eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Odbiór stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, budowlanych i wielkogabarytowych dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego oraz odpadów biodegradowalnych odbieranych z siedziby Zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-14

Ogłoszenie nr 510029204-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej: Odbiór stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, budowlanych i wielkogabarytowych dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego oraz odpadów biodegradowalnych odbieranych z siedziby Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653462-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 72366280000000, ul. ul. Wyzwolenia 34, 43-438 Brenna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 536 285, e-mail zbgk@brenna.org.pl, faks 338 536 285.
Adres strony internetowej (url): https://bip.brenna.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, budowlanych i wielkogabarytowych dowożonych do miejsca ich odbioru przez Zamawiającego oraz odpadów biodegradowalnych odbieranych z siedziby Zamawiającego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBGK.271.2.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbiór stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (20 03 01) w ilości do 800t, odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) w ilości do 100t , odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (20 02 01) w ilości do 100 t oraz odpadów o kodzie 17 09 04, tj. zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 w ilości do 20t, zwane w postępowaniu odpadami remontowymi. Niesegregowane odpady komunalne, odpady wielkogabarytowe i budowlane dowożone będą do miejsca ich odbioru przez zamawiającego, natomiast odpady komunalne ulegające biodegradacji odbierane będą z siedziby zamawiającego przez wykonawcę w dostarczonych przez niego kontenerach. Zamawiający wymaga, by odebrane przez Wykonawcę odpady o kodzie 20 03 01 i 20 02 01, były przekazywane zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z. 2018 r. poz. 1454, ze zm) do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, przewidzianych dla obsługi Regionu III gospodarki odpadami, wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Śląskiego na lata 2016 -2022 chyba, że wystąpią okoliczności wskazane w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), uprawniające do przekazania tych odpadów do instalacji zastępczej. 2. Szacunkowe ilości wskazana w formularzu oferty są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zamówień realizowanych w latach 2017 i 2018 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na usługi będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te będą przyjęte do wyceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Jednakże Zamawiający może zrealizować zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, a Wykonawcom nie służy roszczenie o realizację usług w wielkościach podanych w formularzu oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 394200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sppk@pkustron.pl
Adres pocztowy: ul. Konopnickiej 40
Kod pocztowy: 43-450
Miejscowość: Ustroń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.