eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń › "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa rynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-12

Ogłoszenie nr 510027959-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Wleń: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa rynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" współfinansowany jest przez Unię Europejską z EFRR w ramach RPO WD na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654036-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500305480-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Wleń, Krajowy numer identyfikacyjny 53124600000000, ul. pl. Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 136 438, e-mail sekretariat@wlen.pl, faks 757 137 050.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa rynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2018.03

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" - przebudowa rynku z podziałem na części: ? Część I "Rewitalizacja przestrzeni Rynku Miasta Wleń" ? Część II "Modernizacja drogi Tadeusza Kościuszki we Wleniu" Zamawiający informuje, iż zamówienie w zakresie Częsci I "Rewitalizacja przestrzeni Rynku Miasta Wleń" zostało udzielone Wykonawcy w dniu 19.10.2018 roku. Aktualnie trwają roboty budowlane w tym zakresie. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu RPDS.06.03.03-02-0018/17 pn. "Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej Zabytkowego Centrum we Wleniu" współfinansowanego ze środków EFFR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Działanie Oś priorytetowa 6 Infrastruktura spójności społecznej Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Poddziałanie 6.3.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ Jeżeli w dokumentacji technicznej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach, oraz posiadających cechy fizyczne umożliwiające zabudowę w projektowanym miejscu. Wykaz cech wyrobów determinujących równoważność podano poniżej: ? dla urządzeń/instalacji/sieci technologicznych za równoważne będzie uważane takie które posiada równoważne takie parametry jak np.: punkt pracy, przepustowość, wydajność, wysokość podnoszenia, moc silnika i jego sprawność energetyczną, trwałość, dopuszczalny poziom hałasu, wykonanie materiałowe (w tym współczynnik chropowatości k, rozszerzalność liniowa), parametry wytrzymałościowe materiałów oraz wyposażenie dodatkowe; ? dla urządzeń/instalacji/sieci elektrycznych i AKPiA za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak np.: moc, sprawność, klasa zabezpieczenia IP; ? dla obiektów/elementów/wyrobów budowlanych za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak: wytrzymałość na ściskanie (po 7 i 28 dniach), wytrzymałość na zginanie (po 7 i 28 dniach), przyczepność, odporność na ciśnienie wody (od strony pozytywnej i negatywnej), współczynnik oporu dyfuzyjnego, odporność chemiczna, czas utwardzania, konsystencja, ciężar właściwy, twardość A, odkształcalność, temperatura stosowania; Za równoważne będą uważane również urządzenia i materiały, których parametry odbiegają w zakresie ±5% od podanych w dokumentacji z jednoczesnym zachowaniem cech fizycznych umożliwiających ich zabudowę w projektowanej lokalizacji. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej i STWiOR Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Opis zadań realizowanych w ramach zamówienia dla części II - "Modernizacja drogi Tadeusza Kościuszki we Wleniu" W ramach zadania zostanie odnowiona, wzmocniona istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni, chodników. Przebudowa będzie polegać na frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość ok. 2-3cm lub więcej jeżeli wymaga tego nadanie właściwego profilu poprzecznego - ok 1300 m2. Następnie zostanie ułożona warstwa wyrównawczo - profilująca z betonu asfaltowego o frakcji 0/8 mm, średnio 2 cm, na którą zostanie wklejona na emulsje asfaltową geosiatka do wzmacniania warstw bitumicznych - ok. 1300 m2. Geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż pasma oraz wszerz pasma 100 kN/m. Wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i wszerz pasma max 3%. Surowiec zbrojący włókno szklane albo włókno węglowe, węzły elastyczne. Na całości zostanie wykonana nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego -warstwa ścieralna grub. 5 cm. Przebudowa chodników polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni, następnie zostanie ułożona warstwa wyrównawczo - profilujące z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości do 10 cm oraz nawierzchnia z kostki betonowej brukowej na podsypce piaskowej. W ramach zadania obramowania jezdni oraz chodników zostaną przebudowane na nowe. Obramowania jezdni z krawężników 30 x 15 cm (22 x 15 cm), obramowania chodników z obrzeży betonowych 8 x 30 cm. Szerokość jezdni 6,85 m, szerokość chodników 2,50 - 3,50 m. W ramach zadania zostanie zapewnione właściwe odwodnienie powierzchniowe nowych nawierzchni poprzez spadki poprzeczne i podłużne 1% - 2%. Dodatkowo wykonane będą elementy odwodnieniowe w postaci: ścieków, studzienek ściekowych, przykanalików. Wykonane zostaną: * studzienki ściekowe betonowe wg rozwiązań systemowych z osadnikami i wpustami ulicznymi, żeliwnym klasy D400 - 9 szt. * przykanaliki odprowadzające wody z PVC ø 200- 27,00 m Dodatkowo planuje się wykonanie przejścia dla pieszych i urządzeń oświetleniowych. Szczegółowe rozwiązania znajduję się w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy przygotowanie, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru oraz Zamawiającym, przedłożenie harmonogramu rzeczowo-finansowego. Harmonogram rzeczowo finansowy winien: * być sporządzony w układzie miesięcznym z podziałem na elementy robót zgodne ze szczegółowym kosztorysem oraz Zadaniami określonymi w umowie /wniosku o dofinansowanie projektu, z podziałem na poszczególne elementy robót tak aby była możliwość fakturowania częściowego za wykonany element; * zawierać szacowanie przerobu i płatności (brutto) w układzie miesięcznym, począwszy do dnia podpisania umowy z Zamawiającym; * zawierać harmonogram płatności jako sumę należności za