regulacji naciągu, ewentualnej wymiany; sprawdzenia mocy i poboru prądów odbiorników elektrycznych; sprawdzenia stanu łożysk wału wentylatorów i silników elektrycznych; sprawdzenia czystości chłodnic i nagrzewnic, ewentualnego czyszczenia w zależności od potrzeb; sprawdzenia wszystkich styków i połączeń elektrycznych; sprawdzenia mocowań i połączeń mechanicznych; sprawdzenia układów automatyki i ewentualnej korekty nastaw automatyki; czyszczenia komór; sprawdzenia stanu instalacji elektrycznej urządzeń; wykonywania niezbędnych pomiarów pracy urządzeń; wykonywania i przekazywania ZAMAWIAJĄCEMU protokołów z wykonanych pomiarów, oceny stanu technicznego itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50712000-9


Dodatkowe kody CPV: 50711000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 BLSz w m. Radom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRI Sp. z o.o.
Email wykonawcy: eltri@eltri.pl
Adres pocztowy: Plażowa 3
Kod pocztowy: 04-666
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72447.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72447.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72447.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej 98,40 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 BLSz w m. Grójec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRI Sp. z o.o.
Email wykonawcy: eltri@eltri.pl
Adres pocztowy: Plażowa 3
Kod pocztowy: 04-666
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24489.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24489.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24489.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej 98,40 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa związana z przeglądem, konserwacją i naprawą urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych w obiektach administrowanych przez 42 BLSz w m. Sochaczew i m. Borzęcin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78048.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRI Sp. z o.o.
Email wykonawcy: eltri@eltri.pl
Adres pocztowy: Plażowa 3
Kod pocztowy: 04-666
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67797.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67797.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67797.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej 98,40 zł brutto. Całkowita wartość wynagrodzenia za naprawy awaryjne nie może przekroczyć kwoty brutto 20 000,00 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.