Ogłoszenie nr 510029437-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: "Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636499-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000,
ul. Grzybowska
80/82,
00-844
Warszawa, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR.ROZ.281.663.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:" Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy". Rodzaj planowanych do wykonania głównych budowli i robót budowlanych: I. dla odcinka w km 19+439 - 20+670 rzeki Białej Głuchołaskiej: a) usunięcie odsypisk w korycie rzeki i przywrócenie naturalnego przekroju koryta, b) usunięcie istniejących drzew i zakrzaczeń w obrębie działki wodnej, c) konserwacja istniejących ubezpieczeń brzegowych betonowych i murowanych poprzez ich oczyszczenie, uzupełnienie ubytków i zabezpieczenie środkami hydrofobizującymi, d) w km 19+439 do km 19+621 rzeki Białej Głuchołaskiej (lokalizacja pomiędzy stadionem, a stopniem wodnym) - wykonanie/odtworzenie opaski brzegowej brzegu lewego, w celu zabezpieczenia drogi, wraz z odtworzenie wylotu rurociągu kanalizacji deszczowej, II. dla odcinka w km 20+670 - 21+410 rzeki Białej Głuchołaskiej: a) usunięcie drzew i zakrzaczeń kolidujących z zakresem projektowanych umocnień, b) prace na brzegu lewym w km 20+670 - 21+915: o budowa ziemnego wału przeciwpowodziowego na lewym brzegu rzeki Białej Głuchołaskiej długości 452 m wraz z wykonaniem pionowej przesłony przeciwfiltracyjnej metodą wgłębnego mieszania (CDMM); z zabezpieczeniem skarpy brzegu opaską kamienną; z drenażem; z żelbetową ścianą oporową w miejscach kolizji ze słupami elektroenergetycznymi oraz budynkiem na terenie ogródków działkowych, o budowa muru wałowego wraz z opaską brzegową kamienną, jako przedłużenie wału przeciwpowodziowego, na odcinku brzegu, gdzie budowa wału nie będzie możliwa ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu (długość 169 m). W miejscu dojścia do hydroforni zakładów papierniczych mur wałowy należy wyposażyć w mobilny system zamknięć powodziowych umożliwiający swobodny dostęp do hydroforni przez mur wałowy, o budowa murku wałowego w km 20+682 - 20+750, w miejscu istniejącego umocnienia betonowego wysokiego brzegu lewego rzeki, o częściowa rozbiórka budynku gospodarczego w miejscu planowanego ziemnego wału przeciwpowodziowego, c) prace na brzegu prawym w km 20+684 - 21+388: o konserwacja istniejącego muru oporowego na długości 9 m, o podwyższenie istniejącego muru oporowego z konserwacją lica muru na długości 392m, o podwyższenie istniejącego na brzegu prawym muru oporowego wraz z remontem lica muru oraz budową opaski żelbetowej na odcinku długości 326 m, d) prace w dnie koryta: o wykonanie betonowych półgurtów w km rzeki 20+891 - 21+174 w ilości 5 szt., o likwidacja odsypiska rumoszu w korycie rzeki, profilowanie dna cieku w miejscu wykonywania budowli w korycie poprzez miejscowe zasypywanie wyrw i kawern lub usunięcia nanosów w miejscu budowy półgurtów, opasek brzegowych lub odsadzek murów oporowych. W celu umożliwienia wykonania prac w korycie rzeki został zniesiony obręb ochronny ustanowiony przez Zarząd Województwa Opolskiego w obwodzie rybackim rzeki Nysa Kłodzka Nr 4 - dla odcinka rzeki Białej Głuchołaskiej od wiszącej kładki dla pieszych w m. Głuchołazy (km 21+403) do mostu im. Jana Pawła II (km 20+673). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków minimalizacji ingerencji w środowisko naturalne koryta rzeki Białej Głuchołaskiej tj. aby ograniczyć negatywny wpływ na występujące na przedmiotowym odcinku rzeki siedliska ryb (w szczególności lipienia i śliza), w/w roboty budowlane będą prowadzone pod nadzorem ichtiologicznym oraz nie będą wykonywane w okresie ochronnym wyznaczonym dla lipienia i śliza. Dodatkowo niezbędna jest minimalizacja pracy sprzętu ciężkiegow korycie rzeki z równoczesnym poruszaniem się wzdłuż koryta rzeki w sposób pozwalający na pozostawienie jednego z brzegów rzeki w stanie nienaruszonym tj. naprzemiennie. Szczegółowe warunki sposobu prowadzenia prac określono w decyzji RDOŚ nr WPN.6401.156.2017.MG z dnia 06.11.2017 r. oraz w piśmie z dnia 02.03.2018 r., które zostały załączone do dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Informacje dotyczące innych czynności, które Wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia: obsług geodezyjna, nadzór przyrodniczy, dokumentacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 02 do SIWZ -Wzór Umowy; zał. nr 03 do SIWZ - STWIOR; zał. nr 04 do SIWZ - Dokumentacja Techniczna; Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min 36 miesięcy. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. c, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane poniżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r., poz. 1843 z późn.zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy zatrudnić we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040, 1043, 1495 z późn.zm.), osób wykonujących wszystkie czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonywania zamówienia opisanymi w STWIOR i przedmiarze robót załączonym do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób, które będą wykonywały czynności związane z prowadzeniem prac geodezyjnych, nadzoru przyrodniczego, archeologicznego i geotechnicznego oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45246000-3, 45231100-6, 45232424-0, 45453000-7, 45112700-2, 45223100-7, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9172904.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Hydrotechniczno - Melioracyjnych Wojciech Ferenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11282672.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.