wszystkie roboty realizowane w danym miesiącu odrębnie dla każdego elementu robót oraz całości zadania, * uwzględniać daty rozpoczęcia robót, czas na ich wykonanie oraz z uwzględniać daty zakończenia tych robót, z dokładnością do kolejnego miesiąca kalendarzowego. Przy czym w planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych elementów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych i atmosferycznych, itp. oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania Umowy i zagwarantuje etapowanie wykonania przedmiotu; * zawierać kolejność, w jakiej Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot Umowy; terminy wykonywania, daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot Umowy w zakresie niezbędnym do zachowania ciągłości robót budowlanych, * kolejność wykonywania poszczególnych robót winna być uzgodniona z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym, celem wykonania w pierwszej kolejności robót dla poszczególnych elementów wymagających natychmiastowej interwencji oraz zabezpieczenia terminowości wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Założenia do Harmonogramu rzeczowo finansowego: 2.1. Dotyczy wszystkich Części: każdy zakończony element, winien uwzględniać prace porządkowe oraz doprowadzające teren wokół do stanu pierwotnego. Nie będą odbierane elementy nie zakończone całkowicie wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących - porządkowych. 3. Zapewnienie bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej 4. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami prawa budowlanego 5. Prowadzenie robót zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, w tym również właściwe zagospodarowanie odpadów zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 6. Sporządzenie pełnej inwentaryzacji pomiarowo - rysunkowej i fotograficznej po oczyszczeniu i odgruzowaniu poszczególnych obiektów oraz faz niezbędnych rozbiórek. 7. Dokonanie inwentaryzacji, skatalogowanie i ponumerowanie wydobytych detali architektonicznych wraz z odnotowaniem miejsc w których zostały znalezione. 8. Zgromadzenie i zabezpieczenie wydobytych elementów muru/detali architektonicznych/pozostałych, które zostaną wykorzystane jako ekspozycja, bądź odtworzenie rozebranych fragmentów obiektu. 9. Wykonawca po zdemontowaniu stalowych czy drewnianych zabezpieczeń zobowiązany jest do ich protokolarnego przekazania dla Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. 10. Jeżeli w dokumentacji technicznej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach, oraz posiadających cechy fizyczne umożliwiające zabudowę w projektowanym miejscu. Wykaz cech wyrobów determinujących równoważność podano poniżej: ? dla urządzeń/instalacji/sieci technologicznych za równoważne będzie uważane takie które posiada równoważne takie parametry jak np.: punkt pracy, przepustowość, wydajność, wysokość podnoszenia, moc silnika i jego sprawność energetyczną, trwałość, dopuszczalny poziom hałasu, wykonanie materiałowe (w tym współczynnik chropowatości k, rozszerzalność liniowa), parametry wytrzymałościowe materiałów oraz wyposażenie dodatkowe; ? dla urządzeń/instalacji/sieci elektrycznych i AKPiA za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak np.: moc, sprawność, klasa zabezpieczenia IP; ? dla obiektów/elementów/wyrobów budowlanych za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak: wytrzymałość na ściskanie (po 7 i 28 dniach), wytrzymałość na zginanie (po 7 i 28 dniach), przyczepność, odporność na ciśnienie wody (od strony pozytywnej i negatywnej), współczynnik oporu dyfuzyjnego, odporność chemiczna, czas utwardzania, konsystencja, ciężar właściwy, twardość A, odkształcalność, temperatura stosowania; Za równoważne będą uważane również urządzenia i materiały, których parametry odbiegają w zakresie ±5% od podanych w dokumentacji z jednoczesnym zachowaniem cech fizycznych umożliwiających ich zabudowę w projektowanej lokalizacji. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej i STWiOR 11. Wykonawca winien uwzględnić wszystkie ewentualne roboty dodatkowe nie ujęte w SIWZ i dokumentacji projektowej konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. 12. Z uwagi na fakt, iż oferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien dokonać lustracji terenu oraz zapoznać się dokładnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz dokumentacji projektowych stanowiących złącznik do niniejszego postępowania w celu rzetelnego przygotowania wyceny wynagrodzenia ryczałtowego, kosztorysu ofertowego (warunek konieczny do podpisania umowy z wybranym Wykonawcą robót budowlanych) oraz prawidłowości wykonania robót budowlanych na etapie realizacji zadania. 13. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. 14. Zamawiający informuje, iż załączone przedmiary nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty, są one jedynie pomocniczo. Wykonawca winien uzyskać w zakresie realizowanych prac zezwolenia na zajęcia pasa drogowego, dokonać oznakowania wymaganego przepisami o drogach publicznych. Ponadto w zakresie ulic Kościuszki i Placu Bohaterów Nysy uzyskać akceptację harmonogramu prac u Inspektora realizującego projekt "Odnowa i rewitalizacja budynków mieszkalnych w Gminie Wleń" w celu uniknięcia nieporozumień związanych z realizacją w danym obszarze jednocześnie 2 kontraktów. UWAGA Zamawiający jednocześnie będzie wykonywał zadanie pn. Odnowa i rewitalizacja budynków mieszkalnych w Gminie Wleń. Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z wykonawcami robót budowlanych związanych z przebudową budynków o obszarze realizacji zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233123-7, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Modernizacja drogi Tadeusza Kościuszki we Wleniu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 254404.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lwówecka 24
Kod pocztowy: 58-508
Miejscowość: Siedlęcin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 301331.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 301331.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388754.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.